De Bodynet Beachboy Classic 2010

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ik heb een Samsung B4310 Star. Wel een geinig ding, ik heb daarom ook foto's genomen in mijn badkamer, aangezien de foto's dan nog wel wat redelijk ogen denk ik
    "Straight outta gym"

Comment

• Originally posted by Joshua90 View Post
      Idd, overigens ziet Dyno er in het echt groter uit dan op de foto's IMO als ik terug denk aan de meeting in Den Haag.

Punani is ook zeer netjes en groot.
      Dat is meestal toch wel het geval hoor vind ik.
      2 gasten waar ik mee train heb ik ook beide foto's van gezien.
      En daar zien ze er toch niet echt heel indrukwekkend uit moet ik zeggen.
      Terwijl ze in het echt toch echt wel al behoorlijk flink zijn. Foto's zeggen dus wel iets, maar niet alles. Sowieso in het echt is 3d dusja:P
      Owner of the Iron Playground.

Comment

• Originally posted by janieck spithoff View Post
        5 dagen een ban gehad dus kon mooi in de zon liggen, hier het resultaat
        Hoezo had jij een ban dan, als ik vragen mag?

Originally posted by Ashley View Post
        Ik weet dat er nog meer mensen foto's moeten posten maar tot nu toe ben ik er niet echt van onder de indruk....
        Het heet dan ook niet voor niets de beachboy classic. Geen bb wedstrijd dus met massieve gasten.
        Owner of the Iron Playground.

Comment

• Originally posted by Joshua90 View Post
          Idd, overigens ziet Dyno er in het echt groter uit dan op de foto's IMO als ik terug denk aan de meeting in Den Haag.

Punani is ook zeer netjes en groot.

Posseltje vind ik mooie grote abbs hebben, no homo offcourse.

Maarja de absolute winnaar zal toch Gameface zijn.
          Jouw armen en schouders zagen er in het echt ook veeel groter uit dan die foto's in je fotoalbum.

Comment

• Originally posted by jordy View Post
            Hoezo had jij een ban dan, als ik vragen mag?

Het heet dan ook niet voor niets de beachboy classic. Geen bb wedstrijd dus met massieve gasten.

Dat weet ik.
            ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Punani was een jaar geleden al een big mofo, dus betwijfel ook of deze foto hem recht doet.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Originally posted by gameface View Post
                Is dat zo belangrijk dan? Je kan toch wel meedoen zonder de verplichte poses.
                Zo zien we iedereen ook vanuit dezelfde hoek.
                The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• ik moet wat poseer fotos maken. Ik heb alleen geen camera.. maarja boeie

Comment

• Originally posted by Kevster View Post
                    Janieck, dat zijn niet de gevraagde poses. Zorg dat je de gevraagde poses post. Vraag anders even een mod je nieuwe foto's erin te bouwen.
                    Ow, ik heb gewoon de verplichte poses proberen te doen, maar ben daar niet echt goed in

Comment

• Originally posted by janieck spithoff View Post
                      Ow, ik heb gewoon de verplichte poses proberen te doen, maar ben daar niet echt goed in
                      Volgens mij komt er geen een overeen, ja oké die vrije pose

- Front relaxed
                      - Side triceps
                      - Vrije pose

Comment

• Originally posted by Tommyy View Post
                        Volgens mij komt er geen een overeen, ja oké die vrije pose
                        Agja, ik doe ook pas sinds een half jaar krachttraining en wil gewoon een atletisch lichaam, heb geen plannen om in de toekomst het podium op te gaan. Misschien ga ik proberen nieuwe foto's te maken, maar voor mij zelf is het niet echt belangrijk.

Comment

• Ben op het moment ook erg skinny, zal eens kijken of ik van de week wat foto's kan schieten
                          In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

• ja jammer punani, zonder verplichte poses geen deelname
                            Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                            Go heavy or go home!

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
                              Punani was een jaar geleden al een big mofo, dus betwijfel ook of deze foto hem recht doet.
                              x2

On stage was hij al big, kan me niet voorstellen dat hij achteruit gegaan is in een jaar. Foto zal hem weinig recht aan doen
                              The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

• Nu ben ik een ekte ekte beachboy!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X