De Bodynet Beachboy Classic 2011

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• nette rug man

Comment

• Originally posted by Posseltje View Post
      Het word waarschijnlijk een oude wetse poll, waarbij iedereen de mogelijk heeft om een week lang te stemmen.2 weken van te voren vraag ik alle deelnemers te antwoorden in het topic om hun einddeelname te bevestigen. om te zien of ze nog wel actief zijn desalniettemin ben ik benieuwd naar jullie vooruitgang boys!
      geld nog steeds dezelfde datum? (voor 15juni)
      Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

• As dat zo is post ik ze eind mei al, voor mijn eind examenreis:P. Als ik ze daarna post zijn al mijn kansen op een goede eindklassering vrees ik verloren.

Comment

• Originally posted by Tommyy View Post
          As dat zo is post ik ze eind mei al, voor mijn eind examenreis:P. Als ik ze daarna post zijn al mijn kansen op een goede eindklassering vrees ik verloren.
          Trek foto's voor de examenreis he
          On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

• gleke wint

Comment

As dat zo is post ik ze eind mei al, voor mijn eind examenreis:P. Als ik ze daarna post zijn al mijn kansen op een goede eindklassering vrees ik verloren.
              daarom dat ik het ook vraag, dan trek ik persoonlijk ook liefst foto's een van eerste dagen van juni, ook door examens
              Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

• Heeft inderdaad wel een goede en droge fysiek, maar goed verder heb je nog niet veel foto's gezien FM dus wie weet wordt het nog wel iemand anders.

Comment

Heeft inderdaad wel een goede en droge fysiek, maar goed verder heb je nog niet veel foto's gezien FM dus wie weet wordt het nog wel iemand anders.
                  genoeg gezien, gleke wint

Comment

• Jullie vergeten jantje

Comment

• Haha, bedankt FM

Zelf vind ik dynobet (maar die is niet meer actief?), Triple Aces en Tommy erg goeie fysieken hebben.

Natuurlijk zijn er nog anderen die zeker ook beachboy waardige fysiek hebben, dus hangt af van wat de BN'ers zien als beachboy of niet. (ijsblok, jantje,posseltje..)

Zelf heb ik niet echt de intentie om te cutten ofzo (doe aan deze contest mee voor plezier).
                      Zou graag wat hoger in bf% komen, of me dat ook lukt zien we nog wel.
                      Doel is minstens 80kg voor zomer, moet zeker lukken. Ik ga nog een week op reis in de zomervakantie en als ik dan laag in bf sta verlies ik gegarandeerd wat spiermassa (wat ik ten alle koste wil vermijden).
                      Ben nu hard aan het werken aan men mindere punten (biceps en triceps), maar ik denk niet dat ik ze nog gefixt krijg voor juni. Tegen de bodynet beachboy classic 2012 zullen ze wel bijgetrokken zijn

Veel succes nog allemaal!

Comment

• Originally posted by jantje91 View Post
                        Jullie vergeten jantje
                        Ik was je niet vergeten.

Ben benieuwd dan naar je eind foto's...

Comment

• Tommyy is toch geen beachboy. Hijz te groot

Comment

• aces en tommy hebben goede fysieken maar geen beachboy fysiek meer in mijn ogen

Comment

• Same thoughts here possel.

Comment

• Er komt toch een poll he?

Wie er de beste beachboy fysiek heeft zal BN uitmaken he.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X