Ruim jij je dumbells op?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Schijven blijven bij ons meestal liggen maar dat doet iedereen hier omdat
    de houder in een andere kamer staat . Maar de rest ruim ik natuurlijk
    netjes op.
    25 jaar 1,93m 113,0kg 22,0%BF ~cutting fase

Comment

ik vind niet meer dan normaal dat je je gewichten even terug legt, geld voor schijven en dumbells..

gRtz.
      Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

alleen de t-bar row ruim ik niet op.. haha daar krijg ik ook vaak gezeik over.. ik heb zon hekel eraan om die op te ruimen

Comment

De dumbells leg ik ook altijd netjes weg en ze liggen bij ons mooi in volgorde.
          Door de dumbells mooi weg te leggen geef je ergens een teken dat je klaar bent met ze te gebruiken. Ook de bench ruim ik netjes op.

een beetje orde zodat iedereen onmiddellijk aan het werk kan.

Comment

Bij ons loopt het de laatste tijd echt de spuigaten uit ! De dumbells die liggen nog in de rekken, weliswaar niet op volgorde, maar ja, daar kan ik nog mee leven. Maar die schijven, dat is echt een regelrechte ramp !!!! Overal moet je op zoek gaan waar de tweede schijf van hetzelfde gewicht ligt. Bij ons vinden ze het ook heel leuk om, nadat ze hun trainingssessie gedaan hebben, hun gewichten aan de stang te laten hangen.

Comment

Originally posted by sasha View Post
              Bij ons loopt het de laatste tijd echt de spuigaten uit ! De dumbells die liggen nog in de rekken, weliswaar niet op volgorde, maar ja, daar kan ik nog mee leven. Maar die schijven, dat is echt een regelrechte ramp !!!! Overal moet je op zoek gaan waar de tweede schijf van hetzelfde gewicht ligt. Bij ons vinden ze het ook heel leuk om, nadat ze hun trainingssessie gedaan hebben, hun gewichten aan de stang te laten hangen.
              Waar train je?

Comment

Originally posted by Tha Spank View Post
                Schijven blijven bij ons meestal liggen maar dat doet iedereen hier omdat
                de houder in een andere kamer staat . Maar de rest ruim ik natuurlijk
                netjes op.
                Volgens mij hebben ze dit topic gelezen bij mijn sportschool want er
                staat een nieuwe houder in de "gewichtenkamer" . Maar vandaag
                heb de de troep van een ander op kunnen ruimen, overal lagen
                dumbells en barbells
                25 jaar 1,93m 113,0kg 22,0%BF ~cutting fase

Comment

Originally posted by Nemesis View Post
                  Waar train je?
                  Ik train in Oostende in Fyzix. Nochtans een hele toffe gym waar ik me opperbest voel.

Comment

opruimen

ik ruim ook altijd alles netjes weer op, en vaak zie je ze wel is ergens slingeren en kan je net weer niet de tweede dumbel erbij vinden heel irie is dat, dus gewoon weer alles netjes opruimen tog
                    Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by sasha View Post

Ik train in Oostende in Fyzix. Nochtans een hele toffe gym waar ik me opperbest voel.
                      ik train ook in de Fyzix, maar dan wel in lochristi.

en de dumbbells ruim ik altijd op en dat doet blijkbaar iedereen want ik heb er nog nooit één verkeerd zien liggen.

Comment

Diegeen die zn rommel niet opruimd krijgt het tegen zn oren
                        kleine moeite om je eigen spullen op te ruimen na gebruik

Comment

terug

Ik leg ook altijd netjes alles terug.

Comment

Opruimen

jah ruim het op en ook nog op volgorde onze bazin heeft papieren gemaakt van opruimen word je ook sterk

Comment

Bij ons liggen alle dumbells op volgorde en leg ik ze ook zo altijd weer terug.

Als ik heb gesquat haal ik ook al mijn gewicht er weer van af. Het is een kleine moeite. Maar de schijven hangen niet netjes bij gewicht. Zelf probeer ik ze dan wel duidelijker neer te leggen door de grote onderop te doen en de kleinere gewichten boven in het rek.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X