Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
dat komt omdat je je wel moet laten registreren op die site om te chatten integenstelling tot wat er in de post stond
''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''
sommige sites hebben op de site zelf ( boven aan of aan de zijkant) een ''chatbox'' dan zie je gelijk wat iemand zegt als je op de site bent , kan dat niet op deze site? of heeft dat met de mogelijkheden van de lay out te maken? xD
''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''
sommige sites hebben op de site zelf ( boven aan of aan de zijkant) een ''chatbox'' dan zie je gelijk wat iemand zegt als je op de site bent , kan dat niet op deze site? of heeft dat met de mogelijkheden van de lay out te maken? xD
hmm jah nu wel ja :O
was eerst niet.. is dus ene kut site geworden
heb geen msn meer en geen hyves die twittershit heb ik ook niet (weet niet eens wat het inhoud)
en bevalt me allemaal best
haha, herkenbaar.
Msn heb ik nog wel, maar zet ik zelden aan. Hyves vond ik stom, en niets toevoegen (behalve mensen uit mijn verleden die opdoken, maar er was een reden dat ze in het verleden zaten), dus die heb ik eruit gegooid en twitter zie ik al helemaal de lol niet van in. Wat kan het mij nou schelen wat een ander op zijn brood smeert of naar de wc gaat....?
"Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
haha, herkenbaar.
Msn heb ik nog wel, maar zet ik zelden aan. Hyves vond ik stom, en niets toevoegen (behalve mensen uit mijn verleden die opdoken, maar er was een reden dat ze in het verleden zaten), dus die heb ik eruit gegooid en twitter zie ik al helemaal de lol niet van in. Wat kan het mij nou schelen wat een ander op zijn brood smeert of naar de wc gaat....?
of dat ze zich omdraaien in bed... geloof me je hebt ze er tussen zitten xD
We moeten een eenvoudige shoutbox hebben op de site zelf.
The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
voorkom je juist van die nutteloze topics. Of voor kleine dingetjes waar je anders weer een topic voor moet aanmaken terwijl het mss heel snel op te lossen is
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Comment