die aders door die armen vind ik dan weer minder
Sterke vrouwen
Collapse
X
-
Originally posted by Osterich View PostWie zegt er dan dat "gortdroge gespierde wijven" sexueel aantrekkelijk zijn?
Nogal een bout uitspraak dude.
Wanneer is gortdroog, gortdroog.
Wie is er gespierd, en wie niet?
Wanneer wordt een dame, een wijf?Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Originally posted by Osterich View PostAls het nou geen punt is, dan heeft ie het mis?
Daarbij: ongenuanceerde uitspraken zijn dom.Originally posted by Patricia86 View PostBen het wel met Osterich eens.
Daarbij is het gewoon nogal jammer dat het normaal schijnt te zijn om respectloos te praten over dit soort extremen (al is dit nog niet eens zo extreem). Helemaal omdat er wel verwacht wordt om respect te hebben voor andere extremen, die hier haaks tegenover staan.Originally posted by Osterich View PostHey je maait me het gras voor de voeten weg!
Dat was mijn aankomende betoog.
Originally posted by Patricia86 View PostSorry. Zat me teveel te ergeren, om me netjes in te houdenOriginally posted by Osterich View PostIk zat te wachten op De Genuanceerde Ophaler, en wilde eindigen met een "oh en dan nog wat"....
Helaasch.
Je was iets eerder, wijfjeGeniet, en drink met maten!
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View Posteen vraagje aan jullie: Sinds wanneer ergeren jullie je specifiek aan mij? Dan blijf ik hier wel weg voortaan en zoek ik wel een ander forum. als ik geeneens mijn mening mag geven hier.
Niet huiliehuilie doen voor je geslagen wordt.
http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostIk doe niet "huiliehuilie'' . Maar als je liever niet hebt dat ik hier een member ben dan hoor ik dat graag duidelijk."We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."
Comment
-
Dat huiliehuilie staat er wel:
je doet namelijk alsof
I) er members zijn die specifiek een hekel aan je hebben,
II) je weg moet gaan vanwege I,
III) kritiek op jouw mening inhoudt dat je hem niet mag geven.
Totale waanzin.
I) valt nergens uit af te leiden.
II) slaat als een tang op een varken. Ten eerste ben je een digitaal poppetje en heb ik geen idee wie je bent en wat je doet. Lekker boeiend allemaal als er een ander poppetje kritiek op je uit. Get real. Als je een aanleiding zoekt op BN te verlaten, ga dan geen dingen bij elkaar zoeken maar laat je op zn minst in elkaar slaan op straat naar aanleiding van een topic ofzo. Wat een onzin om te gaan roepen dat je weg moet.
III) Je lijkt wel een mediamoslim. Zodra er kritiek op je wordt geuit, is het gelijk alsof de mond wordt gesnoerd en worden er dingen geroepen over meningsuitingen. Iets met mug en olifant.
Dan je laatste post:
doe nou niet zo slachtofferachtig man. Kom op.
Als je geen kritiek kunt hebben, moet je niet meedoen. Soort "ik wil naakt zwemmen maar niet nat worden."
Als laatste:
alsof ik er over te beslissen heb, dat jij hier aanblijft.
Oh hemel.http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen
Comment
-
Originally posted by roelinho View PostEr heeft iemand een groepsknuffel nodig.http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen
Comment
-
Originally posted by Osterich View PostJa of een 30 cm lange gitzwarte dildo die we eerst even dippen in de pepers voordat we hem inbrengen, om er wat meer pit in te krijgen?
Ik zal het nog een keer zeggen: Ik hou niet van vrouwen die een laag BF hebben. Mijn mening dus einde discussie.
Verder zand erover ok?Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Dat was toch niet tegen jou?
Of verschuil je je nu achter mijn "kinderachtigheid" om maar niet te hoeven ingaan op de post daarvoor?
Ik gok op dat laatste, omdat je aan je water voelt dat je je vingers heb verbrand aan het vuur.
Om in de elementen te blijven: zand er over.http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
19 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
6 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment