The last chapter a.k.a. Get ripped or die tryin’

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Achilles
    Heb voor de gein net mijn biceps gemeten....

46 cm beide armen
    dus 23cm per arm.
    Niet slecht voor een somalier.
    Ownee anti

Comment

• 23?

Altijd nog 3 cm groter dan je beide benen

Comment

• dat was een goeie, infinity.
        46cm -/- 23% vet = 35,42 cm incl. vocht.
        idd. somalier armen gege.

@ snipke: ik wilde het goedmaken met um en het maakt um niet uit wie het doet. en je zegt al: met handschoenen en pesticiden... nou das precies wat ik bedoel
        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

• Originally posted by bruce
          dat was een goeie, infinity.
          46cm -/- 23% vet = 35,42 cm incl. vocht.
          idd. somalier armen gege.

Hilarisch gewoon

Comment

Heb voor de gein net mijn biceps gemeten....

46 cm beide armen
            nice bro!

Comment

• Dank je maat

Comment

• Update:

2

4 weken tijd: 6.0 kg vvm erbij 8.5 kg vet eraf.
                Last edited by Achilles; 20-04-2006, 23:36.

Comment

• Gaat extreem lekker hè!
                  Volgens die metingen hou je wel steeds meer vocht vast, klopt dat?

Comment

Update:

4 weken tijd: 6.0 kg vvm erbij 8.5 kg vet eraf.
                    KOmaan achilles geloof je dat nu zelf, 6kilo spier en 8,5 kg vet eraf in 4weken, ik wil het je gunnen bro maar dit geloof ik gewoon niet sorry kerel

Grtz
                    stil growing

Comment

• ik vertrouw die meetingen niet ik bekijk de ripped fotos wel over een paar weken

Comment

• JUP me to.
                        Sponsored by:
                        Inshapesupplements

Comment

• Originally posted by Shannasse
                          Gaat extreem lekker hè!
                          Volgens die metingen hou je wel steeds meer vocht vast, klopt dat?
                          Ja klopt. Ik zie het aan mijn fysiek ook, maar ook komt het omdat ik meer aankom in spiermassa. Dus hoe dan ook, prop + tren en ondanks winny hou ik vocht vast. En dit ligt zeker niet aan mijn sodium gehalte in mijn voeding.

@ snipke: fijn dat je het me gunt kerel. Ik zeg niet dat deze metingen 100% nauwkeurig zijn. Wel zeg ik dat de waarheid er niet ver naast ligt.

Comment

• Ben heel benieuwd naar de pics als je klaar bent!

Greets...
                            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

• Deze resultaten zullen zeer waarschijnlijk ongekend en onbereikbaar klinken in de meeste oren. Maar voor zulke situaties hebben ze termen uitgevonden zoals: mesomorph en genen. Waarom denken jullie dat ook al de nummers 1 en 2 in de wereld, Ronnie en Jay, vrijwel dezelfde spullen gebruiken dat Ronnie er alsnog uitziet alsof hij van een ander planeet afkomt? Waarom had Paul Dillet maar een 1/3 van de gear nodig dat Lee Priest gebruikte om harder, sneller, groter en droger te groeien dan Lee Priest?

Zelf sta ik helemaal niet zo zeer te kijken van de resultaten. Ik heb namelijk al ooit eerder vergelijkbare vooruitgang geboekt op natuurlijke basis. Uiteraard niet in de hoedanigheid wat hier voorkomt maar toch. Toen stond ik er wel van te kijken. Vooral omdat de personen die de metingen afnamen me aankeken alsof ik ongelofelijk hard aan de as zat. Moet je maar nu indenken hoe ze kijken op mijn health sportschool ieder keer als ik me laat meten. Die blikken zijn prijsloos. Maar oke, wat ik dus hier nu zeg is: Omdat dingen onwaarschijnlijk en ongekend zijn in sommige ogen wil niet meteen zeggen dat ze helemaal onwaar zijn. Je moet je ogen proberen te openen voor dit soort dingen. Toen Galileo en Copernicus met het idee kwamen dat de aarde rond was in plaats van plat geloofde niemand dit. Het was onwaarschijnlijk, ongekend ergo onwaar. Doch leven we nu in een samenleving waarin we vanzelfsprekend vinden dat de aarde rond is in niet plat. De mensen hadden hun ogen hiervoor geopend en probeerden het te snappen en uiteindelijk konden ze er ook niet meer omheen.

Comment

Deze resultaten zullen zeer waarschijnlijk ongekend en onbereikbaar klinken in de meeste oren. Maar voor zulke situaties hebben ze termen uitgevonden zoals: mesomorph en genen. Waarom denken jullie dat ook al de nummers 1 en 2 in de wereld, Ronnie en Jay, vrijwel dezelfde spullen gebruiken dat Ronnie er alsnog uitziet alsof hij van een ander planeet afkomt? Waarom had Paul Dillet maar een 1/3 van de gear nodig dat Lee Priest gebruikte om harder, sneller, groter en droger te groeien dan Lee Priest?

Zelf sta ik helemaal niet zo zeer te kijken van de resultaten. Ik heb namelijk al ooit eerder vergelijkbare vooruitgang geboekt op natuurlijke basis. Uiteraard niet in de hoedanigheid wat hier voorkomt maar toch. Toen stond ik er wel van te kijken. Vooral omdat de personen die de metingen afnamen me aankeken alsof ik ongelofelijk hard aan de as zat. Moet je maar nu indenken hoe ze kijken op mijn health sportschool ieder keer als ik me laat meten. Die blikken zijn prijsloos. Maar oke, wat ik dus hier nu zeg is: Omdat dingen onwaarschijnlijk en ongekend zijn in sommige ogen wil niet meteen zeggen dat ze helemaal onwaar zijn. Je moet je ogen proberen te openen voor dit soort dingen. Toen Galileo en Copernicus met het idee kwamen dat de aarde rond was in plaats van plat geloofde niemand dit. Het was onwaarschijnlijk, ongekend ergo onwaar. Doch leven we nu in een samenleving waarin we vanzelfsprekend vinden dat de aarde rond is in niet plat. De mensen hadden hun ogen hiervoor geopend en probeerden het te snappen en uiteindelijk konden ze er ook niet meer omheen.
                                mooi gezegd kerel!amen..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X