het niveau van Richard is ook in dit topic top zie ik...
De Bodynet Beachboy Classic 2011
Collapse
X
-
Goed om te horen, loop zelf met een blessure rond dus op het moment train ik even niet, beter een week niet trainen als straks langer niet kunnen trainen.
Voeding gaat verder wel lekker, ik ben ook weer gaan hardlopen en merk ook al dat me buikspieren steeds meer zichtbaar worden. Verder heb ik in mijn log nog een update foto geplaatst, de foto van de voorkant komt over een paar weken met de echte update.
Comment
-
Originally posted by Osterich View PostMag ik nog meedoen?Originally posted by Kevster View PostEdit van dynobet: de regels
De bodynet beachboy 2011 regels:
Deelnemers kunnen hun beginfoto's t/m 1 februari posten. Mensen die hun beginfoto's na die datum posten, nemen dus niet deel aan de wedstrijd. Voor de overzichtelijkheid zou het handig zijn als één van de moderators beginfoto's van mensen geplaatst ná'1 februari zou verwijderen, zodat in dit topic alleen foto's staan van daadwerkelijke deelnemers. Als eindtijd geldt de tijd die BN bij de posts plaatst. Als het op jouw pc dus 1 februari 23:58 is, maar op BN als 2 februari, ben je dus te laat.
Comment
-
Originally posted by Revius View PostEr is helemaal niks beslist mensen, Roelinho is gewoon een irritante troll die vernietigd moet worden van het forum.
Ik hoop dat Roelinho in navolging van Gameface wordt verbannen van Bodynet.
Groet.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 97.5kg 1x
Sumo safety bar goodmorning:
- 25kg 2x15
Wide grip...-
Kanaal: Trainingslogjes
16 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 90kg 3x
Safety bar back extension:
- 40kg 4x
Push press:
- 61kg...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 75kg 12x
One legged calf raise:
- 50kg 6x L en R
Superset met
Lu side...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 100kg 1x
Qua kracht gemakkelijk, ervaar nog steeds kramp in kuiten, al zij het minder als eerst....-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWoensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
-
1 week geleden -
-
door ellengreen8160Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
-
Kanaal: Lichaamsverzorging
1 week geleden -
-
door JellyhardBeste Builders,
Ben al ruim 10 jaar in de fitness zaal te bekennen en was altijd super fit en breed.
Nu heb ik vorig jaar een ongeluk...-
Kanaal: Kuren & resultaten
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWeer wat grieperig / ziekjes afgelopen dagen, dus wat minder sets gedaan bij aantal oefeningen én hier en daar lager gewicht / RPE.
Training...-
2 weken geleden -
-
door Stevenhackey➢ Product Name — Fairy Bread Farms Hemp Gummies Chemist Warehouse
➢ Main Benefits — Pain Relief & Reduce Stress!
➢ Composition — Natural...-
Kanaal: Algemeen
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 73kg 12x
One legged calf raise:
- BW + 32.5kg 18x
- BW + 32.5kg 8x
Superset...-