Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Bedankt ben er ook erg blij mee baal alleen dat ik moest kiezen massa en iets meer vet of echt in me eten snijden massa verliezen en onder de 10% komen. Aangezien ik echt nog geen cardio kan doen KUT VOET. Want toen ik dat ging doen woog ik binnen 3 a 4 weken gelijk 82 kilo en toen zaten me shirts meteen los. Dus ik heb persoonlijk meer massa en hoop komende maanden langzaam op te gaan bouwen met cardio en volgende jaar op die 8% te komen met zelfde gewicht liefst 90 kilo en 8%
vind het er echt super uitzien kerel daaamn, en duidelijk ook wat van het zonnetje genoten ondertussen
bij mij is het eerder rood daardoor haha
nee echt erg goed! supergoeie progressie vind ik daaamn, je staat mss niet superdroog ofzo, maar het totaalplaatje is echt gewoon super, zeker een beachfysiek alsje tmij vraagt!
Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105
beachboyfysiek is voor mij iemand met het lijf dat op strand koppen doet omdraaien, meiden die denken waaauw ziet er lekker uit, kerels die denken zal maar beter morgen eens mn fitnessabbo vanonder het stof halen
maar niet 'over the top'
beachboyfysiek is voor mij iemand met het lijf dat op strand koppen doet omdraaien, meiden die denken waaauw ziet er lekker uit, kerels die denken zal maar beter morgen eens mn fitnessabbo vanonder het stof halen
maar niet 'over the top'
haha geniaal. jah dat zowiso. voor mij is het niet iets minder, maar iets groter en droger dan de gemiddelde beachboy
Haha mooie uitspraken triple Vond het zelf toch wel beetje tegen vallen op de foto, het vrouwtje zei ook al in het echt zie je veel meer definitie dan op de foto. Maar naar jullie uitspraken voel ik me al weer een stuk beter
En inderdaad het is eindelijk een topic zoals het hoort te zijn +1 voor possel!
Haha mooie uitspraken triple Vond het zelf toch wel beetje tegen vallen op de foto, het vrouwtje zei ook al in het echt zie je veel meer definitie dan op de foto. Maar naar jullie uitspraken voel ik me al weer een stuk beter
En inderdaad het is eindelijk een topic zoals het hoort te zijn +1 voor possel!
is bij mij ook altijd zo man, denk dat het voor iedereen zo is maar ach..
resultaat is er gewoon frankey, mooie eindfoto's
en zeker +1 voor possel
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment