Hulp Nodig

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Been View Post
    Je zal zo wel hard aankomen als je weer gewoon kan eten kerel.
    Pas maar goed op met wat je eet.
    Probeer het rustig op te bouwen.

Suc6 en we wachten allemaal met je mee voor de uitslag
    Begin met maria kaakjes en een mok thee.
    Eet een gerapste appel.
    Dan heb je minder last van je darmen.
    Drink ook veel water.

Succes.

Comment

Ik kan niet veel tips geven maar, wel succes!

Comment

Hoe gaat het onderhand??
        Who's the Chef

Comment

eten gaat op zich zelf wel... maar just like the old days... dus min 6 maaltijden haal ik niet.... komt wel weer maar is f%$g moeilijk.

Voor de rest gaat t nog steeds klote alles wat er in gaat, gaat er ook weer zo uit. Dinsdag krijg ik te horen wat ze gevonden hebben in die kweek, hopen dat ze wat vinden kunnnen ze eindelijk starten met medcijnen/therapie oid.

Met Animalpower gaat super btw, kerel weegt nu 85 kg gaat richting de 90 en is huge gworden echt waar leuk om te zien
          Last edited by onderhandelen; 26-01-2008, 00:08.
          ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
          We like it

Comment

ff een up date voor de mensen die er nieuwschierig naar zijn.

Ben bij internist gweest, kunnen geen diagnoze stellen wel een ontsteking, om uitbreiding te voorkomen heb ik heb budenofalk gekregen. Gebruik dit sinds dinsdag en gaat prima, eet weer heerlijk bijna als van ouds, nu nog afwachten tot onsteking wegtrekt

Ben ook aangekomen dus wat dat betreft
            We like it

Comment

Goed om te horen kerel. Hoop dat je binnenkort weer gewoon de oude bent en weer volle bak kunt gaan trainen.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                Goed om te horen kerel. Hoop dat je binnenkort weer gewoon de oude bent en weer volle bak kunt gaan trainen.
                ja man is ook heeel lekkr om weer ff normale stoelgang te hebben normaal te kunnen eten ergens naar toe gaan zonder bang te zijn dat je opeens moet he

ga morgen weer beginnen met trainen. De shake test heb ik al doorstaan, dat maakte t erger als ik t dronk heb ik nu niet meer
                We like it

Comment

Super man. Vertel morgen ook maar meteen hoe je training weer ging. Zal wel wat terugval zijn, maar moet je zo weer terug hebben.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Super man. Vertel morgen ook maar meteen hoe je training weer ging. Zal wel wat terugval zijn, maar moet je zo weer terug hebben.
                    ga zker weten 14 dagen ongelovenlijke spierpijn hebben, ga dus gelijk split doen (altijd gedaan), altijd 14 dagen last van extreem veeel spierpijn

en trugval denkt ook jah hahah maar jah vindt zo wieso chill dat ik weer kan trainen enzo

ga wel iets rustiger opbouwen dus nie gelijk 4a 5 dagen in de sport school iets meer rust enzo tot ik door die extreme spierpijn fase heen ben
                    We like it

Comment

Originally posted by onderhandelen View Post
                      ga zker weten 14 dagen ongelovenlijke spierpijn hebben, ga dus gelijk split doen (altijd gedaan), altijd 14 dagen last van extreem veeel spierpijn

en trugval denkt ook jah hahah maar jah vindt zo wieso chill dat ik weer kan trainen enzo

ga wel iets rustiger opbouwen dus nie gelijk 4a 5 dagen in de sport school iets meer rust enzo tot ik door die extreme spierpijn fase heen ben
                      Begin anders gewoon weer net even een week of 2 met een fullbody schema'tje. Even een kickstart, en je pezen weer laten wennen, dat soort dingen.

sigpic

Comment

Begin anders gewoon weer net even een week of 2 met een fullbody schema'tje. Even een kickstart, en je pezen weer laten wennen, dat soort dingen.
                        nee man, doe gwoon waar ik zin in heb niet echt een bep. schema 1x heel licht daarna heel zwaar goed rust nemen tot over een paar weken
                        dan ga ik weer overstappen naar 3x 8 van licht naar zwaar en of andersom

maar eeh ben veel heel veel kracht verloren, wat is trainen vermoeiend zeg pffff maar wel weer leuk hahaha

eigenlijk wel een heel bizar verschijnsel naar een sportschool gaan en al die mensen aan app. zien trekken,duwen zich zelf moe maken... viel me opeens op tja..
                        We like it

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X