Wat moet ik nu doen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wat moet ik nu doen

Oke ik weet het nu echt niet meer ,ik heb nu weer van iemand hehoord dat je je lichaam eerst moet cleanen zeg maar voordat ik aan me 2e kuur begin,heb ook nog steeds geen clomid of nolvadex maar hoorde ook iets over pregynyl ofzoiets (is wel inject.) kijk is nu al een paar maanden na me kuur en ik ben wel wat afgevallen maar ook niet echt veel paar kilotjes,maar heb wel last van uitslag en beetje gyno volgens mij (bitch tits toch ?)wil wel dat dat weg gaat of niet erger wordt moet ik nu toch clomid of nolva of misschien wel pregynyl nemen ze zeggen over je test. dat het nakuren daarvoor is maar ik zit zelfs al hoger dan in me kuur met veel dingen(gewicht) dus me test is wel weer normaal neem ik aan,is het ook voor de neveneffecten dan?

Wil ook ong volgende maand wel met me 2e kuur beginnen maar weet nu niet wat ik moet nemen of doen zodat die shit weggaat.

Je zegt een paar maanden na je kuur te zitten dus nakuren hoeft niet meer. Ook heb je blijkbaar geen terugval gehad ondanks dat je niet hebt nagekuurt.
    Het heeft geen zin om nu nog clomid of nolva te nemen, als je al last hebt van gyno gaat het er niet meer mee weg

Nolva of airimidex werken alleen als je er meteen mee begint als je last krijgt.

Mijn persoonlijke meneing is dat je niet meer dan 2x per jaar een kuur zou moeten doen. Je bent nu een paar maanden klaar en wilt over 2 maanden beginnen dus moet kunnen. Je lichaam heeft de tijd gehad om te herstellen.

Ben wel benieuwd hoe je volgende kuur eruit gaat zien dus als je hem weet post hem dan ff

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Hey tnx man voor de uitleg maar die gyno is er helemaal niks aan te doen dan kijk ik heb het niet zo erg weet ook niet eens of ik het wel heb maar als me tepels slap zijn zijn ze wat uh hoe zeg je dat...steken ze wat meer uit en dat zie je wel beetje door me shirts heen als ze stijf zijn niet echt maar volgens mij had ik het niet voor me kuur kreeg er pas ook laat in me kuur last van volgens mij niet echt opgelet dom eigenlijk maar ja.

Als ik nu nog iets neem nolva ofzo zou het dan niet misschien wat minder kunnen worden of is het dan aleen maar slecht voor je en trouwnes heb je geen msn ofzo kan ik je wat makkelijker dingen vragen tnx

Greetzzz

Comment

Heeft geen nut meer om nu nog te gebruiken helaas Frolic
        Uit wat je zegt maak ik overigens niet direct op dat het gyno is hoor, je zou het altijd al gehad kunnen hebben.
        Heb zelf ook dat als ik in een t-shirt loop dat mijn tepels af en toe door mijn shirt te zien zijn wat altijd al zo was, heb geen gyno, ook nooit gehad.

Enige remedie bij gyno als je er te laat bij bent is weg laten snijden in het ziekenhuis.

Heb wel msn maar gebruik het bijna nooit, was een periode dat als ik me aanmelde er weet ik hoeveel mensen me bestookte met vragen en andere zaken dus heb ff stopgezet

Greets...

Comment

Frolic ik heb 2 foto`s van Shawn d`Aurelio die in het tv-programma zat wat onder het topic events staat.
          Deze jongen heeft dus wel degelijk last van gyno, niet zwaar maar wel degelijk gyno.

De andere jongen zat er ook in en hij heeft denk ik wat jij bedoeld met uitstekende tepels?
          HIj heeft geen last van gyno overigens.

Greets...
          Attached Files

Comment

Alle foto`s in een keer lukte niet helaas
            Attached Files

Comment

En dan de laatste
              Attached Files

Comment

toch vind ik de gyno niet zo enorm. heb gruwelijke plaatjes gezien.
                he frolic, wat jij hebt heb ik ook wel es gehad. nog wel een beetje. ik denk dat het vocht is. of missch. wat vet. gyno voel je als harde schijven achter je tepels. ik denk dat met yohimba creme ofzo? (dht gel) dat het wel weg te krijgen is. ikzelf heb niet de moeite nog genomen om aan dht gel te komen.
                een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Is inderdaad geen extreme gyno maar wel degelijk een begin.
                  Vind het doodzonde bij die Shawn want hij ziet er verder prima uit.

Greets...

Comment

Ja denk dat jullie gelijk hebben zal wel een beetje vocht of miss.wel vet zijn haha als ik een volgende kuur neem (waarschijnlijk winstrol+tren) wat moet ik dan nemen zodat het niet kan escaleren hehe of dat ik het kan krijgen

Greetzzz

Comment

Trouwnes bij shawn he das wel een beetje me voorbeeld als ik zo ben zo ik wel tevreden zijn niet dat ik zou stoppen maar dat is wel een beetje hoe ver ik wil gaan net als me neef 90 kilo en lekker droog hehe

Greetzzz

Comment

Bij je volgende kuur gewoon zorgen dat je nolva of Airimidex bij de hand hebt maar niet meteen mee beginnen want het werkt je kuur tegen.
                        Pas beginnen zodra je last krijgt en mee stoppen als het weer over is.

Greets...

Comment

Hey trouwens over die foto's waar heb je die vandaan zijn wel gek namelijk ? tnx

Comment

Kwam ze bij toeval tegen op het net en omdat ik meteen aan jou en je vermeende gyno moest denken heb ik ze gedownload en vervolgens geplaatst

Greets...

Comment

ik denk dat je bij je tren winstrol kuur geen arimidex hoeft te gebruiken. tren zou alleen progestron- automatiseren. niet oestrogeen. en arimidex is oestrogeen blocker. winstrol is zo mild, dat kan bijna niet aromatiseren. het feit dat je winstrol bij je tren hebt verkleint de kans op gyno door progesteron, dus: ik denk dat je daarmee niet bang hoeft te zijn voor gyno. ikzelf doe binnenkort ook zo'n kuur met primoteston, maar denk dat door het tren en winstrol gebruik mn tepels weer mooi moeten worden. vocht en vet weg dus. (hoop ik)
                              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X