Ligt het nu aan mij??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Sterkste Ophaler

Je kan toch wel meer dan 18kg? Ik doe het namelijk ook met 18.. Maar ik doe precies hetzelfde. Staan ze je een beetje aan te kijken van... huh?

Comment

off/on topic.

kdurf et eigenlijk niet te zeggen maarja dan zou ik eerst ook onder de beach boys vallen kdenk ff voor de zomer flink trainen enzo. maarja binnen een maand was ikhooked on en stelde mezelf een doel en die wil ik nu gewoon halen enniet voor de zomer maar ovor et einde van dit jaar.
      doel: 80 kg vetpercentage 10 - 12 procent

Comment

Zo zien we het graag hoor. Beach boy in, bodybuilder out. Zo voedt het forum ook nog op.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Het laatste waar ik mij druk om maak op dit moment is zomer... of ik er nou gespierd of juist niet bij loop boeit mij geen zak. Meisjes genoeg ik doe gewoon mijn ding. Ik ga in de zomer minstens net zo hard zo niet nog harder trainen. Ik denk liever aan de zomer over een jaar of 2.

80kg was ook mijn doel, maar nu niet meer want weeg nu alweer 76 kilo. Mijn doel is nu 90 kilo en een vetpercentage van max 13%.

Comment

haha pfoefff daar ben ik nog makkelijk van afgekomen haha. ja man maar ja trainen is egt verslavend. en wat je zegt over die zogenoemde beach boy. ik bel dan wel es met een maat van mij en die zegt dat ook wel jah. en hij irriteert zich der erg aan. hijs bezig om pro bb te worden. en dan houden zulke sulletjes de apparaten bezet met een oefening die geen zin heb. maar die gast is zo breed dat et ze wel afschrikt ahahha

Comment

Trainen is zeker verslavend... ik zie het al bijna niet meer als een hobby maar iets wat ik gewoon moet doen. Ik neig er om elke dag naar de sportschool te gaan (behalve op zondag) maar 4 dagen is voorlopig genoeg voor mij.

Comment

hmmm, helemaal herkenbaar Been! Ik wordt meestal aangestaart als ik sta te trainen naast zeen ze zijn dan ook nog in staat om me te vragen of ik wel met 10kg curl kan doen of dat ik me vergist heb..grrr! erg irritant soms, gelukkig maar dat dit niet eeuwig is!

Nu zijn er ook veel vrouwen die ineens intensief komen sporten, zeggen dat ze super gezond eten, dus niet snappen waar ze van aangekomen zijn de afgelopen 10maanden, en dat het werkt als je een saunabelt omdoet voor het sporten of wat vrouwen het meest zeggen: ik kan niet gaan trainen want binnen een week ben ik super gespierd!..etc etc.Ik moet altijd vriendelijk blijven maar af en toe...blijft altijd een uitdaging om ze d´rvan te overtuigen dat voeding super belangrijk is en krachtraining helpt om af te vallen en dat we er niet uit komen te zien als Coleman in vrouwelijke vorm!always with a big smile on my face!!

Dus we kunnen wel merken dat de zomer eraan komt, iedereen ineens naar de gym!
                The harder I work, the luckier I get!/ tú dijiste que no era capaz..ahora va por ti!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                  Als ik die mannekes opschepperig biceps curls zie doen met 8 kg dumbells ga ik er gewoon naast staan met 18 kg dumbells en doe de oefening gewoon mee
                  Originally posted by Nex- View Post
                  Sterkste Ophaler

Je kan toch wel meer dan 18kg? Ik doe het namelijk ook met 18.. Maar ik doe precies hetzelfde. Staan ze je een beetje aan te kijken van... huh?

Same here..gemiddeld 18 tot 20. Ligt natuurlijk ook wel aan de manier waarop je traint. Wat ik heb begrepen zit dso regelmatig met monstersets te trainen..als je dan nog 18 kg haalt is dat absoluut nie slecht

OT: Bij ons in de gym is er idd ook een invasie begonnen een paar weken terug. Breed (breder) bovenlijf en spillepootjes, en een kleur alsof ze elke morgen uit het tosti-ijzer floepen..Zwaar irritant. Ben er speciaal later voor gaan trainen.
                  Last edited by erikv; 25-04-2008, 16:51.
                  Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Ja je merkt het wel maar ik zie er zelf denk ik ook zo uit alsof ik echt eventjes voor de vakantie aan het sporten ben, dat was opzich wel de reden dat ik begon met sporten maar nu ik me erin verdiept heb staan mijn doelen een paar jaar verderop

Comment

Erik

Met 18 kilo kan ik gewoon netjes 12- 10-8 keer doen hoor...

Sterkste Ophaler is zonder twijfel veel sterker!

Comment

Ik heb ze zien komen en ook al zien gaan

Comment

Erik

Met 18 kilo kan ik gewoon netjes 12- 10-8 keer doen hoor...

Sterkste Ophaler is zonder twijfel veel sterker!
                          Ik hou meestal een vast aantal reps aan..5 tot 6x8 ofzo. Afhankelijk hoe het gaat lichter beginnen en dan gewicht opbouwen, laatste set weer net iets lichter.
                          Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                            Als ik die mannekes opschepperig biceps curls zie doen met 8 kg dumbells ga ik er gewoon naast staan met 18 kg dumbells en doe de oefening gewoon mee
                            Ik hoef nix te doen als ze mijn vriendin zien trainen is dat vaak al genoeg om stilletjes te gaan cardioen of naar de toestellen te verruilen
                            Leven, meervoud van lef!

Comment

standaard met 24 of 26.
                              maareuh... het irritantst is dat je op ze moet wachten terwijl ze met die drek hoofden meer in de spiegel kijken dan dat ze trainen. bah. ik ben al paar keer gewoon vertrokken. ben dus ook hard bezig om spullen te verzamelen, volgend jaar of jaar erop een box kopen voor mn bedrijf en daar gedeelte aftimmeren met prof. spullen erin.
                              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

80kg was ook mijn doel, maar nu niet meer want weeg nu alweer 76 kilo. Mijn doel is nu 90 kilo en een vetpercentage van max 13%.
                                eerste kg's gaan goed he, daarna moet je knokken bloed zweet tranen voor elke ons. dus wees niet te voorbarig dat het zo door blijft gaan. maak een curve naar beneden qua groei. als het niet realistisch is, stelt het teleur en dat is demotiverend.
                                een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X