Op internet is iedereen een beest!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Kevf View Post
    Ik ben echt nooooo way de grootste. We hebben hier Peter van der Veen rondlopen. Is NK geweest. 140-145kg op 3-4% was zijn top, beest! En zo nog een paar van die jongens.

de rechter:

peter van veen

die peter van veen weegt geen 140 kilo,dat kan ik wel zien

Comment

En die gozer van de fotos, ziet er voor mij naar 6 jaar training niet uit ,te weinig massa voor zijn lengte, al dat haar wat en nerd

Comment

Denk ook niet dat mr Van Veen 140kg op 4% weegt.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

off waarsch. wel, want zo te zien istie aardig lang.
          he leipe... post jouw fotos dan eens
          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

68 kilo bij 1.76 en 9%, ik ben 69 kilo bij 1.73 en 11%... en ik train 5 maand...

Comment

1.76meter....??? die linker cker?

Comment

Leipe Ouwe

Wie denk jij wel niet te zijn om zomaar mensen die hard hebben gewerkt voor zulke resultaten nerds te noemen? Deze man heeft er hard voor gewerkt en wat kan die nou aan al dat haar doen? Denk is een beetje na voordat je zulke domme reacties gaat posten. Niet iedereen wordt binnen 3 maanden de nieuwe MR. Olimpia zoals jij.

Comment

Originally posted by bruce View Post
                  off waarsch. wel, want zo te zien istie aardig lang.
                  he leipe... post jouw fotos dan eens
                  ik hoop dat jet het verschil ziet tussen hem en ronny colman,die twee zijn allebij even lang. ronny colman weegte in 2006 139 kg .
                  ik heb fotos gemaakt maar ben aan het kutten om ze erop te krijgen.
                  Ik zit vol in de bulk.

Comment

jah... doh.. heel de wereld kent ronny. tenminste een miljard mensen ofzo. hem kennen missch. paar duizend. dat in perspectief gezien is hij nog veel groter. je kan niemand vergelijken met iem. als coleman. genen, begeleiding, liters injects, etc. etc. bijna niemand gaat halen wat coleman had in 2006. dus wat dat betreft is hij geen uitzondering. en jah.. missch. is het zonder haar mooier, maar wie weet vindt zn vriendin het wel lekker.

Comment

Originally posted by Kevf View Post
                      Ik struin altijd aardig wat bb-boards af (nationaal en internationaal) en moet altijd wel lachen hoe groot iedereen is op boards...tenminste als je ze moet geloven. Er komen vaak zat fysieken langs waarvan je denkt 'zo zo, dat is absoluut niet verkeerd'. Je referentiekader daarin is natuurlijk de echte wereld en je eigen gym. Echter als je dan de replies leest van de mensen eronder ga je spontaan denken dat je de enige bodybuilder op aarde bent die onder de 100 kilo (en op 6%) is.

Hier weer zo'n mooi voorbeeld:

De Foto's

Die kerel heeft gewoon echt een vette fysiek, punt uit. Maar aan de replies te lezen is het allemaal maar mager.

Ben wat dat betreft blij dat bodynet iets meer down to earth is
                      Zeker een bruut fysiek! niks op aan te merken.

Comment

Originally posted by Nex- View Post
                        Leipe Ouwe

Wie denk jij wel niet te zijn om zomaar mensen die hard hebben gewerkt voor zulke resultaten nerds te noemen? Deze man heeft er hard voor gewerkt en wat kan die nou aan al dat haar doen? Denk is een beetje na voordat je zulke domme reacties gaat posten. Niet iedereen wordt binnen 3 maanden de nieuwe MR. Olimpia zoals jij.
                        Het was niet zo bedoeld maar ,voor 6 jaaar te mager.
                        En fotos maken doe je zonder haar of niet in onze sport wereld.

Comment

Originally posted by bruce View Post
                          jah... doh.. heel de wereld kent ronny. tenminste een miljard mensen ofzo. hem kennen missch. paar duizend. dat in perspectief gezien is hij nog veel groter. je kan niemand vergelijken met iem. als coleman. genen, begeleiding, liters injects, etc. etc. bijna niemand gaat halen wat coleman had in 2006. dus wat dat betreft is hij geen uitzondering. en jah.. missch. is het zonder haar mooier, maar wie weet vindt zn vriendin het wel lekker.
                          Nou lekker wijf dan

Comment

Het was niet zo bedoeld maar ,voor 6 jaaar te mager.
                            En fotos maken doe je zonder haar of niet in onze sport wereld.
                            Dat kan maar niet iedereen groeit door... hij is helemaal clean dus kan net zo goed een bloodline limit zijn. ''Onze'' sportwereld bestaat overigens niet. Iedereen is vrij van mening en mag foto's plaatsen waar je haar op je lichaam hebt.

Niet iedereen is kaal geboren en zo gebleven.

Comment

Heb trouwens net even rondgekeken op dat forum, wat voel ik me klein opeens! ze zijn daar ook wat spuitgraag volgens mij

Comment

Originally posted by Nex- View Post
                                Dat kan maar niet iedereen groeit door... hij is helemaal clean dus kan net zo goed een bloodline limit zijn. ''Onze'' sportwereld bestaat overigens niet. Iedereen is vrij van mening en mag foto's plaatsen waar je haar op je lichaam hebt.

Niet iedereen is kaal geboren en zo gebleven.
                                is goed ik zie het al, ga verder met je studie,en met je groei periode

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X