Kramp in kuiten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kramp in kuiten

Ken je dat gevoel. S'nachts wakker worden en na een paar seconden een hevige kramp in de kuit. Je zou het uitroepen van de pijn. Kan soms 2 dagen licht voelbaar blijven. Komt dit door te zwaar trainen. Alhoewel ik mijn benen niet zwaar train. Wat doe je dan best op het moment van de kramp??
    Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest

kan komen dat je kuiten het koud krijgen, bij mij is dat wel zo.
    ik slaap daarom ook altijd met onderkant pyama, anders krijg ik kramp en bij mij duurt het langer dan een paar seconden!
    Ik ben niet geboren om klein te zijn

Comment

Heb ik ook soms last van. Zou niet weten wat de oorzaak is.

Comment

Heb ik ook last van, heb vorige week 3 dagen slecht geslapen door kramp
        25 jaar 1,93m 113,0kg 22,0%BF ~cutting fase

Comment

tekort aan bep. stoffen. weet niet precies welke. google is daar goed voor
          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

ik ken het is echt klote
            ik heb er altijd last van, was met voetbal altijd al zo.
            op een gegeven moment kon ik geen enkele wedstrijd meer uitspelen echt klote.
            voel de kramp nu nog steeds soms opkomen bij bepaalde houdingen meestal gelijk strekken help wel.
            volgens mij kun je er verder niet veel aan doen, masseren is ook maar een tijdelijke oplossing.
            dus ik hoor het ook graag als iemand een oplossing weet

Comment

dacht dat extra magnesium goed was tegen krampen, te vinden bij de apotheek)

Comment

Is een tekort aan magnesium idd.

Van mijn oma ooit eens de tip gehad een stuk zeep onder je matras hoes te leggen bij mij werkte het iig .
                Who's the Chef

Comment

Ik heb het vorige week voor het eerst meegemaakt, wat een fucking pijn!!
                  Wat moet je dan doen? Je tenen naar achter trekken

En indd magnesium moet ook helpen.
                  Gebruiken wedstrijdatleten vaak.
                  Sponsored by:
                  Inshapesupplements

Comment

heb het ook al enkele keren meegemaakt en dat is niet voor herhaling, eerste maal ging ik bijna door het dak.
                    Je bovenlichaam rechtzetten, zorgen dat je benen gestrekt blijven en dan je tenen naar je toe trekken. Je kan ook je kuit los masseren maar duurt iets langer.
                    Heb toen ook een magnesium suppelement gaan halen bij de apotheek.

Comment

de kramp in de kuit(en) kan verschillende oorzaken hebben, hebben ze me op school geleerd

1 ervan heb ik onthouden. en dat is dat er plaatselijk te weinig vocht aanwezig is. Ik heb het een keertje gehad met teveel gedronken te hebben.

Alcohol onttrekt namenlijk vocht uit het lichaam. (je zult dit normaal wel merken dat je dikwijls naar de pipi-kamer moet ofzo) en ik had blijkbaar zoveel gedronken dat men vocht in men benen blijkbaar te laag was en dus midden in de nacht een pijnscheut in men kuit kreeg. Het beste wat je ertegen kan doen is meteen stretchen.
                      only the strongest will survive

Comment

Bedankt voor de tips, ga morgen onmiddellijk achter magnesium
                        Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest

Comment

ok dan ga ik dat ook eens halen
                          25 jaar 1,93m 113,0kg 22,0%BF ~cutting fase

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X