The last chapter a.k.a. Get ripped or die tryin’

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Zit je weer aan de wijn?
    Sponsored by:
    Inshapesupplements

Comment

mooi topic dit
      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Tis toch weer eens gezellig op bodynet

@ Stompje: Leuk om te horen dat je toch niet zonder me kunt. En ja it's not the size of the boat that matters but the motion in the ocean.

@ Cur: Ik zeg niet dat die metingen geheel nauwkeurig zijn maar er zal zeer zeker een kern van waarheid in zitten.

Comment

hahaha kuurlogje raakt wat offtopic

Comment

heel gezellige kuurlog indd, valt me op dat er alleen vaste members reageren

Hoe issie ondertussen al gemeten met een TANG?
            Sponsored by:
            Inshapesupplements

Comment

Met tang meten doe ik wel als ik helemaal klaar ben. Nu weet ik toch dat ik eeen fas ass ben

Comment

Een eigenwijze dan hè...

Greets...
                Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

tis duidelijk een luie antiliaan

schiet op met die meeting
                  Who's the Chef

Comment

oeh... nou wordt het stil en een dreigende wolk hangt boven dit topic.
                    dat kan je niet zeggen, been.
                    nou gaat ie schieten

een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Ach been is mijn maatie. Je weet toch!

Ik ga echt geen tang meeting doen om te horen dat ik een fat ass ben. Dat weet ik nu zelf ook

Comment

Update:

Gewicht is vanaf vorige week donderdag gestabiliseerd op 110.5
                        Doch zie ik serieuze veranderingen optreden qua compositie van kg/bf/droogte en vorm.

Vorige week zat ik enorm te overwegen om efedrine eruit te gooien. Als ik deze s'morgens innam voelde ik me een uur naderhand helemaal kl*te. Het leek wel alsof ik doodging van binnen. En dit is geen geintje. Toch had ik besloten om door te zetten en kijken waar het schip ging stranden. Gelukkig ben ik nu er tegen bestand en voel ik me er veel beter bij.

Injecteren gaat raar en verslavend genoeg als een pro. Heb nergens last van. Niet na het spuiten en ook niet de dagen naderhand. In het begin keek hier tegenop aangezien ik het totaal niet aangenaam vind om te injecteren. Maar het gaat goed.

Ik heb vanaf gisteren een wat gezwollen klier rechts onder mijn kaak. Dit zijn naar mijn mening tekenen dat iets in je lichaam je adviseert om uit te kijken, maar verder heb ik hier geen verstand van. Iemand anders dit wel eens mee gemaakt? Afgelopen zondag heb ik abnormaal weinig water tot me genomen vanwege omstandigheden. Dus ik denk dat het daarmee te maken heeft. Vandaag valt het mee met de pijn als ik erop druk. Ik blijf nu hoog in mijn water en kijken of het weggaat. Zo niet ga ik naar de dokter.

Comment

idd wel oppassen kerel. veel plezier met cardio vandaag

Comment

Daarom wilde ik dus niet aan de efedrine, had zulke verhalen al gehoord, net of je dood ga van binnen.

Sterkte iig met die klier in je nek.
                            Ben benieuwd waar het van kan komen
                            Sponsored by:
                            Inshapesupplements

Comment

Heb zelf ook regelmatig last van diezelfde klier en gek genoeg ook meestal rechts. Kan van alles zijn, te weinig drinken heeft bij mij ook wel eens invloed maar verder heeft het meestal te maken met vermoeidheid en/of een flinke verkoudheid die probeert door te breken (en meestal geen kans krijgt)
                              Na een nacht goed slapen (eventueel met een asperientje als ik in het geheel wat gammel ben) is het meestal gewoon weer weg.

Als het blijft zou ik wel voor de zekerheid even langs de dokter gaan, baat het niet dan schaadt het zeker niet natuurlijk.
                              Klinkt verder alsof het nog steeds heel lekker gaat.

Comment

Ik kan idd wat meer rust gebruiken. Ik zal het goed in de gaten gaan houden. Voor de zekerheid heb ik vandaag toch mijn waterinname aanzienlijk geboost.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X