Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
die schaal moet je VOOR je trainen op gaan staan, NA gepist te hebben en je moet atletic intikken. je kan kiezen tussen normal en atletic. als ik op dat ding normal intik, zit ik ook over de 20 denk ik. maar bij atletic op 13 ofzo
volges mij is het dezelfde als bij onze sportschool, krijg je ook van die papiertjes. roze en paarse knopjes. nou ja, ik hou op, want je gelooft me toch niet, akelig ventje. met je magere ziel
Kijk maar goed kerel staat al atletisch op.
En ja natuurlijk weet ik dat je erop moet gaan staan voordat je traint anders heb je zeer zeker onjuiste waardes. Ben niet een of ander gekke huisvrouw die zich pas durft te wegen na 2 uur cardio op hetzelfde apparaat.
En bij ons mag je niks intikken dat doen de instructeurs voor je.
is dat je onuitgesproken hoop? dan heb je iig iets meer als ik. gege.
dat iq van jou zal ook niet teveel zijn als je niet eens op de knoppies mag drukken. ik ga er lekker zelf op. kost oook niks want ik vraag het niet. (kost nurmaal een eu) ik heb meegedaan met nat. iq test en jawel, ventje: 128 dus als dat mn vet was.... hahahaaa
affijn.... ik blijf erbij dat je minder vet heb, want anders heb die kuur jou alleen puur spekvet gebracht. lekker isdat.
maarrrr.... ik zit nu aan de wodka... ja, sorry hoor, had niks anders te doen.... nou hoop ik ineens in een besloten meeting met bep. members haha. en dan zuipen en slapen en lol maken. ik lach me nu al vrot. haha
Wij hebben mensen die dat voor ons doen kerel en ja bij ons kost het niks. Vind ik wel lekker klote als je daarvoor moet betalen. Puur voor even wat knopjes drukken en een stuk papier. Netjes hoor dat je iq zo hoog is Zo te zien ben je dus niet al te stompzinnig, dus alleen maar lelijk
Van mezelf vind ik ook dat ik minder vet heb idd. Maar ja alsnog is dit een goede referentiekader. Maar veel plezier nog met je besloten meeting
ennuh... ventjuh.... in die besloten meeting hoor jij ook. en snipke ook. whahah. mooi verhaal om trug te lezen.
alleen dat stukje dat ik lelyk ben snap ik niet....
dat is echt niet zo hoor. ik ben best een mooie man. dat hoor ik wel vaker. dus je moet me geloven. knap gezicht enzo.... alleen klein geschapen, maar dat weet toch verder niemand.
affijn... ben benieuwd wat het wordt met die NA-fotos.
Iversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
Comment