De Bodynet Beachboy Classic 2011

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• jah update is ff :P

Comment

• Net lekker getraind in de gym om in shape te zijn voor de contest...

Comment

• Sommige mensen zijn gewoon echt te serieus, je moet hier gewoon sommige dingen met een korreltje zout lezen.. Ik snap echt niet hoe makkelijk de trollen op dit forum gevoed kunnen worden.

Maar ja, ik vind het nog steeds jammer dat ik dit topic twee dagen te laat heb gelezen om mee te doen, dus ik hoop dat het de moeite waard wordt..

Comment

• Ik wou ook graag mee doen maar ja,dan zijn ze bang dat ik win dus mag ik onder geen omstandigheden deelnemen!!

Comment

• Gister een flinke voedselvergiftiging opgelopen en heb letterlijk wel 20 keer overgegeven en was lek aan alle kanten. Gaat nu alweer wat beter maar eten word nog niks. Flink balen dit!!

Comment

• post eens een foto of link?
              Een dag niet getraind...

Comment

• Ik neem aan dat beachboy classic 2011 in het water is gevallen,had nog een beetje hoop maar aangezien er niet echt meer response is van de nieuwe jury,acht ik deze toch meer als in het water gevallen.

Comment

• ehh sorry weet niet wat ik met water heb vandaag!

Comment

• Waarom omdat er paar dagen niks geschreven wordt, mensen hebben meer te doen dan elke dag op het forum te hangen.. duurt nog wel even voordat iedereen 2e foto's moet plaatsen. En de regels zijn gewoon hoe ze waren zolang er niet anders besloten is door de jury en de deelnemers.
                    Een dag niet getraind...

Comment

• Frankey dan heb ik dat verkeerd begrepen!

Comment

• Originally posted by Richard075 View Post
                        Frankey dan heb ik dat verkeerd begrepen!
                        Je bent zeker in het water gevallen?
                        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Ik denk het wel Kevster,maar ja liever dat als tot je knieën in de stront nietwaar!

Comment

• Originally posted by Richard075 View Post
                            Ik denk het wel Kevster,maar ja liever dat als tot je knieën in de stront nietwaar!
                            Hoe bedoel je?
                            The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Originally posted by Kevster View Post
                              Hoe bedoel je?
                              Nou ik denk dat jij ook wel liever in het water flikkerd,als dat je met je knieen tot in de stront staat!

Comment

• liever ff tot de knieen in de stront dan kopje onder in een sloot met een halve meter stilstaand water,

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X