Ligt het nu aan mij??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

hier in de gym lijkt het alsof de anderen me eerst zagen als een beachboy maar nu ik bijna 4 maanden train beginnen ze ervan overtuigd te raken dat ik het echt meen.
    Hier zijn er inderdaad ook opeens VEEL meer mensen zoals Been al zei, toen ik net bezig was zaten we meestal met 10-12 personen in de gym rond 6'en en nu loopt dat op tot 20-25 en allemaal mensen die ik nog nooit gezien heb.
    Ach zolang ze me niet te neig lastig vallen moet je gewoon laten doen dan ben ik van mening.

Klopt inderdaad wel dat ik nog nooit iemand van hun de beenspieren heb zien trainen.
    Dusja misschien zijn de jongens wat vroeger dit jaar ^^ maar het is nu ook sneller mooi weer he
    "those who want glory need to realise how much pain it takes to get there"

Comment

Wellicht heb je gelijk bruce... maar mijn doel is nu gewoon de 90kg halen. Maakt niet uit hoe hard ik ervoor moet werken. Het is niet zo dat ik voor de zomer 90kg wil wegen ofzo nee ik zie wel wat er van komt.

Comment

nee het ligt niet aan jou been

ik had er laatst ook een topic over gemaakt in algemeen dacht ik. Had ik de aanmeldingen voor en na de zomer vergeleken op dit forum en het bleek dat er echt 2-3x zoveel aanmeldingen voor als na de zomer waren.

Ook zie ik in mn sportschool ongelovelijk veel meer mensen nu zo voor de zomer. Allemaal sprietjes die alleen maar borst, armen en buik trainen. Het meest irritante nog als ik met ze praat, dat ze echt compleet verkeerd eten. "ja man ik train nou al 6 weken en het gaat opzich wel lekker ik wordt wel voller. Mn armen zijn wel breed en mn borst komt ook wel echt door".

en dan kijk ik met lede ogen naar die sprietjes en kippenborstjes. Meestal ecto's waarbij het voor hun waarschijnlijk heel wat lijkt omdat ze meestal wel iets van definitie hebben. Staan ze te flexen voor me met biceps als knikkertjes en zeggen ze "kijk dan". Ingedeukte (boven)borsten. UUUREN kan ik hierover doorzagen
        22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Leo

Als ze zeggen van ''kijk dan''. Dan kan jij bijvoorbeeld zeggen: Als ik naar de kippen wil kijken zoek ik wel een boerderij op.

Ik zou ze persoonlijk een smack op de face geven, haha. Het laatste wat iemand moet doen is mij komen storen tijdens het trainen om zijn botjes te showen.

Comment

bij ons valt het nog mee op de sportschool, ik werk zo,n dikke 8 jaar achter de bar nu
            dus weet er alles van, ik laat ze altijd lkr kloten, ik kom daar voor mij zelf en niet voor hun, en als ze niet op schieten met trainen zeg ik, schieten jullie even wat op want ik ben zo aan die oefening toe, en ik wil wel graag doorgaan, ag en voor je het weet zijn ze al weer vertrokken, en zijn de 2 maanden al weer om haha
            groetjes
            Pain is temporary...pride is forever...

Comment

bij ons is het tot nu toe weinig tot niks.
              het zijn toch de vaste personen die ik telkens tegenkom.
              verder stoor ik me er ook niet aan die beachboys, zolang ze me niet lastig zitten te vallen of aan zitten te gapen vindt ik het wel batje. of patserig beginnen te worden, daar kan ik niet tegen, dan is mijn training in principe gewoon verneukt
              160kg squat
              225kg deadlift
              130kg benchpress

Comment

Ja... daar heb je gelijk in. Vandaag was ook mijn training voor en klein gedeelte verneukt. 2 van die beach boy gasten (nieuwelingen) zaten mij telkens aan te staren... wtf? Ik stond echt bijna op het punt om de 2 dumbells van 18 kilo op hun hoofd te gooien. Lol, dan zou ze K.O. op de grond liggen.

Gaat mij echt net iets te ver als die gasten die puur voor de meiden komen en al een rood hoofd krijgen bij dumbells van 10 kilo mij de hele tijd aan zitten te staren. Zo lopen er nog meer van die gastjes bij ons... veel meer zelfs.

Comment

ag wij weten wel beter tog, het is eigenlijks onze tweede baan, altijd weer komen, elke x weer hard trainen, hun denken er gewoon makkelijk over, maar komt zoveel bij kijken, je voeding je rust enzo, ik denk dat hun nadien gewoon lkr gaan zuipen enzo, zodat hun training gelijk weer verkloot is, heey wij weten wel beter

Comment

in de meeste gevallen kun je door die jongens je lach gewoon niet meer inhouden

vanavond nog, een jonge was bezig bij de kabels
                    zeg ik zo tegen hem, wat ben je nou aan het doen man.
                    ja weet ik niet zeg die dan, stond daar een beetje met die handvatten in het rondte te zwaaien
                    of bij de barbell curl, 15 kg erop en bij de eerste hh al cheaten bij het leven.

dan is het maar goed dat wij wel beter weten
                    160kg squat
                    225kg deadlift
                    130kg benchpress

Comment

Dat is inderdaad zo. Er zijn ook gasten die na het trainen gelijk naar de mac gaan en dan vervolgens gaan zuipen en tot s'avonds laat blijven ''rondhangen'' als zwervers. De echte sporters weten inderdaad wel beter. Amen!

Comment

De echte sporters weten inderdaad wel beter. Amen!

kijk dat is pas praat

Comment

Hehe bij ons in de gym kan je je ook tegenwoordig zo laten bruinen op de zonnenbank, de meesten gaan effe 5 setjes bankrdrukken en 5 setjes buikspieren trainen en gelijk onder die zonnebank dusja ik denk er het mijne van.
                          Imo zie je gewoon wie er zich op wil toeleggen en wie het maar voor even voor de facade doet
                          "those who want glory need to realise how much pain it takes to get there"

Comment

Originally posted by Nex- View Post
                            Sterkste Ophaler

Je kan toch wel meer dan 18kg? Ik doe het namelijk ook met 18..
                            Uiteraard, maar ik doe graag veel CORRECTE herhalingen. Als ik te zwaar ga ga ik al veel te snel smokkelen. Meestal doe ik curls met dumbells tussen de 10 en 20 kg.
                            Geniet, en drink met maten!

Comment

@ ErikV
                              Ja ik doe idd vaak monstersets (ik train eigenlijk bijna altijd in cirquit vorm) en doe heel vaak aflopende sets. Dan begin ik zwaar en ga als ik op het punt van spierfalen gekomen ben meteen verder met een lichter gewicht enz totdat ik bij de lichtste dumbells aangekomen ben. Dat zijn dan ongeveer zo'n 60 tot 100 herhalingen in een aflopende set. Afhankelijk van hoe ik me die dag voel offcourse.
                              Geniet, en drink met maten!

Comment

Ja ze hebben ze dit jaar weer losgelaten de zon heeft een paar dagen geschenen en dan komen ze als snel tevoorschijn. Gaat ieder jaar zo.

Ik heb echter nog nooit last van ze gehad. En me iets uit gaan leggen doen ze in principe al helemaal niet. Ze stellen hooguit wel eens wat vragen. Maar daar is niks mis mee vind ik.
                                Last edited by el oso; 26-04-2008, 11:04.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X