Op internet is iedereen een beest!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hmmm ik weet niet of ik je kan geloven Peter!! Maar het zou ons een eer zijn als jij het echt bent.

Edit:
    Peter... wat vind jij van de jongen waar wij het over hebben. Top fisiek of niet?
    Last edited by Nex-; 27-04-2008, 23:47.

Comment

Originally posted by Peter van der Veen View Post
      Jongens ik "Peter van der Veen" genoemd word in deze topic door een aantal van jullie.

Ik was inderdaad in 2005 tussen 140 a 145 kg ik zat toen op ongeveer 7 %.
      Mijn wedstrijd gewicht waarmee ik Europees Kampioen werd was 126 kg met nog geen 2 %!

Ik ben geen 2.10m, maar 1.98m

Ik heb in 2005 afscheid genomen van de wedstrijd sport, omdat ik opgebrand was na 10 jaar wedstrijden te hebben gedaan. Nu na 2,5 jaar en 2 operaties verder, ben ik weer begonnen met fanatiek trainen. Ik train weer met mn oude trainingspartner bij de gym van Ed van Amsterdam. Ben weer lekker bezig en zit momenteel alweer rond de dikke 130 kg met een percentage van 9 a 10 %.

Ik doe het rustig aan en we gaan zien wat de toekomst brengt!

Wil tegen iedereen zeggen train hard en kijk niet teveel naar anderen, maar kijk naar jezelf en stel je eigen doelen!

Train Hard!!!
      Hee kerel ,respect voor de grote jongens!!!!
      wel toevalig als we het over je hebben dat je je inlogd,maar ja.
      Dan gaan we verglijken gunter slierkamp is iets groter dan jou,en weegt het zelfde als jou.
      Maar hij is twee keer zo groot dan jou.En kerel 2% kan niet dan zie je je de dood voor de ogen man.Jou gewicht hier op de foto 112 hooguit met 4 %.
      Jammer dat je edje in je post hebt gebruikt,Ik ke edje persoonlijk redelijk.

Comment

Originally posted by Snyder View Post
        68 kilo bij 1.76 en 9%, ik ben 69 kilo bij 1.73 en 11%... en ik train 5 maand...
        Ik vind de stats van die behaarde gast ook maar pofertjes, zenne. In het echt is dat keimager, weleens waar droog, maar het ziet er dan uit als een uitgehoord afrikaantje (niet rascistisch bedoeld!)

Comment

Wat een ongelofelijk lang topic
          Who's the Chef

Comment

Jongens ik "Peter van der Veen" genoemd word in deze topic door een aantal van jullie.

Ik was inderdaad in 2005 tussen 140 a 145 kg ik zat toen op ongeveer 7 %.
            Mijn wedstrijd gewicht waarmee ik Europees Kampioen werd was 126 kg met nog geen 2 %!

Ik ben geen 2.10m, maar 1.98m

Ik heb in 2005 afscheid genomen van de wedstrijd sport, omdat ik opgebrand was na 10 jaar wedstrijden te hebben gedaan. Nu na 2,5 jaar en 2 operaties verder, ben ik weer begonnen met fanatiek trainen. Ik train weer met mn oude trainingspartner bij de gym van Ed van Amsterdam. Ben weer lekker bezig en zit momenteel alweer rond de dikke 130 kg met een percentage van 9 a 10 %.

Ik doe het rustig aan en we gaan zien wat de toekomst brengt!

Wil tegen iedereen zeggen train hard en kijk niet teveel naar anderen, maar kijk naar jezelf en stel je eigen doelen!

Train Hard!!!
            Komt Peter in hoogst eigen persoon zich melden. Altijd leuk

Heb toch de indruk dat als je naast me staat je toch minstens 30cm groter bent. Ow well, met minder lengte en dezelfde massa alleen nog maar groter dus.

En niet vergeten te vermelden dat je af en toe ook bij Harimau traint

Comment

Harimau is groningen? Daar heb ik ook 1 dag getraind.

Comment

Originally posted by leipe ouwe View Post
                Dan gaan we verglijken gunter slierkamp is iets groter dan jou,en weegt het zelfde als jou.
                Maar hij is twee keer zo groot dan jou.En kerel 2% kan niet dan zie je je de dood voor de ogen man.Jou gewicht hier op de foto 112 hooguit met 4 %.
                En uuh eve over die vetprecentage hoe meet je die met 2%,want 2% is niet op te meten.

Comment

Goed, om even op deze meneer te reageren.

Gunter is qua lengte zeker 10 cm kleiner, weegt ook rond de 140 kg, waardoor hij dus ook veel groter is. Bij een lengte die ik heb moet je om echt bij de profs te komen moet je een gewicht van dik over de 150 a 155 kg hebben...zie Quincy Taylor!

Toch had ik 2 % vet met een gewicht van dik over de 120 kg. En als je het goed leest schrijf ik dat ik sinds 2005 gestopt, omdat ik opgebrand was. En dat ik nu weer de motivatie heb gekregen om lekker hard te trainen sinds ik bij Ed train. De gym van Ed trainen namelijk meerdere grote jongens, vandaar dat ik Ed noemde.

Dan de vraag, wat ik van de foto's vind waar dit over gaat. Ten eerste vind ik dat je respect moet hebben voor iedereen die traint en bezig om aan zijn licham te bouwen en te shapen. De een zal meer progressie hebben dan de ander.
                  Tja..veel haar..hahaha! Nee, dat haar kan eraf en volgens mij heeft elke bodybuilder last van overmatig haargroei. Qua fysiek ligt het eraan hoe je naar die jongen kijkt..kijk je als bodybuilder of fitnesser naar hem. Hij heeft namelijk een strak en gespierd fitnessfysiek met een goeie shape..als bodybuilder voor wedstrijden zou ik zeggen train nog even door voor dat je een wedstrijd gaat doen! En ik las dat hij 6 jaar zou trainen en nu 68 kg zou wegen. Je weet niet hoe zwaar die jongen was toen die begon met trainen.

Comment

ik heb peter een keer in het echt gezien in de hemkade geloof ik... haha geloof me ik was een ukkie! deze kerel is freaky huge..

Comment

Zo dus DE Peter van de Veen is ook actief op Bodynet.
                      Nette prestaties heb je geboekt! Bravo
                      Geniet, en drink met maten!

Comment

Goed, om even op deze meneer te reageren.

Gunter is qua lengte zeker 10 cm kleiner, weegt ook rond de 140 kg, waardoor hij dus ook veel groter is. Bij een lengte die ik heb moet je om echt bij de profs te komen moet je een gewicht van dik over de 150 a 155 kg hebben...zie Quincy Taylor!

Toch had ik 2 % vet met een gewicht van dik over de 120 kg. En als je het goed leest schrijf ik dat ik sinds 2005 gestopt, omdat ik opgebrand was. En dat ik nu weer de motivatie heb gekregen om lekker hard te trainen sinds ik bij Ed train. De gym van Ed trainen namelijk meerdere grote jongens, vandaar dat ik Ed noemde.

kerel jij weegt geen 128 kilo met 2% dat maak je maar aan blagen wijs.
                        als jij nou opgebrand was of niet,en trouwens ik wist niet dat gunter zo klein was hij is toch een van de langste van allemaal,.
                        En jij bent niet peter,als je verstand van zaken hebt weet je dat die profs 150 kg of season hebben.
                        En hoeveel woog jij da met 128 kg en met 2% in of season??.
                        Hoe heb je die 2% ogemeten??

Dan de vraag, wat ik van de foto's vind waar dit over gaat. Ten eerste vind ik dat je respect moet hebben voor iedereen die traint en bezig om aan zijn lichaam te bouwen en te shapen. De een zal meer progressie hebben dan de ander.
                        Tja..veel haar..hahaha! Nee, dat haar kan eraf en volgens mij heeft elke bodybuilder last van overmatig haargroei. Qua fysiek ligt het eraan hoe je naar die jongen kijkt..kijk je als bodybuilder of fitnesser naar hem. Hij heeft namelijk een strak en gespierd fitnessfysiek met een goeie shape..als bodybuilder voor wedstrijden zou ik zeggen train nog even door voor dat je een wedstrijd gaat doen! En ik las dat hij 6 jaar zou trainen en nu 68 kg zou wegen. Je weet niet hoe zwaar die jongen was toen die begon met trainen.
                        Eve naar boven kijken iets verkeerd gedaan

Comment

Eve naar boven kijken iets verkeerd gedaan
                          nog en keer naar boven kijken wat verkeerd gedaan ,in het midden lezen.
                          Maar peter dan zal je ook wel bij papa mike getraind hebben in apeldoorn.
                          of niet?

Comment

Dan de vraag, wat ik van de foto's vind waar dit over gaat. Ten eerste vind ik dat je respect moet hebben voor iedereen die traint en bezig om aan zijn licham te bouwen en te shapen. De een zal meer progressie hebben dan de ander.
                            Goed gezegd! Ik ben heel nieuwsgierig hoe je deze thread hebt gevonden

Comment

Ik betwijfel nog stees of het de echte ''Peter'' is. Wel heel erg toevallig.... net toen we over hem begonnen.

Comment

Originally posted by Nex- View Post
                                Ik betwijfel nog stees of het de echte ''Peter'' is. Wel heel erg toevallig.... net toen we over hem begonnen.
                                Waarom zou ie daar over liegen?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X