Op internet is iedereen een beest!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

tuulk is trouwens iedereen een beest. bicep foto met licht van boven, arm tegen borst en iedereen heb zn top stats erbij staan.
    IK heb gister voor eerst sinds half jaar gesquat. result: 3x 150 magere kilootjes. terwijl 200 makkie was. maja... ik hou die 235 die ik 1x heb gedaan lekker bij mn onderschrift staan
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

En waar slaat dat dan weer op leipe ouwe?

Met squat is mijn max 110 kilo.
      Last edited by Nex-; 25-04-2008, 17:16.

Comment

Originally posted by bruce View Post
        tuulk is trouwens iedereen een beest. bicep foto met licht van boven, arm tegen borst en iedereen heb zn top stats erbij staan.
        IK heb gister voor eerst sinds half jaar gesquat. result: 3x 150 magere kilootjes. terwijl 200 makkie was. maja... ik hou die 235 die ik 1x heb gedaan lekker bij mn onderschrift staan

Gruwlijk man 235! dan breek ik echt

Comment

Originally posted by Nex- View Post
          Maar ik kom even terug op tarzan... Ja oke, hij heeft veel borsthaar enzo maar als deze arme stakker nou gaat scheren wordt het alleen maar erger. Of hij moet genoeg geld hebben om aan een laserbehandeling te beginnen. Niet iedereen heeft daar geld voor... ik zou het liefst bijvoorbeeld ook mijn beenharen willen scheren ofzo maar doe dat voorlopig niet omdat ik weet dat het alleen maar erger wordt.
          Wordt niet erger; lijkt zo. Komt omdat je broek en alles je haartjes als het ware afschuren en je stoppels daardoor dikker zijn je langere haartjes. Stoppels opzich kunnen daardoor niet dikker worden.
          Was het maar zo, dan zou hoofdhaar ook dikker worden van afscheren.

Goed, opzich best offtopic; sorryyy

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
            Wordt niet erger; lijkt zo. offtopic; sorryyy
            wil je er over praten, sorry patric. kon t niet laten genoeg off topic

weet niet wat ik r van moet denken....werkte in eerste instantie op mn lachspieren
            ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
            We like it
            ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

Patricia

Wat ik er van heb ervaren is dat ze dikker, donkerder en langer worden.

Comment

Originally posted by Nex- View Post
                Patricia

Wat ik er van heb ervaren is dat ze dikker, donkerder en langer worden.
                Vaak lijkt dat zo omdat een haar schuin afgesneden is. Iedere haar (ook je hoofd en baard) heeft een bepaalde lengte tot waar die groeit, dan staat het een tijd stil, en dan valt het uit en vaak komt er een nieuwe haar. Omdat je haren dunner geworden zijn van de kleren, lijken je stoppels dikker dan je oude haren. Maare, vergelijk maar eens met plekken die je wel dagelijks scheert.
                Als haren er dikker van zouden worden, zou het dé oplossing zijn voor mensen die kaal werden toch?

Originally posted by onderhandelen View Post
                wil je er over praten, sorry patric. kon t niet laten genoeg off topic

weet niet wat ik r van moet denken....werkte in eerste instantie op mn lachspieren
                Ik geloof niet dat ik je helemaal begrijp..

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
                  Ik geloof niet dat ik je helemaal begrijp..
                  Dat probleem hebben we allemaal wel eens met Onderhandelen (no offence)

@patricia
                  Verder wel interessant om te weten ...jij hebt er duidelijk veel ervaring mee
                  Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Wellicht heb je gelijk patric...

Comment

Originally posted by bruce View Post
                      1.76meter....??? die linker cker?
                      Neen, de foto's van de eerste post, hij is maar 3 cm groter, 1 kilo lichter en heeft 2% minder BF als mij. Ik train 5 maand, hij 5 jaar...

Comment

hij bedoelt waarsch., patries, Uiteraard als grapje, dat je missch. last heb van haaruitval ofzo, of missch. heel dun haar.

maar jongens: Pat heb gelijk. moet je de quest maar lezen. onlangs zag ik een aantal van die dingen erin staan, o.a. dat.
                        ook dat het lulkoekis dat als je na je dood begraven word, je nagels en haar nog groeien. dat lijkt zo omdat je huid uitdroogd ofzo en trugtrekt en lijken je nagels langer. hoe het met dat haar zit weet ik niet pcies meer.

Comment

Originally posted by Snyder View Post
                          Neen, de foto's van de eerste post, hij is maar 3 cm groter, 1 kilo lichter en heeft 2% minder BF als mij. Ik train 5 maand, hij 5 jaar...
                          oke. doe je goed dan. missch. gen. aanleg? zou ik hard doorgaan als ik je was.

Comment

damn wat off topic....onderwerp was dat iedereen zich op boards in de replies altijd zo beestachtig voor doet

Mbt Peter van der Veen. Willen we wel even onthouden dat hij 2.10m is

Trust me als je in zijn toptijd naast hem stond voelde je je klein, erg klein.

Comment

Kev

Ach man... hoe bedoel je beestachtig? Ik train pas een maand en ben al bijna 2 keer zo gespierd dan die gast.... ook heb ik mijn borsthaar geschoren.

Haha... ik denk dat iedereen op het er zo over denkt? De meeste vergeten gewoon even dat ze kippen zijn vergeleken met die kerel... vandaar dat ze even een vakantie boeken naar ''wonderland''.

Comment

Jongens ik "Peter van der Veen" genoemd word in deze topic door een aantal van jullie.

Ik was inderdaad in 2005 tussen 140 a 145 kg ik zat toen op ongeveer 7 %.
                                Mijn wedstrijd gewicht waarmee ik Europees Kampioen werd was 126 kg met nog geen 2 %!

Ik ben geen 2.10m, maar 1.98m

Ik heb in 2005 afscheid genomen van de wedstrijd sport, omdat ik opgebrand was na 10 jaar wedstrijden te hebben gedaan. Nu na 2,5 jaar en 2 operaties verder, ben ik weer begonnen met fanatiek trainen. Ik train weer met mn oude trainingspartner bij de gym van Ed van Amsterdam. Ben weer lekker bezig en zit momenteel alweer rond de dikke 130 kg met een percentage van 9 a 10 %.

Ik doe het rustig aan en we gaan zien wat de toekomst brengt!

Wil tegen iedereen zeggen train hard en kijk niet teveel naar anderen, maar kijk naar jezelf en stel je eigen doelen!

Train Hard!!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X