The BBC Contesters

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by sch00m View Post
    Dat je verplicht een x aantal posts moet hebben en al een half jaar lid moet zijn ofzo daar ben ik het volkomen mee eens.
    Owh, ik ben net iets langer dan 2 weken lid, weet niet of dit erg is? anders skip ik em wel hoor
    Ga uit mijn vaarwater want ik ga rechtdoorzee.

Comment

Als de gene die twijfelen zich ook gewoon aanmelden, kunnen ze aan het einde altijd nog beslissen niet mee te doen. Het is niet zo dat je zwaar gestraft wordt, als je uiteindelijk niet mee gaat doen.

Dus twijfel je, meld je dan als nog aan. Maar dat laat ik geheel aan jou over Sch00m, jij bent de oprichter van deze contest. Dus jij bepaalt de regels.

Comment

Hey bro. Daar voor hoeven we de aanmelding nu toch nog niet te sluiten? Dat je verplicht een x aantal posts moet hebben en al een half jaar lid moet zijn ofzo daar ben ik het volkomen mee eens.

De reden dat ik zo hamer op het openlaten van de aanmelding is omdat ik nog niet besloten heb of ik wel mee wil doen ofniet!
        Dat is mooi want ik ben niet van plan iemand een meier te betalen die hier 3 posts heeft gedaan.
        ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Hey bro. Daar voor hoeven we de aanmelding nu toch nog niet te sluiten? Dat je verplicht een x aantal posts moet hebben en al een half jaar lid moet zijn ofzo daar ben ik het volkomen mee eens.

De reden dat ik zo hamer op het openlaten van de aanmelding is omdat ik nog niet besloten heb of ik wel mee wil doen ofniet!
          Klinkt ook goed man

Originally posted by Ashley View Post
          Dat is mooi want ik ben niet van plan iemand een meier te betalen die hier 3 posts heeft gedaan.
          Idd is ook meer dan logisch.

btw super toff dat je dit doet
          Misschien een mooie flyer maken met je bedrijfs naam erop:P
          Mind is everything.

Comment

geld verdienen?

Heb ik wat gemist?

Comment

Voor de laatste keer: jij bent geen beachboy, punani
              Ga mr. olympia winnen ofzo

al dat aangemeld is toch niet nodig
              post je de juiste foto's voor 10 juli doe je mee
              minstens 250 posts ofzo? (fatsoenlijke posts, ik contoleer ze, 18+ telt dubbel)
              "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Oi heren, dan meld ik me bij deze af ga de 250 nooit redden voor die tijd, en dan wordt het toch alleen maar nutteloze spam. Volgend jaar doe ik mee!

Comment

Originally posted by Sili View Post
                  Oi heren, dan meld ik me bij deze af ga de 250 nooit redden voor die tijd, en dan wordt het toch alleen maar nutteloze spam. Volgend jaar doe ik mee!
                  Jammer, maar wie weet... Je hebt nog twee maanden om flink actief te worden .
                  Dumbells build a bigger chest
                  Barbells build a bigger ego

Comment

Originally posted by Sili View Post
                    250 serieuze posts dat redden de meeste niet hoor.

Comment

• Originally posted by Sili View Post
                      Volgens Roelinho zijn 100 posts voor jou in het 18+ topic voldoende, dat moet toch wel te doen zijn (tenzij je natuurlijk onder de 18 bent, heb ik namelijk niet naar gekeken)

Comment

• Hm ik zal mezelf eens actief maken in het 18+ gedeelte hehe

Comment

• Originally posted by quibus View Post
                          Dan spam je toch lekker door tot de 1000 net als ik .
                          Dumbells build a bigger chest
                          Barbells build a bigger ego

Comment

• Originally posted by quibus View Post
                            Vrees dat ik dan ook niet zou kunnen kwalificeren inderdaad.
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Ik heb vernomen van Atta dat hij wel heel graag meedoet hoor!
                              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Ik ben niet echt zo'n meester spammer, maar ik ben toch nog lang geen beachboy materiaal dus nog een jaartje extra wachten kan geen kwaad haha

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X