The BBC Contesters

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Geen idee. Dacht dat Misterfit over de lijst ging.

Maar ik wil hem er best voor je uithalen hoor, aangezien je het zo lief vraagt .

Edit: Ik zie je naam trouwens niet staan in de lijst hoor.
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Originally posted by Pinada View Post
      Geen idee. Dacht dat Misterfit over de lijst ging.

Maar ik wil hem er best voor je uithalen hoor, aangezien je het zo lief vraagt .

Edit: Ik zie je naam trouwens niet staan in de lijst hoor.
      Lieve Linda.......edit
      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Lieve Ashley, als jij mij kan vertellen waar jouw naam staat op de lijst op de eerste pagina van dit topic, zal ik hem voor je verwijderen en mijn nederige excuses aanbieden.
        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• permalink 111...sorry pin.

Comment

• Ach so. De lijst op pagina 1 is de actuele lijst. We gaan niet alle quotes van die lijst ook nog eens aanpassen .

Comment

• Originally posted by Pinada View Post
              Ach so. De lijst op pagina 1 is de actuele lijst. We gaan niet alle quotes van die lijst ook nog eens aanpassen .
              Ok misverstand.....mijn nederige excuses

Comment

• Voeg mij ook maar toe aan die lijst, als dat mag tenminste
                19j - 1.96m - 105kg
                Train harder, grow faster

Comment

• Ik wil graag in de sjurie.
                  http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

• Originally posted by Osterich View Post
                    Ik wil graag in de sjurie.
                    * zoekt gek masker om jury te overtuigen *
                    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                    Go heavy or go home!

Comment

• Os, je zit der al in.

The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Ik wil ook wel jureren als dat mag?

Misschien handig om even de boel te ''updaten'' op de startpagina.

De jury
                        De prijs

etc....

Wel jammer dat er niet een supplementenboer wat whey/supps ter beschikking stelt....
                        Kost toch geen drol...
                        Last edited by Ashley; 05-05-2010, 17:56.

Comment

• Idd Ash ook in de jury.
                          http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

• @ Ashley
                            Het kost de webshop maar iets minder dan het ons kost. En ik betwijfel of het uitloven van prijzen ook gaat leiden tot meer verkopen bij de betreffende webshop, dus dan is de vraag of het nut heeft voor shop ook meteen beantwoord: nee. Dus waarom zou ze?
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
                              @ Ashley
                              Het kost de webshop maar iets minder dan het ons kost. En ik betwijfel of het uitloven van prijzen ook gaat leiden tot meer verkopen bij de betreffende webshop, dus dan is de vraag of het nut heeft voor shop ook meteen beantwoord: nee. Dus waarom zou ze?

Je kan het ook anders zien.
                              Als jij als bedrijf hier je geld verdient, lijkt het mij juist een goed idee om op deze manier wat goodwill te laten zien.
                              En over wat voor bedragen hebben we het dan € 50,-
                              Is toch niet veel?

Het is uiteraard geen verplichting, maar ik zou het zelf wel doen.
                              Ik ben eigen ondernemer en ik doe ook regelmatig werkzaamheden waar ik heel weinig voor reken. Denk dat een klant dan eerder bij je terug komt dan wanneer je elke keer hetzelfde rekent of te duur word.

Comment

• Agreed.

Zitten genoeg shoppies die hier het board volspammen en de aandacht genieten van de BN members, dus waarom zouden ze niet effe 5 tientjes of een potje whey + een pakje creatine opzij zetten voor de nummers 1 en 2.

De nummer 3 krijgt een eeuwige titel voor onder zn naam en de overigen zijn voor altijd de gedeelde plaats 4.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X