Originally posted by mdejonge
View Post
Nieuw, net begonnen met een test e + dbol kuur.
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Komen wij uit Rotterdam, ken je dat niet horen dan?
-
Originally posted by asromalato View PostWAAROM pak ik het dan verkeerd aan? Ik lees dit van meerdere maar niemand die me uitlegt WAAROM. Met dit eetschema verlaag ik mijn vet, ik train om de 2/3 dagen en stel dat ik dbol laat zitten, doe ik wekelijks 500 mg testo. Waarom is dit verkeerd??
Ik kan je daar niet een heel goed antwoord op geven, je hebt dan iig geen kickstart (die start je vanaf het begin, anders is het geen kickstart) waardoor het allemaal veel langer duurt voordat het gaat werken voor zover ik weet.
Anderen kunnen je hier een beter antwoord op geven.
Comment
-
Originally posted by asromalato View PostWie kan me duidelijk vertellen hoe ik het nu zou moeten aanpakken met mijn voeding? en wekelijks 500mg testo. Wat is een goed alternatief aan wat ik nu heb
Je aankomen, wat doe je dan: bulken, cutten of op onderhoud?
Leer in godsnaam eerst de basis........In between obsessed periods
Comment
-
Godverdomme, doe niet alsof jij fucking albert einstein bent ik vraag alleen om HULP. Ik weet echt wel wat cutten en bulken inhoudt jongen. In plaats van te zeiken wat nergens op slaat, zou je me ook gewoon een alternatief aan kunnen bieden als je wilt, of hoe jij het iig zou doen. Waar slaat al het negatieve op??Komen wij uit Rotterdam, ken je dat niet horen dan?
Comment
-
Originally posted by Sjoerdd View PostStop je kuur nu gewoon, je gaat er hierdoor alleen maar op achteruit. Neem het nou maar aan.
Stop je kuur en ga je inlezen over de sport, en leer eerst maar kg's te pakken als n naturelMangs wa, aait nich
Comment
-
Originally posted by Sjoerdd View PostStop je kuur nu gewoon, je gaat er hierdoor alleen maar op achteruit. Neem het nou maar aan.
Stop je kuur en ga je inlezen over de sport, en leer eerst maar kg's te pakken als n naturelKomen wij uit Rotterdam, ken je dat niet horen dan?
Comment
-
Originally posted by asromalato View PostDenk je nou echt dat ik me niet bezig heb gehouden wat testo met je doet? en dit eetschema ook?Mangs wa, aait nich
Comment
-
Het financiële is ook een reden die je van te voren had kunnen bedenken.
Je past je kuur niet aan op je financiële situatie , dat wil je andersom hebben lijkt me.
Voeding is nou eenmaal een erg belangrijk punt met kuren.
Waarom hoef ik je niet uit te leggen toch ? Dat weet je zelf ook wel lijkt me.
Je kuur valt of staat met je voeding , mijn mening.
En dan heb je nog je training en rust die mee spelen.
Nou zou jij met je voeding ook nog wel wat kunnen verbeteren als ik zie wat jij hier plaatst.
Nou je toch begonnen bent zou ik dat gaan verbeteren.
Je zit met vragen die je het beste voor je kuur had kunnen vragen in plaats van er mee beginnen en dan met deze vragen komen.
Zou in ieder geval proberen het maximale eruit te halen!
Laat hier anders ook weten hoe het gaat tijdens je kuur en vooral na je kuur !
Ben ik wel benieuwd naar.
Mensen kunnen je in de tussentijd ook helpen , mocht dat nodig zijn of als je alsnog met meer vragen komt te zitten.
Comment
-
Originally posted by Lethal View PostHet financiële is ook een reden die je van te voren had kunnen bedenken.
Je past je kuur niet aan op je financiële situatie , dat wil je andersom hebben lijkt me.
Voeding is nou eenmaal een erg belangrijk punt met kuren.
Waarom hoef ik je niet uit te leggen toch ? Dat weet je zelf ook wel lijkt me.
Je kuur valt of staat met je voeding , mijn mening.
En dan heb je nog je training en rust die mee spelen.
Nou zou jij met je voeding ook nog wel wat kunnen verbeteren als ik zie wat jij hier plaatst.
Nou je toch begonnen bent zou ik dat gaan verbeteren.
Je zit met vragen die je het beste voor je kuur had kunnen vragen in plaats van er mee beginnen en dan met deze vragen komen.
Zou in ieder geval proberen het maximale eruit te halen!
Laat hier anders ook weten hoe het gaat tijdens je kuur en vooral na je kuur !
Ben ik wel benieuwd naar.
Mensen kunnen je in de tussentijd ook helpen , mocht dat nodig zijn of als je alsnog met meer vragen komt te zitten.
Bedankt Lethal, tof bericht. Alleen wat de voeding betreft, sorry als ik mijzelf herhaal maar ik wil het voor mijzelf gewoon duidelijk hebben (aangezien ik dacht dat ik het al duidelijk had), wat ik zou ik er aan kunnen verbeteren? Juist meer eten? En wat voor eten erbij?Komen wij uit Rotterdam, ken je dat niet horen dan?
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
Kanaal: Trainingslogjes
9 uur geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
5 dagen geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 1x
'Ballarina' safety bar squat:
- 71kg 8x
Wide grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: