Topics

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Kiki27 View Post
    Hahaha.. Hoe zei jij dat ook alweer?? Snel op je flappie getrapt??
    Hmm....dus...Ome Falstyr "Fallus" Flappie zijn Flap begint al een hype te worden

Het is inderdaad zo dat vele topics een kopie van de vorige is. Heb in de loop der jaren zoveel fora voorbij zien komen en het is daar echt niet anders. Om de 2-3 maanden begint het hele riedeltje weer van voor af aan. Zelden kom je iets nieuws en interesants tegen. En waarom niet? Veel is besproken, maar nog lang niet alles.

Wie heeft zin om te experimenteren en nieuwe dingen te proberen? Atta met zijn suikerexperiment was interessant, ik heb me olympic/bodybuilding combo die eind volgende maand in de praktijk getest gaat worden, maar waar blijven anderen die nieuwe dingen proberen? Als we steeds maar dezelfde dingen na praten en blijven doen schiet het niet op. Zo zouden we kunnen praten over West Side Barble om pure kracht te trainen, maar daar hoor je ook niemand over terwijl daar veel interesante materie en visies uit te halen zijn die ook werken voor bodybuilding en fitness.

Dus ja de herhaling, elke 2-3 maanden hetzelfde riedeltje dat als een gebroken grammafoonplaat afspeelt is deels ook te wijten aan gebrek van innovatie van de oudere leden. Het niveau blijft hetzelfde, of zakt in sommige maanden zelfs af. Bedoel naar aanloop van de zomer maanden is het logisch dat er vele "n00bs" lid worden. Mensen die voor de zomer even vlug in shape willen komen, maar vaak onze tijd verspillen omdat ze niks met onze ervaring en kennis doen. Mensen die denken kant en klare quick fixes te krijgen van de oudere leden, maar zelf niet bereid zijn werk te leveren en discipline. Tja dan heb ik ook weinig zin om nieuw geregistreerde leden tijd en aandacht te schenken. Nadeel is dat je zo wel de enkeling voorbij loopt die WEL wat wilt doen. Maar die gebruiken ook de stickies en zoek functie.

Dat alles zorgt er voor dat de "oude garde" dus ook wat gaat lullen in topics zodat het hevig off topic raakt na een tijdje. Nieuwe leden die zich niet serieus genomen voelen, terwijl de "oude garde" de nieuwe leden vaak niet serieus neemt vanwege voorgaande ervaringen wat voor tijd en energie verspilling zorgde. Tweezijdig snijdend zwaard.

Enige wat we kunnen doen is stickies duidelijker maken in Jip-en-Janneke-taal. Iets wat ik probeer, maar moeite heb tijd voor te vinden waardoor het zeer traag verloopt. Een archief zou iets kunnen zijn, maar dan zou je nu als het ware beginnen en niet met topic vanuit het verleden. Archief zou in mijn ogen dan meer iets moeten zijn zoals op DBB met leden artikels. Maar wie heeft daar nu zin en tijd in om dat soort dingen te typen?

Het is zoals het is...Zie er 1-2-3 ook niet een definitieve werkbare oplossing voor.

Comment

De goede informatieve topics opschonen door nutteloze berichten te wissen en de goede te laten staan; daar een sticky van maken

waardoor als de sticky's gelezen worden de meeste er al uit komen..

grtz
      De waarheid kan erg hard zijn

Comment

Weet wat je zegd kerel.

Als dat moet gebeuren betekend het dus dat wij mod's ALLE berichten weer moeten lezen en dan een selectie er uit halen.

Je wilt niet weten hoeveel tijd dit in neemt.
        Who's the Chef

Comment

Originally posted by Been View Post
          Weet wat je zegd kerel.

Als dat moet gebeuren betekend het dus dat wij mod's ALLE berichten weer moeten lezen en dan een selectie er uit halen.

Je wilt niet weten hoeveel tijd dit in neemt.

Weet waar ik over praat.. heb het al 2 keer gedaan op forums niet zo groot als deze maar in principe blijft het het zelfde alleen het duurt langer..

Het zijn ook alleen maar voorzetjes. aangezien ik als groentje nOOb en hoe je het wil noemen ( op het gebied van fitness/BB ben ) ict weer ander verhaal..

Grtz MT
          De waarheid kan erg hard zijn

Comment

We hebben al een webbie..

Maar goed, topic begint nu erg zijn doel voorbij te knallen, afspraken zijn erover gemaakt, als iedereen dat gewoon volhoud komt het vanzelf goed denk ik, duurt alleen wat langer :P

Graag sluiten voor het dadelijk helemaal nergens meer over gaat...
            Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Op verzoek gesloten.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X