Hoe plannen jullie alles?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hoe plannen jullie alles?

Soms vraag ik mij weleens af waar ik de tijd vandaan moet halen om alles te doen, zonder dat het trainen erbij inschiet. Trainen heeft in dusverre prioriteit voor mij dat ik dat altijd door wil laten gaan, maar ik merk wel dat ik het soms lastig vind om alles in te plannen. Ik werk 36u (onregelmatig), zit in de ondernemingsraad van mijn werk (4u pw), ben bezig met het afronden van mijn studie (scriptie), het huishouden en dagelijkse dingen, in het weekend vaak bij mijn vriend in eindhoven (of aan het werk), 5 x per week trainen en dan nog iets van een sociaal leven...

Hoe doen jullie dit??? Hoe plannen jullie alles in? Nog tips voor mij???

Bis vincit, qui se vincit in victoria.

pfoe..druk leventje idd! Naja, ik werk er 40 per week (regelmatig, dat wel) , maar ga eens of twee keer in de week na het werk sporten, één keer op mijn vrije dag (maandag) en in het weekend 's ochtends. Bezoek plan ik gewoon een half uur tot uurtje later, net wat uitkomt. Ik woon twee straten van de sportschool af, scheelt misschien..

In jouw geval misschien handig om in Eindhoven ook een sportschool te zoeken die meer open is in het weekend? Er zijn sportscholen genoeg in Eindhoven, daar ligt het nie aan..
    Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Iedere zondag leg ik mijn agenda (pda maar maakt niet uit) en plan mijn trainingen vooruit.. mijn sportschool opent om 7.00am

sommige dagen word het 7 uur 8 uur sávonds andere 7 uur sóchtens

verder houd ik me strikt aan die tijden alsof het afspraken zijn

dat werkt goed en heb je aan het eind van de dag niet zoiets van
      shit vergeten te trainen of dat het te laat is

hopelijk kun je hier wat mee

Comment

ik train hard en snel, binnen 30/45 minuten wil ik weer buiten staan.
        Ik doe vaak supersetjes of giantsets. Dat bespaart me een boel tijd.
        Ik doe het natuurlijk niet te vaak want meestal train ik op de reguliere manier en dan ben ik ruim een uur bezig.
        Maar als ik tijd tekort heb doe ik het op deze manier en bespaar me vaak 15-30 minuten! Ik train overigens 4 keer per week.
        Geniet, en drink met maten!

Comment

Train meestal na het werk. 45 tot max 60 min. Dit 3 keer op 7 dagen. De rest van de tijd is voor het gezin.
          Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest

Comment

Direct uit school, 3x per week. Elke training duurt nu krap 45 minuten, helaas. Zo kun je het niet vergeten.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Simpel;ik werk in ploegenstelsel. Ofwel train ik s'morgens vroeg ofwel in de nam. Trainingen kort maar intensief houden bespaart je ook een hoop tijd.
              Met jouw levenstijl zou ik me waarschijnlijk ook deze vraag stellen.
              Keuzes maken!

grtz
              getting back in shape...

Comment

Ik heb een gewoon een rustig leven. Doorde weeks werken en 's avonds 2 op 2 dagen trainen. Verder heb ik niet echt sociale contacten door de weeks wel bellen enzo maar niet met mensen afspreken om wat te gaan doen.
                In het weekend ga ik 's ochtends trainen en verder heb ik dan ttijd voor de sociale dingen..

Grtz..
                Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Heb het op moment ook rustig dus geen probleem. Maar in de drukkere periode was het prioriteiten stellen. Op staan, werken, sportschool. Al het andere moest er om heen en als die tijd gevuld was werden andere dingen weggewuift afhankelijk hoe hoog het op de prioriteiten lijst staat. En dan ben ik heel simpel en consequent...al ben je de koningin en je past niet in me prioriteiten lijst dan heb je maar te wachten.

Werkt goed dusver heb me hele omgeving zo her-opgevoed

Comment

wij hebben een gym op het werk! Dus twee keer in de week cardio hier en twee keer in de week krachttraining op mijn eigen gym. Op zaterdag of zondag pak ik dan de 3e keer kt.

Comment

Moet zeggen dat mijn sociale leven best lijdt onder al het sporten!!

Ik train meestal 5 keer in de week een uur! Moet elke dag tot 5 uur werken doordeweeks dan ga ik gelijk trainen ben er rond half zes bij de gym tot half zeven dan ben ik meestal rond 7 uur thuis dan moet ik nog koken en douchen, Kan meestel rond 8 uur klaar zijn met alles!! Heb daarna geen puf meer om wat te gaan doen! Zie dan mijn vrienden/vriendinnen meestal alleen het weekend!! Mijn (ex)vriendin heeft het ook een tijdje terug ook uitgemaakt om die reden, Heb er gewoon geen tijd voor maar het is wel mijn eigen keuze. Van mij mogen ze een dag wel 28 uur maken ipv 24

grtz.
                      Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Dat herken ik. Hier ook pas klaar om 20.00 met alles en moet ook nog pianospelen en gamen (hobby's).

oplossing: met je vrouwtje trainen

Comment

Blij te horen dat de meeste van jullie het wel herkennen. Misschien wel een goed plan om de trainingen wat korter te maken, zodat het minder tijd kost.

Gym is wel vlak bij mij, en trainen blijft voor mij gewoon prioriteit, maar ik moet idd keuzes gaan maken. Ik heb zelf al het idee dat mijn sociale leven er nu al onder lijdt, laat staan als ik nog meer keuzes moet gaan maken.

@ Fitnessfreak: uitgemaakt om die reden? Wow, trainen staat bij jou hoog op je prioriteiten lijst dan. Zelf wil ik die keus niet maken, al zou het ontzettend veel tijd schelen, maar ja... verliefdheid, wat doe je eraan

Probeer elke week wel vooraf te kijken wanneer ik zou kunnen trainen, maar soms lukt het niet omdat er wat tussen komt of omdat ik te moe ben om te gaan trainen, waardoor ik andere afspraken weer afzeg, om toch mijn training die week volledig te kunnen doen.

Misschien anders training aanpassen, train nu 5x, waarvan 3x kt (ongeveer 1,5 uur per keer) en 2x cardio (ongeveer 30 min).

Bestond een dag maar uit 28u, of een week uit meer dagen, of nog beter minder werken voor meer geld!

Comment

Originally posted by erikv View Post

In jouw geval misschien handig om in Eindhoven ook een sportschool te zoeken die meer open is in het weekend? Er zijn sportscholen genoeg in Eindhoven, daar ligt het nie aan..
                            Op zich ook een idee om een sportschool in eindhoven te vinden, maar dat zal mijn vriend leuk vinden... Hij vindt nu al dat ik teveel bezig ben met sport en voeding. Maar das jammer voor hem

Hij haalt wel altijd heel lief bakken magere kwark en eitjes in huis als ik kom.

Comment

Ik zeg tegen de meiden dat zodra het serieuzer wordt dat ik bereid ben hobbies weg te laten om tijd vrij te maken, maar komt ze aan bodybuilding dan gaat ze er uit. BB is 1 van de primaire levensbehoeftes wat dat betreft rofl.

Ideale oplossing: Zoek een partner die zelf ook sport en in staat is een eigen leven te leiden.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X