The Bodymania 2012

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Mooi om te zien dat er nu toch al weer veel animo is voor de competitie veel succes allen

Comment

Originally posted by klofijool View Post
      maar moet ik dan poseren met de Pers in mn handen tijdens een back double biceps??? of laat ik die uit mijn onderbroek wapperen.. of om zelf met een idee te komen: op de wand waarvoor ik poseer? maar is dat datumverhaal dan niet erg lastig te lezen, tenzij ik een camera heb, en fotograaf, die heel goed met heel veel pixels is??? weet nog niet echt wat ik me ervan moet voorstellen...
      Je mag ook datum op je rug laten tatoeëren. Telt ook.
      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by klofijool View Post
        maar moet ik dan poseren met de Pers in mn handen tijdens een back double biceps??? of laat ik die uit mijn onderbroek wapperen.. of om zelf met een idee te komen: op de wand waarvoor ik poseer? maar is dat datumverhaal dan niet erg lastig te lezen, tenzij ik een camera heb, en fotograaf, die heel goed met heel veel pixels is??? weet nog niet echt wat ik me ervan moet voorstellen...
        De datum hoeft natuurlijk niet leesbaar te zijn. De voorpagina zichtbaar is genoeg, mochten we willen verifieren dan kunnen we die er altijd bij halen om te vergelijken. ;-)
        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Doe je zelf ook mee, of is dat niet mogelijk?

Comment

MT kan toch zeker meedoen voor Public Wildcard-Award..
            On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Ik zou graag mee willen maar voor mij geld het zelfde als voor Dynobet
              De jury kan slecht zichzelf gaan beoordelen. Daarbij lig ik in de kreukels op dit moment dus ik zal niet veel paraat maken ben ik bang.
              The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Ik denk er nog over. Niet voor grand champ, maar voor progressie. Mijn voorkeuren voor grand-champ zijn Marv, Tripple en evt gasten zoals Snuff met flinke stats, maar waar ik nooit een foto van heb gezien.
                Train hard or go hormone

Comment

Bodymania
                  There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Originally posted by Hermandad View Post
                    Doe je zelf ook mee, of is dat niet mogelijk?

public wildcard zal ik mss aan meedoen

Comment

Ik heb sinds het begin al goede progressie gemaakt vindt ik zelf, maar nog niet genoeg massa om hier kans te maken haha Toch zal ik wel meedoen om te laten zien hoe ik er nu bij sta en misschien nog een complimentje mee te pakken
                      Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Zal net zoals vorige jaren niet mee doen.
                        Heb op de een of andere manier elk jaar wel iets.
                        Hopen op volgend jaar dan maar.

Wens iedereen veel succes en zal dit zeker gaan volgen.
                        Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Dit jaar wordt hem nog niet. Hopelijk volgend jaar!

Succes aan de andere!
                          "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

heel stilletjes doe ik ook gewoon mee voor progressie titel natuurlijk

Comment

Nog minder dan een week jongelui!!
                              The Sky Ain't The Limit

Comment

Zal ook voor volgend jaar zijn, meer posts en beter fysiek

Succes aan iedereen!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X