De Bodynet Beachboy Classic 2010

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik doe ook mee (voor de lol dan), want ik ga dit jaar niet cutten en ik ambieer ook geen beachboy fysiek.

Comment

Originally posted by punani View Post
      ik doe mee..

Ik heb zoals eerder in dit topic vermeld wel hele slechte benen, gelukkig maakt het voor deze wedstridj niet uit
      Jij bent een buffe motherfucker. Eerst 20 kilo afvallen.
      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by sch00m View Post
        Het is de bedoeling dat je beachboy bent. Als je fucking buff bent ben je geen beachboy. Er moet gewoon gekeken worden naar beachproof look. De titelverdediger is ook geen natural dus only natural gaat niet op. Maakt toch ook geen flikker uit. Het gaat zich namelijk niet om de meest buffe motherfuckers. Gewicht maakt dus ook flikker uit. De crowd zal wel oordelen. Als je te buff bent ben je geen beachboy en kun je dus ook onmogelijk winnen.
        ik was het wel toen mij de tiel beachboy werd opgelegt :P, pas in augustus van het naturel pad afgeweken

anyways afcourse doe ikk weer mee. niet dat ik er express voor ga cutten. bulk gewoon nogsteeds langzaam door. al blijf ik bijna ltijd wel in beachboy shape

Originally posted by Misterfit View Post
        Gaat het hier nu echt om beachboys, dus gasten die waardeloos trainen (alleen biceps buik en borst) of moet je gewoon een mooi (droog) figuur hebben? Ik denk bij beachboy namelijk aan iets negatiefs
        in dit geval mooi droog figuur =) waardeloos trainen laat ik aan de superdudes over.

Comment

Volgend jaar doe ik mee.. zit nog wat te hoog in bf voor een 6pack en bulk vanaf nu gewoon door deze zomer sla ik de beach boy look over voor wat mass aan te zetten...

Comment

En iedereen die meedoet gaat dan foto's plaatsen? Zodat we een fatsoenlijk oordeel kunnen vellen?
            "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Doe dan gewoon een normale contest.
              Groeten

Comment

Uiteraard plaatst iedereen foto's.

Ik stel voor dat we punani nu al uitroepen tot mr. bodynet en dit topic voor de mindere goden houden.
                "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

zoals iedereen weet is mijn hyves veslaving staat mijn beachfoto op, je kan me vinden via de bodynet hyves en dan spreekt het voorzich... denk dat we daar ook het beste de foto's kunnen posten (kan je er gelijk meer showen)
                  Calisthenics / Street workout

Comment

niet iedereen heeft hyves of wilt deze delen denk ik

Comment

Ik zal ook foto's plaatsen. Welke datum gaan we doen. Mijn cut eindigd over precies 12,5 week op 17 juli 2010.

18 juli ga ik een hele dag junken en 19/25 terug op dieet en dan lekker naar de zon

Comment

oke oke....
                        Calisthenics / Street workout

Comment

Hee aarshoofden, hou dan een beachboy wedstrijd op 21 augustus, tijdens Muscle Beach, bij mooi weer zal ik denk wel topless over het strand lopen, atlas stones tillende.
                          Groeten

Comment

Wat wordt de datum? Verplichte poses?
                            Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                            Go heavy or go home!

Comment

verplichte poses:

abs en thighs
                              side chest
                              back lat spread

Meest hilarische fotos worden dit
                              Groeten

Comment

Zit er ook een bikinironde in?

En routine?

hmmmmmmmmm al die jonge knapiessss

zonder gekut: het is leuk om dit evenement elk seizoen te laten terugkeren.
                                Telkens iemand die er op dat moment het beste bijstaat, die wint.
                                http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X