2 de week

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

euhm.. been en cur: ik heb de ervaring dat een 0,8 ini been toch lekkerder gaat.
    wrom?
    nou, dan hoef je minder hard te drukken, dus beweeg je veel minder. en dus minder schade.

dussss
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

vloeistof goed warm maken nergens last van toch

kan toch ook 0,6 x 25 voor je been nemen
      je quats zitten vlak onder de huid
      Who's the Chef

Comment

0.6 x 25 kan perfect voor je benen!!!

Mr. HOLLAND 2006 NAC
        Mr. HOLLAND 2007 NAC
        3e Mr. WORLD 2007 NAC

Comment

Edit Curiosio;

lees ff terug en ga als je erover door wilt gaan verder zoals ik je vroeg

Greets...

Comment

Ik snap het maar beter

Dit gaat ome Cur niet leuk vinden.....

Mr. HOLLAND 2006 NAC
            Mr. HOLLAND 2007 NAC
            3e Mr. WORLD 2007 NAC

Comment

Mja,het blijft vaag;de een gaat wel als een speer op het ene merk en de ander weer totaal niet....lijkt mij toch echt een kwestie van niet goed eten want een andere verklaring heb ik er niet voor.

Comment

er zit toch geen verschil in bijv test van gs of van gg

test is test miss dat het hoger gedoseerd is maar dan nog
                test is toch de naam wan een bepaalde stof

vergelijk het met benzine van de shell of van esso daar rijd je auto toch ook op

zo zie ik het
                als het niet zo werkt zou ik graag uitleg krijgen
                Who's the Chef

Comment

Ik ben ervan overtuigd, dat het te maken heeft met de zuiverheid van grondstoffen. Op 1 of andere manier lijkt het er op, dat human grade spullen wat beter aanslaan. Echter, de kans dat je fake krijgt is zo'n 40%, dus GS of GG of weet ik welk UGlab biedt een prima alternatief.

Kijk: koop je sustanone van het merk organon, dan weet je dat je zult gaan als een speer. Koop je andriol van organon, dan weet je dat je veel geld kwijt bent en dat je nergens een spier zult zien groeien. Het middel is gewoon niet krachtig genoeg. Zo kijk ik ook naar de UGlabs. De boldenone van GS is gewoon prut, vind ik. Datzelfde geldt voor de turinabol en de test propiopaat. Maar de winstrol, anavar, d'bol en deca bijvoorbeeld, lijken goed werk te doen. Ik kijk naar de resultaten van het produkt en niet per se naar het merk. Voor gebruikers is het in elk geval een zegen, dat er betrouwbare spullen te koop zijn.
                  We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Kijk das nou een goeie post.....de Grondstoffen die GS gebruikt zijn van de hoogste kwaliteit die wij zelf niet zouden kunnen bemachtigen,want als particulier zeg maar even krijgen wij absoluut niet die kwaliteit die GS heeft..

Nog maals ik heb er niks mee verdien er niks aan maar gebruik het al jaren en ben er zeer over te spreken.

Ok de boldone vind ik ook ### maar vond ik zo wie zo al toch ik nog ganabol had.

Dianabol gebruik ik niet maar hun anavar en cypionaat is geweldig en ook hun stanazolol is perfect.

Voor de rest ja die prop tren kuut heb ik ook gedaan en was goed te doen voelde me alleen niet lekker met de tren kreeg er een libido probleem van.

later

Comment

Als ik het goed begrijp is een positieve post t.o.v. GS dus een goede en een negatieve post een slechte..

Wil geen slechte posts op mijn naam dus hou mijn bek wel dan..

Greets...
                      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (Testo @ Okt. 12 2005,04:41)]Mja,het blijft vaag;de een gaat wel als een speer op het ene merk en de ander weer totaal niet....lijkt mij toch echt een kwestie van niet goed eten want een andere verklaring heb ik er niet voor.
                        Het is niet eens niet goed eten,de hoofdzaak was bij mij de prop van gs.Waarvan heel je reet 1 grote harde schijf wordt.
                        Daarmee verziek je dus je hele motivatie.Ik heb nu prop van virormone en gaat perfecto.Ik gebruik dus nog steeds de stanozolol en de tren van gs.Ben ondanks een week ziek geweest te zijn nu op een gewicht van 98kg gekomen.
                        Vanaf zeg 91kg na 3 weken (1week ziek).
                        Probleem van vele anderen met anderen spullen van gs was dat ze heel sterk werden maar weinig groeiden.
                        Maar goed zal wel voor iedereen anders werken.
                        Ik druk bv vd week 150kg bank 2x.Normaal top rond de 120kg.
                        Dus dat is wel zeer lekker.
                        Greets...

Comment

de stat's bij jou liegen er niet om iig
                          Who's the Chef

Comment

Normaal top 120kg en nu 2x150kg en dat terwijl je nog maar 3 weken bezig bent en ook nog ziek geweest
                            Kan me vergissen maar uitgaande van mijn eigen ervaringen lijkt het me wat overdreven.

Greets...

Comment

"Normaal top 120kg en nu 2x150kg en dat terwijl je nog maar 3 weken bezig bent en ook nog ziek geweest
                              Kan me vergissen maar uitgaande van mijn eigen ervaringen lijkt het me wat overdreven."

Tenzij je oxy gebruikt had

Greetz GErwin
                              Verliefd zijn is net zoals in je broek schijten, iedereen merkt het, maar alleen jij hebt dat speciale warme gevoel!!!!

Comment

Ik heb oxy`s gebruikt en had geen 25% krachtwinst in 3 weken hoor

Greets...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X