Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
klinkt als een een aanloop naar een lekkere keel onsteking
het zal wel een koudje zijn kerel
mannen zo als jij zijn dit koude weer hier in nederland natuurlijk niet gewend he
ik heb ALTIJD rechts een bobbel. maar soms is hij een stuk dikker als anders. ook nu zittie er. is gwoon eoa klier. pijn doet hij eigenlijk nooit. hooguit als ik verkouden ben. dus de dokters hier zullen wel gelijk hebben je weerstand word van efedrine ook niet beter. tril je ook, ennuh.... PLAKbek?
Knobbeltje is er nog steeds. Wel iets minder maar nog steeds pijnlijk als ik erop druk. Ik ga extra goed letten op mijn rust kijken of het iets uitmaakt zo niet dan de dokter even bezoeken. Vandaag ga ik weer laten meten. Ik ben benieuwd...
weerstand. sinds ik dat gebruik in tijden dat griep heerst, krijg ik geen griep
Ik ben echter nooit ziek maar is wel het proberen waard. Ik weet wel dat het ziek zijn wat wilt doorbreken bij mij komt door hetgeen ik aan het spuiten ben. De avond dat ik mijn eerste spuit zette lag ik een 1 uur later heel hardnekkig te hoesten en voelde ik het meteen in mijn keel. De volgende dag verdween dit echter.
Heb ik tijdens het kuren ook altijd last van die keel, effe mee oppassen bro want zo dadelijk zit je met opgezwollen amandelen ofzo en kan je nog met moeite slikken.
Binnen een paar weken zal je wel anders piepen ivm het spuiten, dan begint alles lekker hard te worden en gaat die naald er niet zo makkelijk meer in hahhaaa ik verheug me al op die post.
rare post, snip....
moeite met slikken, piepen met spuiten...
waar gaat dit over ?
ik heb jou door, achillesJE. je heb pampiertjes van iem. anders en zometeen kom je met RIPPED pics en wij allemaal aah en ooh roepen.
je ben gwoon stiekem nu ook mager. kom anders maar met bewijs picca's gege. ja met je dikke ass erop ,die punami moet likken
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
Comment