Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Het word waarschijnlijk een oude wetse poll, waarbij iedereen de mogelijk heeft om een week lang te stemmen.2 weken van te voren vraag ik alle deelnemers te antwoorden in het topic om hun einddeelname te bevestigen. om te zien of ze nog wel actief zijn desalniettemin ben ik benieuwd naar jullie vooruitgang boys!
geld nog steeds dezelfde datum? (voor 15juni)
Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105
As dat zo is post ik ze eind mei al, voor mijn eind examenreis:P. Als ik ze daarna post zijn al mijn kansen op een goede eindklassering vrees ik verloren.
As dat zo is post ik ze eind mei al, voor mijn eind examenreis:P. Als ik ze daarna post zijn al mijn kansen op een goede eindklassering vrees ik verloren.
daarom dat ik het ook vraag, dan trek ik persoonlijk ook liefst foto's een van eerste dagen van juni, ook door examens
Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105
Zelf vind ik dynobet (maar die is niet meer actief?), Triple Aces en Tommy erg goeie fysieken hebben.
Natuurlijk zijn er nog anderen die zeker ook beachboy waardige fysiek hebben, dus hangt af van wat de BN'ers zien als beachboy of niet. (ijsblok, jantje,posseltje..)
Zelf heb ik niet echt de intentie om te cutten ofzo (doe aan deze contest mee voor plezier).
Zou graag wat hoger in bf% komen, of me dat ook lukt zien we nog wel.
Doel is minstens 80kg voor zomer, moet zeker lukken. Ik ga nog een week op reis in de zomervakantie en als ik dan laag in bf sta verlies ik gegarandeerd wat spiermassa (wat ik ten alle koste wil vermijden).
Ben nu hard aan het werken aan men mindere punten (biceps en triceps), maar ik denk niet dat ik ze nog gefixt krijg voor juni. Tegen de bodynet beachboy classic 2012 zullen ze wel bijgetrokken zijn
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment