Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Idd... ik heb hetzelfde probleem zit ook op een hoog vet gehalte en zodra het lager word begint ie er steeds beter uit te komen idd..Naja komt wel goed met jouw . keep up the good work
Heb ik tijdens het kuren ook altijd last van die keel, effe mee oppassen bro want zo dadelijk zit je met opgezwollen amandelen ofzo en kan je nog met moeite slikken.
Binnen een paar weken zal je wel anders piepen ivm het spuiten, dan begint alles lekker hard te worden en gaat die naald er niet zo makkelijk meer in hahhaaa ik verheug me al op die post.
Voor de rest succes he bro
Grtz
Ik denk dat ik dat al een beetje heb ervaren. Heb namelijk afgelopen donderdag 5 keer moeten prikken voordat het er lekker en goed in zat.
Zit zat onder die vetlaag gozer!
Valt me alles mee overigens met je vet. Zit er zeker wel maar aangezien je al redelijk droog geweest bent is het zo weer weg
Amai, wat een verschil met die vorige foto's van jou!!! Toen wel minder massa en enorm ripped nu veel meer massa maar van die ripped blijft niet veel meer over!!!
Ben benieuwd hoe je er zal uitzien na de cut!!!
The wrought iron thinks itself needlessly tortured, the tempered steel blade knows why.
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
Comment