Heb er verder geen probleem mee hoor Webbie, viel me alleen op!
Meerdere keren achter elkaar?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Zelf denk ik dat webbie meer dan genoeg te melden heeft, maar dat hij het gewoon niet met ons wenst te delen...
Beetje vreemd eigenlijk wel, is immers zijn board zou toch ook zo'n beetje zijn doelgroep moeten zijn toch?!
Comment
-
Ben ik niet goed genoeg meer ofzo
Webbie heeft weinig tijd en uit nood mij aangesteld om de boel op de rails te houden
Op een ander board zou ik al modje af zijn omdat ik niks tegen "off-topic" doe en zelf met "niet relevante" onderwerpen aankom zoals deze
Maar ff serieus onze webmaster doet erg veel op de achtergrond hoor.
Greets...Growing is like sex you can never get enough...
Pain is temporary...pride is forever...
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Curiosio @ Jun. 05 2003,21:12)]Ben ik niet goed genoeg meer ofzo
Was net als Purple gewoon nieuwsgierig naar de on-topic mening van Webbie hoor, al is het niet in dit dan wel in een willekeurig ander topic!
En weet wel dat hij ons niet volledig aan ons lot over laat hoor...
Comment
-
Oke dan dames ben weer gerust gesteld
Is wel weer eens wat anders overigens, een "on-topic" mening in het "off-topic" gedeelte
Comment
-
Druk Druk Druk, hehehe.
Bij deze:
2x achter mekaar is best te doen, als je maar geil genoeg bent
3x wordt me toch iets te veel, al wil je zo graag.
Wat me wel op valt, ik haal regelmatig kip van de grill bij de slager (die dingen die altijd buiten in de vitrine draaien om zo'n spies heen) en ik moet zeggen dat ik op een of andere manier als ik veel kip op heb, tijdens de sex veel langer door kan gaan. Klinkt misschien raar maar das mijn ervaring.
Zijn er misschien mensen die dit ook hebben? of ben ik de enige???
Comment
-
Oke met het gevaar op commentaar van Shannasse
Eet zelf ook erg veel kip, kipfilet op brood en `s avonds kip met rijst en wat groente.
Heb een erg goed uithoudingsvermogen al zeg ik het zelf...
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (webmaster @ Jun. 05 2003,22:43)]Druk Druk Druk, hehehe.
Bij deze:
2x achter mekaar is best te doen, als je maar geil genoeg bent
3x wordt me toch iets te veel, al wil je zo graag.
Wat me wel op valt, ik haal regelmatig kip van de grill bij de slager (die dingen die altijd buiten in de vitrine draaien om zo'n spies heen) en ik moet zeggen dat ik op een of andere manier als ik veel kip op heb, tijdens de sex veel langer door kan gaan. Klinkt misschien raar maar das mijn ervaring.
Zijn er misschien mensen die dit ook hebben? of ben ik de enige???
Grtz
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
16 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
6 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment