Sterke vrouwen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by gain is pain View Post
    Sorry voor off-topic maaruh dit moet er gewoon even uit ik loop me al zo'n tijd te ergeren aan die persoon (niet jij knulletje maar op die link die "bodybuilder")

Typisch een geval van aandachtrekkerij, met zijn schots en scheven lichaamshouding
    Lijkt net op een pop, ik ben het met je eens.
    sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

• nou zeg "do we have a hater in the building"
      ik vind die dwerg opzicht wel grappig mischien is hij wel beetje mediageil maar dat komt door al die aandacht die hij krijgt door mensen en uiteraard maakt hij er gebruik van, zou ik ook doen
      ik moet toegeven toen em voor het eerst zag in een filmpje van dumpert dacht ik dat het fake was maar het blijft wel ongeloofelijk om zo`n klein mens te zien
      Work it, make it, do it,
      Makes us harder, better, faster, stronger!

Comment

• Ms Olympia

"We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

• Lekker ding!
          ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Originally posted by abasinp View Post
            nou zeg "do we have a hater in the building"
            ik vind die dwerg opzicht wel grappig mischien is hij wel beetje mediageil maar dat komt door al die aandacht die hij krijgt door mensen en uiteraard maakt hij er gebruik van, zou ik ook doen
            ik moet toegeven toen em voor het eerst zag in een filmpje van dumpert dacht ik dat het fake was maar het blijft wel ongeloofelijk om zo`n klein mens te zien
            Idd, waarschijnlijk ook de enige manier voor die dwerg om een beetje geld te verdienen.

Comment

• heb al eens een echte dwerg bodybuilder gezien. Niet zo klein als dat mannetje, maar het was wel een lilluputter. En daar kon je ook aan zien dat hij BB/PL deed. Ook trainingsfilmpje gezien hoe die best aardige gewichten verplaatste voor zijn gewicht.

Comment

• Deze is ook sterk

Mindi Smith @ AC

YouTube - Calender Shoot With Hot Glamour & Fitness Model Mindi Smith - Part 2!!
                http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

• Originally posted by Ashley View Post
                  Lekker ding!
                  .........right...
                  Geniet, en drink met maten!

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                    Maar de meeste bodybuilding vrouwen zijn lelijk en zie je nauwelijks meer iets vrouwelijks in terug.
                    Ook mijn idee. Atletisch? Graag. Maar echte BB? Nou nee. Ms Olympia? Sorry maar daar gaat mijn pee pee niet bepaald doing, doing, doing van.
                    Under a pale grey sky we shall arise!!!

Comment

• Misschien hebben ze andere aspiraties dan het gedoing van pee pees.
                      "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

• Originally posted by roelinho View Post
                        Misschien hebben ze andere aspiraties dan het gedoing van pee pees.
                        hahaha daar ga ik ook van uit ja. Maar het ging er over wie je knap vond vandaar.
                        Under a pale grey sky we shall arise!!!

Comment

• Omdat ze ook sterke benen hebben kunnen ze wel sterk aanspannen denk ik:P

Maar vind dat het vrouwelijke uiterlijkt nog well moet overheersen.

Comment

• Originally posted by Keyser Soze View Post
                            Ook mijn idee. Atletisch? Graag. Maar echte BB? Nou nee. Ms Olympia? Sorry maar daar gaat mijn pee pee niet bepaald doing, doing, doing van.
                            uhm....hoe oud ben jij met je pee pee en doing doing gedoe? 14 ofzo?

Comment

• Komt van eminem - ass like that

vb:
                              Hilary Duff is not quite old enough so
                              I ain't never seen a butt like that
                              Maybe next year I'll say ass and she'll make my pee pee go
                              Doing, doing, doing

Comment

• "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X