Originally posted by roelinho
View Post
De Bodynet Beachboy Classic 2010
Collapse
X
-
Originally posted by roelinho View Postmss een idee om 2 polls te maken
de bodynetbeachboy en de bodynetbuffel voor figuren als punani en adon1s
Zal ik jullie het beachboylook verklaren. Dat is wanneer MEISJES (dus niet vrouwen, we willen namelijk jong) het sexy vinden en niet denken "iell dit is iets té". Als ik fysiek van punani had, zou elke dame die ik ken een natte punani van mij krijgen. Er zullen vast wel 12 jarige denken "iell dit is iets té" maar vanaf 13 kom je gewoon in hun huis hoor.
Originally posted by Ashley View PostOf een ecto.
Comment
-
al dat drankk!!! ahhaahAttached FilesAls Ik Mij Niet Was Zou Ik Graag Vrienden Met Me Willen Zijn..
Comment
-
Originally posted by Posseltje View Postje nederlands faalt nog steeds.
OT: Nog twee dagen toch?Last edited by Pinada; 07-07-2010, 06:40."Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Originally posted by gameface View PostNahh..
Zal ik jullie het beachboylook verklaren. Dat is wanneer MEISJES (dus niet vrouwen, we willen namelijk jong) het sexy vinden en niet denken "iell dit is iets té". Als ik fysiek van punani had, zou elke dame die ik ken een natte punani van mij krijgen. Er zullen vast wel 12 jarige denken "iell dit is iets té" maar vanaf 13 kom je gewoon in hun huis hoor.
We zullen het snel weten"We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."
Comment
-
Originally posted by roelinho View Post
De vrouwtjes die ik ken vinden er niets mis mee, alleen het erg opgebulkte fysiek vinden ze vaak niks (dikke pens e.d.).In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.
Comment
-
zoals adonis zegt, zijn echt veel trieste meisjes die daar zitten, vooral degenen die direct antwoorden.
BigSach is trouwens ook een gast van DBB, volgens mij wel redelijk getraind
broun is overigens wel een knap meisje
was tijdje terug een dbb topic/rel achtig iets, vandaar dat ik dat weetLast edited by Revius; 07-07-2010, 09:37.Groeten
Comment
-
Veel mensen hebben een verschillend beeld bij een beachboy. Mijn defenitie van een beachboy is iig niet een skinny bitch die eruit ziet alsof die pas 6 maanden traint. Een beachboy fysiek noem ik bijvoorbeeld het fysiek welke je regelmatig terugziet in bijvoorbeeld de mens health ofzo, en die hebben wel vaker toch aardig wat massa. (PS. mens health is de bijbel voor beachboys).
Kijk naar het fysiek van punani. Hij kan zo op de voorkant van de mens health. dat fysiek is gewoon mijn doel om in de komende twee jaar te behalen. En dan adonis ook een machtig fysiek. Voor mij ook een fysiek waar ik een voorbeeld aan mag nemen.
Gameface heeft het idd al goed verwoord. De meeste vrouwen willen geen freaky monster ala jay of coleman etc. Maar ze geilen gewoon op een fysiek als dat van punani. believe me brothers.Last edited by dynobet; 07-07-2010, 09:58.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
5 uur geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...7 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment