De Bodynet Beachboy Classic 2011

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by anilka10 View Post
    ask ur siss
    letterlijk vertaald naar het grieks: Ik ben vetklep
    hahaha
    sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

• Morgen ga ik me eind foto's maken, aangezien ik op vakantie ALL Inn ga ben benieuwd ben de 13e terug van vakantie dus dan kan ik het nog net meemaken.
      Een dag niet getraind...

Comment

• Originally posted by frankey View Post
        Morgen ga ik me eind foto's maken, aangezien ik op vakantie ALL Inn ga ben benieuwd ben de 13e terug van vakantie dus dan kan ik het nog net meemaken.
        goood! ik heb ze zojuist gemaakt
        good luck man! word spannend
        Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

• http://forum.bodynet.nl/attachment.p...1&d=1307189666

http://forum.bodynet.nl/attachment.p...1&d=1307189666

Hier maar ook even posten staan ook bij BN contest met verhaal erbij
          Last edited by frankey; 04-06-2011, 13:35.
          Een dag niet getraind...

Comment

• Ook erg netjes Frankey...

Comment

• Bedankt ben er ook erg blij mee baal alleen dat ik moest kiezen massa en iets meer vet of echt in me eten snijden massa verliezen en onder de 10% komen. Aangezien ik echt nog geen cardio kan doen KUT VOET. Want toen ik dat ging doen woog ik binnen 3 a 4 weken gelijk 82 kilo en toen zaten me shirts meteen los. Dus ik heb persoonlijk meer massa en hoop komende maanden langzaam op te gaan bouwen met cardio en volgende jaar op die 8% te komen met zelfde gewicht liefst 90 kilo en 8%
              Een dag niet getraind...

Comment

• vind het er echt super uitzien kerel daaamn, en duidelijk ook wat van het zonnetje genoten ondertussen
                bij mij is het eerder rood daardoor haha

nee echt erg goed! supergoeie progressie vind ik daaamn, je staat mss niet superdroog ofzo, maar het totaalplaatje is echt gewoon super, zeker een beachfysiek alsje tmij vraagt!

Comment

• Geen beacboy imo. Wel een monster!!!.

Comment

• Originally posted by talalelh15 View Post
                    Geen beacboy imo. Wel een monster!!!.
                    ik vind toch echt van wel

beachboyfysiek is voor mij iemand met het lijf dat op strand koppen doet omdraaien, meiden die denken waaauw ziet er lekker uit, kerels die denken zal maar beter morgen eens mn fitnessabbo vanonder het stof halen
                    maar niet 'over the top'

Comment

• kerels die denken zal maar beter morgen eens mn fitnessabbo vanonder het stof halen
                      Epic
                      On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

• Originally posted by Triple Aces View Post
                        ik vind toch echt van wel

beachboyfysiek is voor mij iemand met het lijf dat op strand koppen doet omdraaien, meiden die denken waaauw ziet er lekker uit, kerels die denken zal maar beter morgen eens mn fitnessabbo vanonder het stof halen
                        maar niet 'over the top'

haha geniaal. jah dat zowiso. voor mij is het niet iets minder, maar iets groter en droger dan de gemiddelde beachboy

Comment

• Voor iedereen die al foto's wil posten. willen jullie ze uploaden via imageshack dat scheelt mij straks een hoop tijd.

eventueel mij pmen met de linkjes. dan kan ik 16 juni de poll opzetten

Comment

• Originally posted by Posseltje View Post
                            Voor iedereen die al foto's wil posten. willen jullie ze uploaden via imageshack dat scheelt mij straks een hoop tijd.

eventueel mij pmen met de linkjes. dan kan ik 16 juni de poll opzetten
                            zo guys, iedereen dus aan de slag he met dat fototoestel!

blij dat het hier laatste pagina's weer wat gezelliger verloopt,
                            posseltje heeft er toch nog mooi initiatief van kunnen maken!

Comment

• Haha mooie uitspraken triple Vond het zelf toch wel beetje tegen vallen op de foto, het vrouwtje zei ook al in het echt zie je veel meer definitie dan op de foto. Maar naar jullie uitspraken voel ik me al weer een stuk beter

En inderdaad het is eindelijk een topic zoals het hoort te zijn +1 voor possel!
                              Een dag niet getraind...

Comment

• Originally posted by frankey View Post
                                Haha mooie uitspraken triple Vond het zelf toch wel beetje tegen vallen op de foto, het vrouwtje zei ook al in het echt zie je veel meer definitie dan op de foto. Maar naar jullie uitspraken voel ik me al weer een stuk beter

En inderdaad het is eindelijk een topic zoals het hoort te zijn +1 voor possel!
                                is bij mij ook altijd zo man, denk dat het voor iedereen zo is maar ach..
                                resultaat is er gewoon frankey, mooie eindfoto's

en zeker +1 voor possel

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X