Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Schijven blijven bij ons meestal liggen maar dat doet iedereen hier omdat
de houder in een andere kamer staat . Maar de rest ruim ik natuurlijk
netjes op.
De dumbells leg ik ook altijd netjes weg en ze liggen bij ons mooi in volgorde.
Door de dumbells mooi weg te leggen geef je ergens een teken dat je klaar bent met ze te gebruiken. Ook de bench ruim ik netjes op.
een beetje orde zodat iedereen onmiddellijk aan het werk kan.
Bij ons loopt het de laatste tijd echt de spuigaten uit ! De dumbells die liggen nog in de rekken, weliswaar niet op volgorde, maar ja, daar kan ik nog mee leven. Maar die schijven, dat is echt een regelrechte ramp !!!! Overal moet je op zoek gaan waar de tweede schijf van hetzelfde gewicht ligt. Bij ons vinden ze het ook heel leuk om, nadat ze hun trainingssessie gedaan hebben, hun gewichten aan de stang te laten hangen.
Bij ons loopt het de laatste tijd echt de spuigaten uit ! De dumbells die liggen nog in de rekken, weliswaar niet op volgorde, maar ja, daar kan ik nog mee leven. Maar die schijven, dat is echt een regelrechte ramp !!!! Overal moet je op zoek gaan waar de tweede schijf van hetzelfde gewicht ligt. Bij ons vinden ze het ook heel leuk om, nadat ze hun trainingssessie gedaan hebben, hun gewichten aan de stang te laten hangen.
Schijven blijven bij ons meestal liggen maar dat doet iedereen hier omdat
de houder in een andere kamer staat . Maar de rest ruim ik natuurlijk
netjes op.
Volgens mij hebben ze dit topic gelezen bij mijn sportschool want er
staat een nieuwe houder in de "gewichtenkamer" . Maar vandaag
heb de de troep van een ander op kunnen ruimen, overal lagen
dumbells en barbells
ik ruim ook altijd alles netjes weer op, en vaak zie je ze wel is ergens slingeren en kan je net weer niet de tweede dumbel erbij vinden heel irie is dat, dus gewoon weer alles netjes opruimen tog
Bij ons liggen alle dumbells op volgorde en leg ik ze ook zo altijd weer terug.
Als ik heb gesquat haal ik ook al mijn gewicht er weer van af. Het is een kleine moeite. Maar de schijven hangen niet netjes bij gewicht. Zelf probeer ik ze dan wel duidelijker neer te leggen door de grote onderop te doen en de kleinere gewichten boven in het rek.
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Comment