De Bodynet Beachboy Classic 2010

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• nice Possel

Comment

• Netjes!
      Dumbells build a bigger chest
      Barbells build a bigger ego

Comment

• bij deze mijn inzendingen:
        gewicht is 92 kilo, bf rond de 9-10% gok ik.
        Attached Files
        More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

• Netjes man.
          Dumbells build a bigger chest
          Barbells build a bigger ego

Comment

• ik vind je benen net iets te buff voor een beachboy, dynobet
            echt nette fysiek, alleen borst lijkt me iets minder
            "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

• nice pic'!!! netjes!

Comment

• De locasie, de attributen, de gebruikte kleuren, de kleding, de geschoten hoek: het telt allemaal mee in de eindbeoordeling.

De vroege inzendrrs: u maakt et zowel de jury als de concurrentie bijzonder lastig. Maar jeweetzelluf hoe & wat dus we zullen zien.
                http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

• faka met die photoshop lol

droog maar dat is dan ook alles @ dyno
                  Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

• Ik heb me hoofd weggehaald om niet herkenbaar te zijn. Ik heb als bewijs wel mijn gameface ketting om gedaan.

Comment

• Originally posted by blocktoblock View Post
                      faka met die photoshop lol

droog maar dat is dan ook alles @ dyno
                      maar dat is dan ook alles? Haal die poep eens even uit je ogen man

@Dyno, super stel benen en dikke armen, je schouders zijn ook echt superdroog. Borst loopt echt wel een behoorlijk stuk achter, mist volume. Zie je ook goed bij de triceps-pose. Denk dat je echt nog wel droger staat dan 9%, , je ziet bijvoorbeeld de aderen over je onderbuik lopen en strepen in je schouders trekken.

@ Possel: mooie piccies! Behoorlijk stuk gegroeid wat ik me kan herinneren. Schouders verdienen nog wel wat aandacht, vooral achterkant aan de 2e pic te zien. Dikke beachboy look

@Foto van Punani: zie ik daar nou gyno? Tepel loopt heel vreemd af

Last edited by ijzer; 04-07-2010, 15:43.

Comment

• wat jij wilt dude

Comment

• Originally posted by blocktoblock View Post
                          wat jij wilt dude
                          nou niet beledigd zijn, zo serieus was ik nou ook weer niet

maar vind het afbreuk doen aan zijn overduidelijk gespierde fysiek om te zeggen dat ie 'alleen maar droog' is

Comment

• wat eruit springt is zijn droogheid, laten we gewoon eerlijk zijn

Comment

• het ging me 'maar dat is dan ook alles'

Comment

• vrije pose

"We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X