wat is voor jou een rot gevoel

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• wat is voor jou een rot gevoel

voor mij het honger gevoel als je aan het cutten bent damn das echt vermoeiend

ohja en uh met je pielemans tussen de deur is ook niet fijn maar dat bedoel ik niet
    Who's the Chef

Kom jij vaak met je pielemans tussen de deur dan? Ik vind die duim die ik nu gekneust heb een rot gevoel, zeker omdat ik over 2 dagen al weer moet gaan karate en meppen. Verder haat ik het einde van het weekend, waarbij ik besef dat ik weer naar school moet, en het geluid van de wekker, daar word ik fking gek van.
    VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Echt een rotgevoel vind ik wakker worden door één of andere eikel die het nodig vindt om veel herrie te maken, terwijl je nog vreselijk moe bent en weet dat je over een uurtje ofzo op moet staan...
      Eigenlijk te moe om op te staan maar de tijd is te kort om weer te gaan slapen omdat je daarna hoogstwaarschijnlijk nog meer gebroken bent.
      Kiezen tussen twee slechte opties dus en hoe dan ook niet fit zijn.

Comment

licht die een of andere eikel dan naast je in bed of niet?

Comment

Nee, wakker worden door iemand naast me vind ik toevallig juist niet vervelend. Dat wil zeggen, als het op de juiste manier gebeurt dan, als het met herrie is bestaat het gevaar op een blauw oog ofzo.

Comment

hehe, of anders kun je altijd je hond nog wat commanderen.

Comment

rot gevoel:

net met een honkbal knuppel van achter geslagen worden omdat 4 lulletjes mijn ipod wouden jatten

Comment

Hebben ze hem gekregen? kk bastards

Comment

Op oudjaarsavond gedumpt worden door je meisje
                  Dan voel je, je pas echt zwaar kut!!

gr

Comment

das wel heel erg kut erik

Comment

Wat is voor mij een rotgevoel...

Niet terug in mijn sportritme komen na mijn wedstrijd.
                      Sponsored by:
                      Inshapesupplements

Comment

Originally posted by dav1t0 View Post
                        Hebben ze hem gekregen? kk bastards

nee

het was echt naar gewoon, ik loop naar een vriend van me, echt zoon shady buurtje. zie ik zoon mannetje voorbij rennen die me aan keek. echt heel raar, maar goed ik loop door. 5 minuten daarna zie ik een schaduw, zit dat kereltje met 3 anderen echt vlak achter me. en opeens loopt ie weer weg, ik zo yo is er iets? 'ja rustig aan man rustig'. nouja ik loop door, hoor later weer voetstappen draai me om, dikke knuppel tegen mijn rug aan! 'geef me je ipod'

nou ik ben geen grote stoere gozer (zoals de meeste van julie) maar mijn ipod is 3 week geleden ook al gejat en had net een nieuwe en was het echt zat! dus ik heb dat kereltje (de kleinste ) een klap op zn bek gegeven en toen als een gek gaan rennen naar dat huis van mijn vriend.

nooit gedacht dat ik me onveilig zou voelen ofzo, maar afgelopen jaar ben ik nu al 2 keer bijna beroofd (waarvan 1 keer met een mes) en 1 keer waarbij ik alles kwijt was. ik word er echt een beetje zat van eigenlijk..

Comment

Dat is een heel vervelende ervaring, hckid! Mag ik vragen in welke stad je dat overkwam? Zou er wel lering uit trekken: in zo'n 'shady' buurt je i-pod gewoon maar opgeborgen houden. Vervelend, maar criminaliteit is nu eenmaal realiteit. Hoop dat je geen letsel hebt overgehouden aan het voorval. Doe je wel aangifte?
                          We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Originally posted by erik1982 View Post
                            Op oudjaarsavond gedumpt worden door je meisje
                            Dan voel je, je pas echt zwaar kut!!

gr
                            aa das niet fijn idd
                            Who's the Chef

Comment

Originally posted by Mr. Symmetry View Post
                              Dat is een heel vervelende ervaring, hckid! Mag ik vragen in welke stad je dat overkwam? Zou er wel lering uit trekken: in zo'n 'shady' buurt je i-pod gewoon maar opgeborgen houden. Vervelend, maar criminaliteit is nu eenmaal realiteit. Hoop dat je geen letsel hebt overgehouden aan het voorval. Doe je wel aangifte?
                              ik zou ook zeker weten aan gifte doen

en miss een blaffer mee nemen de volgende keer dat zou bij mij op komen
                              Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X