Sterke vrouwen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by gameface View Post
    Wanneer ?
    Zodra het mooi weer is staan er van die babe's te volleyballen. Gewoon voor de fun. Lekkere kontjes jonguh
    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Originally posted by Ashley View Post
      Zodra het mooi weer is staan er van die babe's te volleyballen. Gewoon voor de fun. Lekkere kontjes jonguh
      +1

Comment

• Originally posted by Ashley View Post
        Oeff..

Had ik nou maar mijn sixpackje aka beachbody. Volgend jaar moet het hem worden.. volleyballers neuken(hoop ik).

Comment

• Originally posted by gameface View Post
          Oeff..

Had ik nou maar mijn sixpackje aka beachbody. Volgend jaar moet het hem worden.. volleyballers neuken(hoop ik).
          je kan ook neuken zonder sixpack..

Comment

• Originally posted by Fitness-maniak View Post
            Ga er anders serieus op in.

Comment

• Originally posted by Fitness-maniak View Post
              YouTube - Madonna - Like A Virgin (video)
              The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• YouTube - lindsay cope

Comment

• morgen ek atletiek, niccce
                  "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

• Misc Fitness Women - Bodynet Gallery

Comment

• Ik zou haar doen! Ghehe
                      Make it happen, shock everyone!

Comment

• onlangs met meisje op trein gezeten die krachttraining deed..
                        en ze was smoking hot
                        + kon er heel goed meepraten, geen meisje dat over haar kapper een uur zit te lullen.
                        On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

• Oud topic maar vooruit.. Ik kreeg ook een rare blik toen ik 140 kg aan het wegdrukken was met de leg press.. (nog zo'n oudje waar je schijven aan hangt) moet er ook wel raar uit hebben gezien met mijn magere niet gespierde lichaam :P Helaas zit ik met bankdrukken wel te kloten met gewichtjes tot 5 kg

Comment

• Originally posted by Katlyn View Post
                            Oud topic maar vooruit.. Ik kreeg ook een rare blik toen ik 140 kg aan het wegdrukken was met de leg press.. (nog zo'n oudje waar je schijven aan hangt) moet er ook wel raar uit hebben gezien met mijn magere niet gespierde lichaam :P Helaas zit ik met bankdrukken wel te kloten met gewichtjes tot 5 kg
                            Die blikken houden vanzelf op en dan krijg je een ander soort blik. Die van waardering.

Ik krijg echt geen vreemde blikken meer op de sportschool.

Maar als je nu nog het gevoel hebt dat je aan het kloten bent met laag gewicht... komt vanzelf. Gewoon flink doortrainen. En trouwens wat voor een ander licht is, kan voor jou heel zwaar zijn en andersom.

En ja als er dan weer newbies op de gym komen dan krijg je er af en toe wel weer een. Maar dat duurt nooit lang.

Comment

• Sterke vrouwen

Ja, ik kan me de reacties van menig kerel wel voorstellen wanneer zij het met een potje armdrukken van een vrouw verliezen.
                              En eerlijk gezegd, vind ik dat wel leuk.

Zelf probeer ik het al geruime tijd met rechts te winnen van een vr. oud-collega (58 reeds), maar dat is mij nog nooit gelukt.
                              'k Moet er overigens bij vertellen dat die vrouw in kwestie slechts 158 cm lang is, en zo tussen de 54 en 57 kilootjes.
                              Ikzelf ben 176 cm, en 75 á 80 kilootjes.
                              Dat zegt bij het armpje-drukken echter helemaal niets.
                              Die vrouw in kwestie heeft van zichzelf al een paar "bouwvakkers-handen", en ook "domme kracht".
                              'k Ben er in al die jaren dat wij mekaar kennen (18 jaar) nog nooit in geslaagd om ook maar 1 keer van haar te winnen ...

'k Heb wel bewondering en respect voor een fysiek sterke vrouw, die er absoluut niet uit ziet als een manwijf. Waarvan akte.
                              En bij bepaalde personen kijk ik ook altijd eerst naar de armen.

Groet

Comment

• Altijd weer leuk, zo'n bump.......

Ik vraag me nu wel gelijk af, waar is Alexjoppie gebleven en hoe zou het nu met haar gaan, ze ging zo lekker!
                                "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X