ik ben voor
De Bodynet Beachboy Classic 2011
Collapse
X
-
wel een laffe streek van ashley maja
naar huidig recht moet ashley de positieve contractsbelang alsnog betalen, dit ivm het gerechtvaardigd vertrouwen van art. 3:35 BW.sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70
you know they can't handle us like debbies does dallas
Comment
-
Ben maar blij dat ik niet mee doe want anders kaapte ik de troostprijs voor jullie neus weg.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Originally posted by seanl94 View PostZei de gast die 200kg deadliftteThe Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Ik kijk te weinig in dit topic..
Maar wat een gezeik om dat Ash niets beschikbaar stelt. Hij heeft groot gelijk. Als jullie geld zon big deal vinden kunnen jullie ook aan inschrijfgeld doen, en dat de winnaar het totaal krijgt.
Maar in mijn ogen levert het alleen maar gezeik op. Het gaat om smaken, niet om feiten, en daar kan je altijd een (eindeloze) discussie over voeren.
Misschien is het handig om vast te stellen waar het nu precies om gaat. Wat het meest 'perfecte' strand figuur is? Wie het droogste is geworden? Wie de meeste massa heeft kunnen behouden (het blijft een bb forum), of wie de meeste vooruitgang heeft geboekt.
Ik was uitgegaan van het laatste (iedereen heeft dan evenveel kans), maar gezien de reacties vraag ik me af of dat ook werkelijk zo is.
Is het nu zeker dat Marnop mee doet? Want dat is voor mij wel een reden om het toch te gaan volgen. Zijn commentaar is altijd interessant, en hij verwoord het op een erg begrijpelijke en uitgebreide manier.
Leuk om te zien dat mijn naam ook is gevallen. De reden dat ik (weer) niet mee wil doen is omdat ik teveel op massa kwijl. Dat maakt mij geen objectief jurylid, en zou ik zonde vinden.
Comment
-
Originally posted by Ashley View PostEnige uitleg ben ik wel verschuldigd.
Fijn dat jullie de moeite hebben genomen om foto's te posten.
Maar dat hadden jullie ook gedaan als er geen geld prijs beschikbaar was gesteld, alleen nu moest je het met een zichtbare datum doen.
Zo ingewikkeld was het dus ook weer niet.
De reden waarom ik ervan af zie is omdat er niks voor terug krijg.
Vorig jaar ben ik er wel wijzer van geworden. Namelijk de kennis die ik toen nog niet had. Nu is het meeste oud nieuws wat ik voorbij zie komen, is voor mij dat geld niet waard, kan ik beter besteden.
Veel succes met de contest verder.
Het prijzengeld is voor geen enkele deelnemer een must..
Comment
-
Originally posted by frankey View Post@Posseltje Ja maar bij jou betekend bulk meer spier en niet zo zeer vet dus niet gunstig voor ons
Originally posted by gameface View PostIk stel me beschikbaar als Jurylid.. niemand weet beter hoe een Beachboy fysiek eruit ziet dan ik.. wie is eens?
das mooi heb ik al 1 stemLast edited by Beachboy; 09-03-2011, 23:18.
Comment
-
Als de overige juryleden willen ende deelnemers, die dus officieel al meedoen allen(of meerderheid) akkoord gaat, dan ben ik beschikbaar als jury.
@Patricia,
als je ook wil jureren is dat wat mij betreft geen probleem. Ook niet als je op massa kwijlt.. Als er genoeg juryleden zijn dan komt er evengoed wel een objectief oordeel. Andere juryleden geven wel tegenwicht door eigen mening.
Met jou er bij zouden er 3 vrouwen zijn en tot nu toe 1 man. Eventueel nog 1 man er bij.(Erik1982 ? Ook een man met BB kennis en objectieve visie)
Ieder jurylid geeft voorkeur aan en-of-met punten. Dan kom je uiteindelijk toch wel op een goede keuze.
Maar alles moet natuurlijk eerst door de andere juryleden overwogen worden.
Ik zal vragen aan wat mensen of ze iets kunnen/willen schenken aan de winnaars. Dat ik mensen ken geeft geen garantie he.......Kans bestaat ook dat de eventuele leverancier van de prijzen zijn naam aan de contest wil verbinden of zelfs ook wil jureren.(voor wat hoort wat en dat is logisch lijkt me.)1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment