Kuurlog - Het jaar van Bruce

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kuurlog - Het jaar van Bruce

Turkije 2005
    dit wordt het begin van 1 jaar lang dieten, kuren en schema's volgen. ik ben benieuwd hoe het er over een jaar uit ziet.
    op deze fotos heb ik al errug lang dus niet gekuur. heb wel onbeperkt spullen liggen  

discussielink

Last edited by bruce; 10-05-2007, 19:54.
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

ik weeg nog maar krappe 90kg. maar wel droger. het percentage weet ik niet. weet wel dat ik sterkst ooit ben. als je mn oude fotos herinnerd, weet je dat ik geen borst had. (amper) nu wel  

de trainingsschemas en kuurschema's ben ik nog mee bezig.
    feit is wel dat er test enanth, test cyp, sustanon, deca, dianabol, anapolon, winstrol en tren, (t4, arimidex) en waarsch. turinabol als ik daar goeie verhalen over hoor in zit. dat is idd niet een kuur.

denk mede door jullie reakties om 2 x 12 weken te doen, evt. afsluiten met een 6wkn hardheidskuur, te weten tren met winstrol

de eerste twee kuren zal de ene met dboll zijn, de andere met anapolon als oral.
    daarnaast deca/testo en de laatste weken tren/turinabol

dit is mn eerste opzet. moet alles nog in elkaar draaien.

mn dieet is merendeel gebaseerd op: geen drank, geen snoep, geen varkensvlees.
    veel eiwit (shakes, kip, kwark, etc) veel pasta en rijst.

voor de rest ga ik dat niet allemaal uitrekenen. missch. voor de laatste 2 mnd. maar dat zie ik dan wel weer. (als ik niet droog genoeg ben)

naar mijn idee heb ik momenteel alleen vet op mn heupen en rond navel. (tenminste, lelijk vet, andere vet is niet zo zichtbaar) dit wordt uiteraard een log, want ik heb em al in mn favorieten staan.

het zou mooi zijn als mr. C. af en toe de reakties verwijderd, anders wordt het zo'n fokking lang topic met 30 paginas en dat is niet fijn om door te lezen.

U will be kept posted

edit: ps. snipke, zie je die borst? komt van dat trainen waar ik het laatst over had. (wat jij ook probeerde)

Comment

dit worden zeer waarsch. de kuren.
      kuur 3 alleen als ik niet droog genoeg ben en het nog geen hartje zomer is. dat wordt teveel zweten  

de kuren staan vast, dus het is niet zo dat ik veranderingen aanbreng op advies. dit is wat ik wil proberen. vandaar.
      uiteraard is negatieve commentaar welkom.  

euh... in het gelinkte topic  

de eerste kuur zal begin october aanvangen

Comment

Ik ben me vandaag bewust geworden dat mijn kuurverleden een groot manko had.
        namelijk ik wilde droge massa aankomen. ik ben erachter dat dat BULLSHIT is. dat werkt gewoon niet. dit is dus ook een boodschap aan knuppels, die wel willen kuren maar niet die vochtkop enzo willen hebben. sjah... winstrol is een optie. maar voor die 2 of 3 kg. ga ik mn lever niet belasten. als ik mn lichaam op de proef stel, wil ik er ook wat voor terug.

dat betekent dus dat ik (men) moet bulken tot en met, het dik worden ten spijt, maar je wordt gewoon voor geen meter zwaarder als je niet bulkt en dus ook vet kweekt. vreten is het motto.

ik ga de 2x 12 weken bulken. zal mn schoonmoeder wel weer zeuren dat ik te dik wordt, maar ja.... na de 2x 12 weken ga ik een kuur doen, waar ik in 6-8 weken droogtrain. dus keihard trainen en een nog nader te bepalen dosis aan, ook nog te bepalen, stoffen. denk aan clen, t3/t4, afwateringstabletten, weet ik veel. heb me daar nog niet zo in verdiept.

nou zal het zo zijn (waarsch) dat ik eind volgend jaar trouw en dan moet ik dus strak in mn velletje zitten. dus het echte cutten komt er dan wel aan. zou wel handig zijn dat ik boven de 100kg uit kom, anders red ik de 95 droog nog niet

Comment

Comment

nu nog in beginfase, voor de kuur. het kan zijn dat ik per eerste week september begin, aangezien ik een beetje op tijd in het volgende jaar klaar wil zijn. nadeel is dat er missch. warm weer aankomt en dan zit ik weer met dat gezweet.

affijn: deze week heb ik wel al mn dieet beetje gevolgd, dwz niet de bulk maar wel het achterwege laten van snoep en snack en de hele dag door beetjes nemen, + 500gr. kwark op een dag. ofwel: ik eet veel meer maar redelijk droog

resultaat: een kilo eraf niet leuk op de schaal te zien, maar we gaan ervan uit dat het ook is wat eraf moet.

ik heb besloten om de schwarznegger shake weer in te zetten tijdens het bulken. en die werkt. dat beloof ik jullie. heb hem eerder gehad. komt op ong. 3000kcal, alleen de shake.
            ik pas hem iets aan. doe yoghurt ipv melk, dit maakt dat ding eet/drinkbaar. verder ipv 12 scheppen weightgainer 6-8.
            dit puur omdat ik ook nog andere dingen eet op de dag. was niet van plan om op 5000kcal te zitten, omdat dat zeker vet gaat opleveren + missch. buik problemen zoals andere members al eens hebben meegemaakt.

k. dat wastie weer ff

Comment

even een motivator aangeschaft  
              een gouden hanger met koningsketting.
              had ikin turkije gekocht maar nog geen foto ervan

discussie link

Comment

de sportschool is momenteel maar 2x per week open.
                dus weinig kans op goed trainen.

vandaag borst rug.
                heb voor de verandering es om en om gedaan.
                dus borst banken (op een zittend ding) daarna precies andersom en dus trekken.
                toen schuin dumbelen, daarna dezelfde schuinte met borst erop liggen en de dumbels omhoog trekken.
                toen tussen kabels vanonder af voor je borst brengen, gekruist en daarna weer gekruist pakken en je armen strekken.

dammmnn... voelde me zwaar klote erna. in de kleedkamer al mn bami wat nog in mn maag zat eruit gekotst. denk dat ik teveel water heb genomen tijdens de training. ennuh... beetje te lang doorgegaan

Comment

weet nu gelijk de oorzaak ook.
                  mn hartslag was in rust 120. had dus veel koppijn.
                  heb nu zo'n horloge aangeschaft met zo'n band
                  nu tijdens training na 1 setje 150. (rustig setje)
                  2e oefening, 2e set: hartslag 193
                  zakt wel steeds trug naar 140/ 150 maar dat is toch niet normaal. ik voel me bij 190 helemaal niet moe ofzo.
                  dus ik ga ervan uit dat ik vorige week ver boven 200 moet hebben gezeten.

soon to the doctor

hier antwoorden plz

Comment

mn cholesterol is dus in de war. (te hoog?)
                    moet nou afspraak maken voor een hartfilm en (jawel) bij een dietist. haha. ken die me ff mooi helpen voor mn zuur betaalde ziekenfonds centen.

upgrade: ben 2 weken met oxy bezig, 3 weken met test. / deca (geen tren, door die gezondheids omstandigheden)

ben rond de 95kg. dat is dus 7kg zwaarder. (gegege)
                    zat op ong. 88kg.
                    ik moet toch die 100 kunnen halen met die 2e kuur.

Comment

me stelten

Comment

nog een keer dan.

Comment

net mn nek/ schouders ff getraind.

Comment

ff stats:

weight : 95.0 kg
                            bmi : 28.7 %
                            fat% : 13.1 %
                            fat mass: 12,5 kg
                            t.b.w . : 60.4 kg

borstomvang: 121 cm
                            bicep : 43 cm
                            schouders : 140 cm
                            middel : 95 cm
                            bovenbeen : 63,5cm

schouders: pijn

Comment

yess... ff vergeten te melden:
                              vrijdag tijdens training kwam mn hart niet boven de 165 slagen per minuut.

kan ik aankomende vrijdag voor jan l u l naar de dokter voor hartfilm.

missch. dat mn body wat moest wennen aan al die snoepjes en zoetigheden die ik slikte en prikte.

na drie weken oxy nok ik wel met de oxy.
                              ik slaap te weinig en zoals jullie weten moet ik dan vrezen voor epileptie. dus dan liever wat meer slapen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X