De Bodynet Beachboy Classic 2011

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hoe weten jullie dat de ingezonden foto's up to date zijn???

Comment

Op de foto moet een kalender, klok, meetlint en weegschaal.

Weet je zeker dat alles goed zit.

Comment

Originally posted by NoGettinOver View Post

En een krant van die dag..hahaha

Comment

Nou :P ik ben nu al aan cutten maar op forum zijn nog oude foto's van 3 weken geleden geplaatst dus maar als je de uiteindelijke foto bedoelt zal ik speciaal een krant halen:P

Comment

De gewichtsregel is niet te controleren.. :P Foto's van weegschalen etc kunnen gemakkelijk worden veranderd door de weegschaal te corrigeren enzo.

Verder weer een top initiatief natuurlijk
            19j - 1.96m - 105kg
            Train harder, grow faster

Comment

Originally posted by NoGettinOver View Post

What the heck heb je aan een kalender, klok, meetlint en weegschaal om te bepalen dat de foto's up to date zijn?
              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Ik vind niet dat er een gewicht/lengte-norm moet zijn. Er moet gewoon gekeken worden naar het uiteindelijke fysiek.

Plus het hoeven nog niet eens vrouwen te zijn. Een vent weet ook goed wat een mooi fysiek is. Mannen admireren ook goede aesthetics. Of je nou homo bent ofniet.

En waarom zou je afvallen als je benen traint? Beetje gezwam. Waarom zou een mooi strandfysiek geen stevige benen kunnen hebben?
                The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by nibor76nl View Post
                  haha..dat is lef hebben..
                  De druk lig hoog nu bij jou he...
                  haha ja, maar ik heb er vertrouwen in
                  On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Originally posted by Kevster View Post
                    En waarom zou je afvallen als je benen traint? Beetje gezwam. Waarom zou een mooi strandfysiek geen stevige benen kunnen hebben?
                    Inderdaad, mijn ideale beachboy fysiek is geen jongen met een te getrainde borst tov zijn rug en armen en met luciferbeentjes als die van 14-jarige meisjes..
                    "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by marnop View Post
                      Zorg dat je over 5 maanden op 10% zit dan met wat extra massa. Kijk voor voorbeelden ff op de editie van vorig jaar. link: http://forum.bodynet.nl/polls-only/4...ic-2010-a.html
                      bedankt marnop. Ik ging net even de fysieken van vorig jaar bekijken, en natuurlijk ook die van mij van vorig jaar. en nu pas zie ik hoeveel ik ben vooruitgegaan sindsdien

dat zie je zelf niet meer, als je elke dag in de spiegel kijkt
                      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by Waterpoloboy View Post
                        Inderdaad, mijn ideale beachboy fysiek is geen jongen met een te getrainde borst tov zijn rug en armen en met luciferbeentjes als die van 14-jarige meisjes..
                        vind ik ook...

gewoon, beoordelen op algemeen mooie fysiek zoals Kevster zei.. niet met een beperking op gewicht -lengte ratio
                        Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

ik als rasechte Beachboy, doe natuurlijk weer mee

Comment

Originally posted by Triple Aces View Post
                            vind ik ook...

gewoon, beoordelen op algemeen mooie fysiek zoals Kevster zei.. niet met een beperking op gewicht -lengte ratio
                            Ook me eens!!
                            Een dag niet getraind...

Comment

Ik overweeg ook de deelname. Zoals Kevster al mooi zei, zit ik ook in een cutproject. Moet nog veel werk verzetten om mijn abs zichtbaar te krijgen 24% is niet misselijk....
                              Het ligt er vor mij ook een beetje aan wanneer men zich definitief moet inschrijven en of er daadwerkelijk geüpdate moet worden tussentijds.
                              In ieder geval een leuk initiatief!

Comment

@Erik:Als je die abs zichtbaar wilt hebben zou ik nu meteen gaan cutten :P

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X