Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (Purple @ Jun. 06 2003,15:45)]Misschien zien bij de slager de kippetjes er gewoon veel lekkerder uit.. En met de gedachte daaraan misschien beter/langer presteerd...
Verder wil ik eigenlijk niet echt meer details weten over die kip...
Zal door het warme weer komen maar denken aan een kip als je ...??
Citaat[/b] (Curiosio @ Jun. 06 2003,15:40)]Oke met het gevaar op commentaar van Shannasse
Eet zelf ook erg veel kip, kipfilet op brood en `s avonds kip met rijst en wat groente.
Heb een erg goed uithoudingsvermogen al zeg ik het zelf...
Greets...
Zal ik dat gevaar dan maar werkelijkheid laten worden?!
ik denk dat er in die kip xenadrine zit.
vraag maar aan riki.
he, shanasse, over die e i k e l. tuurlijk is die nog wel gevoelig. maar zeekerrr niet zoals die van een onbesnedene. en nou ik het er toch over heb: ja, dat weet ik uit heeeeeeeeeel betrouwbare bron.
Kan best wel kloppen hoor Bruce, maar blijft het feit staan dat een goede vergelijking bijna uitgesloten is...
Besnijdenis op latere leeftijd is immers wel heel erg zeldzaam!
(Gelukkig wel, hoor ik nu een hele hoop kerels denken. )
haha...beetje erg persoonlijk dit he CUR!!!
Maar ik heb het ook vaker gehoord, maar het is niet doorsnee nee...Denk dat het technisch gezien misschien wel kan, maar je hoofd staat er dan echt niet meer naar...
Maar in wat een tijdsbestek ?? haha..wat een onderwerp om met " vreemden" te bespreken..
PS: Vrouwen is een heel ander verhaal...en kan je zeggen dat dat zeker mogelijk is, zal ook niet bij iedereen zijn..maar het kan wel..maarja das wel anders...
CUR: Weeg jij ook altijd 3 kilo meer met een erectie?
Loesje:"Sex is goed voor je buikspieren en leuker dan fitness"
Citaat[/b] (1977Marc @ Jun. 06 2003,16:54)]haha...beetje erg persoonlijk dit he CUR!!!
Maar ik heb het ook vaker gehoord, maar het is niet doorsnee nee...Denk dat het technisch gezien misschien wel kan, maar je hoofd staat er dan echt niet meer naar...
Maar in wat een tijdsbestek ?? haha..wat een onderwerp om met " vreemden" te bespreken..
PS: Vrouwen is een heel ander verhaal...en kan je zeggen dat dat zeker mogelijk is, zal ook niet bij iedereen zijn..maar het kan wel..maarja das wel anders...
CUR: Weeg jij ook altijd 3 kilo meer met een erectie?
Is juist interessant om te horen wat anderen er van vinden. Is een van de dingen die ik leuk vind aan deze "off-topic"
Heb me nooit gewogen met een erectie, krijg ik de tijd niet voor
Zit ik hier maar te zoeken over van alles en nog wat over BB en dan kom ik op dit onderwerp!!!
Eens iets anders
Bij mij kan 2* wel, 3 keer al veel minder dacht ik (ben nochtans jonge snaak van zelfs nog geen 21 op dit moment)
en Bruce sprak over oef voor je piet??? waarom stellen we allen samen niet eens een trainingsschema op, (damned extra dag naar die zaal om die spiergroep te trainen) (gier)
Greetz
The wrought iron thinks itself needlessly tortured, the tempered steel blade knows why.
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Comment