De Bodynet Beachboy Classic 2011

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Zullen we voor de winter doen Het kerstman contest en dan kijken wie de meeste vetmassa heeft gepakt?

Comment

• ahahah massa zou wel leuk zijn of powerlifter contest ofso:P. Wil de grote buffels van bodynet wel een leuk wedstrijdje zien doen.

Comment

• Kappen nou maar weer kindertjes, edit is voor het geouwehoer hiervoor pl contest is leuk haha of dikste man
        In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
        Squat 230 kilo
        Bankdrukken 137.5 kilo
        Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

• Originally posted by Limit View Post
          ja beaudien geef mij eens een punt en laat me niet voor spek en bonen mee doen !
          Ik vind het knap moeilijk om een keus te maken, weet je dat.
          k heb namelijk de neiging om niet alleen te kijken naar wat de foto zegt, maar ook naar hoeveel moeite en inzet ervoor nodig was.
          Maakt iemand dat een beachboy, of is het uiterlijk juist het enige aspect......moeilijk.
          Want qua fysiek zou mijn keuze anders zijn dan wanneer ik kijk naar inzet en progressie.
          "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

• 2 accounts die net lid zijn en verder geen posts hebben. Geen idee of deze meetellen...

Beiden zetten ze WK in hun top 3 en zeggen hierbij hun motivatie, bij andere leden van hun top 3 schrijven ze niets.

Verdacht

Groetjes,
            Sherlock
            Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

• Originally posted by Wasofski View Post
              2 accounts die net lid zijn en verder geen posts hebben. Geen idee of deze meetellen...

Beiden zetten ze WK in hun top 3 en zeggen hierbij hun motivatie, bij andere leden van hun top 3 schrijven ze niets.

Verdacht

Groetjes,
              Sherlock
              scherp...haha

Comment

• zou wel kansloos zijn als dat gebeurd. maargoed

Comment

• ik dacht ook al het zelfde ik zou die niet meetellen, te verdacht
                  Een dag niet getraind...

Comment

• Misschien een idee om leden korter dan een maand ofzo niet mee te rekenen met stemmen..

Comment

• Wie gaat er nu accounts aanmaken voor te stemmen, zou wel laag zijn
                      On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

• Geweldig die verdenking... Ik was vandaag niet op een of enkele PC te vinden, dus helaas, ik was het niet; IPCHECK ???

Daarnaast, ik ben tevreden over mijn progressie, dus of ik bij deze contest nu 1 of 6 of 1300 punten zou krijgen, het zou me geen reet roesten! AMEN!

Ik sta er in ieder geval boven.
                        Last edited by WK81; 17-06-2011, 18:30.

Comment

• Ik zie WK dit in elk geval niet doen. Absoluut niet.
                          Zouden het vrienden ofzo kunnen zijn, WK? Die je erover verteld hebt, en die je op hun manier willen "helpen"? Ik noem maar iets, hoor.
                          "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

• Denk ook niet dat wk81 dat zou doen, vind zoiezo dat wk meer stemmen had moeten krijgen maar goed :P.

edit: beaudien stemmmmuh

Comment

• jajaja, ik ga echt nog stemmen, echt.

Comment

• Originally posted by Beaudien View Post
                                Ik zie WK dit in elk geval niet doen. Absoluut niet.
                                Zouden het vrienden ofzo kunnen zijn, WK? Die je erover verteld hebt, en die je op hun manier willen "helpen"? Ik noem maar iets, hoor.
                                Ik heb in April 2 jongens waarmee ik sport wel verteld over deze "wedstrijd" heb ze gisteren meteen gevraagd of zij dit zijn! 1 daarvan had een nieuw account aangemaakt, ook netjes voorgesteld maar nog niet eens gestemd. De ander (had hier al een sinds jaren een account, maar alle gegevens kwijt, dus nieuw moeten aanmaken) zet me op plek 2 dus daar moet ik maar eens mee gaan praten haha... Ik heb nu van diverse mensen (buiten dit topic om) zoveel positief commentaar gekregen, daar kan ik weer mee vooruit!

Ach Beau, nogmaals, ik maak me er niet meer druk om, gisteren toen ik het las kon ik ontploffen. Vooral de gedachte dat er mensen zijn die me zoooo laag inschatten. Maar ach, nu lach ik erom en ga ik zometeen weer verder met mijn progressie

@Talal; thanks man, iets meer punten zou mooi zijn, maar ach, it's just a game...
                                Last edited by WK81; 18-06-2011, 08:19.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X