De Bodynet Beachboy Classic 2010

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ik heb net een foto gemaakt van me rug. Dat is fucking raar.. het loopt van "breed" naar small en daarna weer breed(van beneden naar boven). Ik ben 14% en toch soort van mislukte zwembandjes.

Me bovenrug ziet er wel OK uit maar onderrug.. verschikkelijk.

Comment

• Originally posted by gameface View Post
      Ik heb net een foto gemaakt van me rug. Dat is fucking raar.. het loopt van "breed" naar small en daarna weer breed(van beneden naar boven). Ik ben 14% en toch soort van mislukte zwembandjes.

Me bovenrug ziet er wel OK uit maar onderrug.. verschikkelijk.
      WE WANT PICTURES!

Kunnen we tenminste lachen ..
      Dumbells build a bigger chest
      Barbells build a bigger ego

Comment

• misschien dat ik ook eens een fototje post, is wel echt een geniale afdruk op me rug
        Groeten

Comment

• http://forum.bodynet.nl/fotos-leden/...tml#post710096

Comment

• post pas op de 10e foto's

Edit: 9e
            Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
            Go heavy or go home!

Comment

• 5 dagen een ban gehad dus kon mooi in de zon liggen, hier het resultaat

Heb een zwembroek aangetrokken voor het bearchboyeffect!!

Comment

• Nou nou Janieck.. je maakt zeker een goeie kans! Je hebt echt een beachboy look.

We hebben trouwens bijna zelfde tepels..

Comment

• Originally posted by gameface View Post
                  We hebben trouwens bijna zelfde tepels..
                  Waar heb jij ze gekocht dan?

Comment

• Originally posted by janieck spithoff View Post
                    Waar heb jij ze gekocht dan?
                    Gewoon bij de aldi.. mensen zeiden dat via internet handiger was maar ach.. verzendtijd duurt te lang.

Comment

• Janieck, dat zijn niet de gevraagde poses. Zorg dat je de gevraagde poses post. Vraag anders even een mod je nieuwe foto's erin te bouwen.
                      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Originally posted by Kevster View Post
                        Janieck, dat zijn niet de gevraagde poses. Zorg dat je de gevraagde poses post. Vraag anders even een mod je nieuwe foto's erin te bouwen.
                        Is dat zo belangrijk dan? Je kan toch wel meedoen zonder de verplichte poses.

Comment

• Ik weet dat er nog meer mensen foto's moeten posten maar tot nu toe ben ik er niet echt van onder de indruk....
                          ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Originally posted by Ashley View Post
                            Ik weet dat er nog meer mensen foto's moeten posten maar tot nu toe ben ik er niet echt van onder de indruk....
                            Komt ook omdat een groot deel van de actieve leden beginnende 16-20 jarigen zijn waar massa nog ver te zoeken is.

En er zullen er maar weinig zijn die echt hard doorzetten en de écht indrukwekkende looks krijgen. Ik verwacht er ook niet te veel van eerlijk gezegd..
                            19j - 1.96m - 105kg
                            Train harder, grow faster

Comment

• Opzich heb ik wel een goed lichaam, alleen moet ik nog even door met cutten. Dus ik ga 9 juli helaas niet redden. Foto's kan ik eventueel wel gaan posten, als het resultaat naar behoren is.

Comment

• We hebben een winnaar.

Fotokwaliteit is wel goed, wat voor telefoon heb je?

Fototoestel dat ik heb is klote met belichting, dus ik moet nog ff oefenen op foto's nemen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X