Op internet is iedereen een beest!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by leipe ouwe View Post
    Ik betaal voor peter wel de benzine kosten ,zon verschijning zien we niet alledaags toch.
    mag voor mij ook wel betalen zon verschijning als mij zie je ook niet alledaags, gegarandeerd dat je van mij ook tips krijg ed heb overal verstand van
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    We like it
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

Jongens, wanneer staat die dag gepland..als ik kan dan wil ik best even komen, neem ik mn trainingspartner ook even mee..is ook indrukwekkend om te zien!

Comment

Als je door de deur past van mijn gym vind ik het goed Peter
        Geniet, en drink met maten!

Comment

Lijkt me echt super Peter! Datum weten we nog niet, maar ik hoop spoedig.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by onderhandelen View Post
            mag voor mij ook wel betalen zon verschijning als mij zie je ook niet alledaags, gegarandeerd dat je van mij ook tips krijg ed heb overal verstand van
            na toe maar dan, jij ook maar stel me niet teleur.
            Als peter nu toch komt, laat die edje eve vragen of die komt.
            Is toch een wg voor hun leggen we ieders en paar eurotjes voor ed neer dan komt die.want edje is niet zo kinderachtig.
            Tevens ook goed voor de bodynet cijfers.

Comment

hmm ziet er goed uit,, zou voor mij top zijn zou alleen iets betere lijn willen hebben, maargoed ieder zijn ding mss is hij wel net zoals mij broodmager begonnen op 58 kilo.

Comment

Damn iedereen bankdrukt hier ook al tussen de 110 en 180kg..... ben toch 1 van de weinigen op mijn gym die er uberhaupt 120 aanhangt. Bikkels!

Comment

Originally posted by Kevf View Post
                  Damn iedereen bankdrukt hier ook al tussen de 110 en 180kg..... ben toch 1 van de weinigen op mijn gym die er uberhaupt 120 aanhangt. Bikkels!
                  Ik niet Gister eindelijk over mijn psychische grens van 50 kg heen gedrukt! Probleem zit hem bij mij in de balans blijkt nu (toch handig zo twee man extra derbij) Daarom kwam ik met losse dumbells wel vooruit

Maar 120 kg..Jij drukt ze tenminste écht als ik je zo hoor
                  Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Had het er alleen maar over er aan hangen he! :P

Kreeg de 1 rep helaas net niet voor elkaar en had een klein beetje hulp nodig.

Comment

Jullie doen bankdrukken allemaal tog op van die losse bankjes met losse halters?
                      Die hebben wij op onze sportschool niet....niets zeggen ik weet het...
                      Wij hebben slechts 1 bankdruk machine. Hammer Strenght van Life Fitness en die zit met katrollen op de zijkant vast. Ik weet niet precies hoe zwaar die stang alleen al is aangezien die 10 cm diagonaal is ongeveer :P

De meeste grote beesten op mijn sportschool hangen er max 66 kg aan

Hoe ken dat. jij drukt 120 kg. Zoveel kán er niet eens op onze machine ^^
                      18 jaar, 85~87,5 kg @ 14 bf (1.92m)

Comment

waaaaat ik ben al blij al sik 65kg 8 reps kan halen :S

Comment

Machines zijn vaak niet te vergelijken onder elkaar niet en al helemaal niet met losse gewichten. Daarom log ik ze meestal hier ook niet. Zegt toch niks.

Ik druk op deze manier:

Bodybuilding.com - Exercise Guides Database.

(kan het filmpje hier niet zien). Stang raakt altijd mijn borst en gaat altijd weer helemaal omhoog (tot ellebogen net niet helemaal gestrekt). Mankeert het bij veel mensen ook aan. 10 cm boven de borst weer omhoog en dan weer voor een paar cm omhoog

Comment

Originally posted by Striker NL View Post
                            Jullie doen bankdrukken allemaal tog op van die losse bankjes met losse halters?
                            Die hebben wij op onze sportschool niet....niets zeggen ik weet het...
                            Wij hebben slechts 1 bankdruk machine. Hammer Strenght van Life Fitness en die zit met katrollen op de zijkant vast. Ik weet niet precies hoe zwaar die stang alleen al is aangezien die 10 cm diagonaal is ongeveer :P

De meeste grote beesten op mijn sportschool hangen er max 66 kg aan

Hoe ken dat. jij drukt 120 kg. Zoveel kán er niet eens op onze machine ^^
                            max 66?! Beesten?

Comment

Ik druk op deze manier:

Bodybuilding.com - Exercise Guides Database.

(kan het filmpje hier niet zien). Stang raakt altijd mijn borst en gaat altijd weer helemaal omhoog (tot ellebogen net niet helemaal gestrekt). Mankeert het bij veel mensen ook aan. 10 cm boven de borst weer omhoog en dan weer voor een paar cm omhoog
                              Idd, the only right way. En als je dan 120 kunt: respect..ook al is het dan één keer met hulp

Comment

Originally posted by erikv View Post
                                max 66?! Beesten?
                                De grootste gasten die hier rondneuzen vallen in het niets met wat er daar rondloopt. Misschien doen ze het alleen maar als onderhoud ofzo weet ik veel.

Edit: en zoals op dat filmpje doe ik het ook.
                                Train de borst nog niet zo lang dus mijn gewichten vertel ik hier niet eens ^^
                                18 jaar, 85~87,5 kg @ 14 bf (1.92m)

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X