Ken je dat gevoel. S'nachts wakker worden en na een paar seconden een hevige kramp in de kuit. Je zou het uitroepen van de pijn. Kan soms 2 dagen licht voelbaar blijven. Komt dit door te zwaar trainen. Alhoewel ik mijn benen niet zwaar train. Wat doe je dan best op het moment van de kramp??
Kramp in kuiten
Collapse
X
-
ik ken het is echt klote
ik heb er altijd last van, was met voetbal altijd al zo.
op een gegeven moment kon ik geen enkele wedstrijd meer uitspelen echt klote.
voel de kramp nu nog steeds soms opkomen bij bepaalde houdingen meestal gelijk strekken help wel.
volgens mij kun je er verder niet veel aan doen, masseren is ook maar een tijdelijke oplossing.
dus ik hoor het ook graag als iemand een oplossing weet
Comment
-
heb het ook al enkele keren meegemaakt en dat is niet voor herhaling, eerste maal ging ik bijna door het dak.
Je bovenlichaam rechtzetten, zorgen dat je benen gestrekt blijven en dan je tenen naar je toe trekken. Je kan ook je kuit los masseren maar duurt iets langer.
Heb toen ook een magnesium suppelement gaan halen bij de apotheek.
Comment
-
de kramp in de kuit(en) kan verschillende oorzaken hebben, hebben ze me op school geleerd
1 ervan heb ik onthouden. en dat is dat er plaatselijk te weinig vocht aanwezig is. Ik heb het een keertje gehad met teveel gedronken te hebben.
Alcohol onttrekt namenlijk vocht uit het lichaam. (je zult dit normaal wel merken dat je dikwijls naar de pipi-kamer moet ofzo) en ik had blijkbaar zoveel gedronken dat men vocht in men benen blijkbaar te laag was en dus midden in de nacht een pijnscheut in men kuit kreeg. Het beste wat je ertegen kan doen is meteen stretchen.only the strongest will survive
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
5 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
Kanaal: Trainingslogjes
21 uur geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 day ago -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
5 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment