Op internet is iedereen een beest!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ik ruik as..en niet van mijn peuk hiero

Maar kan toch bijna nie dat dat echte kilo's zijn, wel?
    Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Originally posted by erikv View Post

66? snap je even niet....

Comment

De meeste grote beesten op mijn sportschool hangen er max 66 kg aan
        Lijkt me niet helemaal echte kilo's..en da gaat dan over bench

Comment

Het is altijd een beetje anders hier, eerder liet ik weten dat ik max 80 deed met bankdrukken en toen ging iedereen ver boven de 100 heen en nu is het weer te veel. Misschien komt het omdat ik eindelijk na maanden mijn eerste fles bier heb gepakt?

Anyway, mijn max met bankdrukken is nu 90 kilo 6 reps (met stang erbij).

Comment

Er was op dit forum maar 1 echte reus kwa kracht en dat was onze oude Curiosio die drukte geloof 180-200 kg.
            Who's the Chef

Comment

pfff...vraagje: warom is hij eigenlijk gestopt..?

Comment

Originally posted by erikv View Post

Nee daarom leek het me ook al gek.
                Dat de grootste gasten daar ongveer 70 doen en de beginner hier op een losse barbell 80 pleurt als begin gewicht.
                18 jaar, 85~87,5 kg @ 14 bf (1.92m)

Comment

verboden vraag gespot.
                  hij waster gwoon mee aan, en zelfs nadat ie gestopt was met trainen toch nog wel een jaar hier gezeten. nou ik zou niet weten wat ik hiermoest zoeken alsik niet zou trainen. toch .... offuh....
                  affijn.... op trug te komen op die post dat iedereen hier zoveel drukt. dude: hier zitte gasten die beetje serieus trainen/ willen trainen. dus dan gebeurt datgwoon. ik sta ook te kijken van wat iedereen tegenwoordig drukt maar veel gasten gebruiken ook van die pure bankdrukschema's. dan word je ook fokking sterk met banken, maar je (ik) moet verder kijken dan alleen dat.
                  een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Ik vraag me een ding af. Hoe tellen jullie de gewichten die jullie drukken? Met stang erbij of zonder stang? Zoals ik zei druk ik nu max 90 kilo (met stang erbij). Bankdrukken is trouwens mijn favoriete oefening.

Comment

• met stang. En ik háat bankdrukken

Comment

• Dat de grootste gasten daar ongveer 70 doen en de beginner hier op een losse barbell 80 pleurt als begin gewicht.
                        Ja dat is inderdaad raar, maar het kan wel. Ik geloofde een tijdje Sakurakiller ook niet met full squat maar als je een beetje logish nadenkt kan het wel.

Er zijn zat grotere mensen bij mij op de sportschool die (veel) minder drukken. Sommige pakken bijvoorbeeld dumbells van 14 kilo en dan kom ik er naast staan met 18 kilo en iemand anders weer met 20 kilo. En guess what, ik ben een beginneling.

Met bankdrukken ben ik er vrijwel zeker van dat niemand van mijn leeftijd (van onze sportschool) meer kan drukken. Sterker nog, mensen beneden de 21/20 komen niet eens in de buurt. Maar dat zijn ook meer de mensen die 1 x per week komen en meteen onder de zonnebank gaan liggen...

Comment

• Originally posted by Nex- View Post
                          Ja dat is inderdaad raar, maar het kan wel. Ik geloofde een tijdje Sakurakiller ook niet met full squat maar als je een beetje logish nadenkt kan het wel.

Er zijn zat grotere mensen bij mij op de sportschool die (veel) minder drukken. Sommige pakken bijvoorbeeld dumbells van 14 kilo en dan kom ik er naast staan met 18 kilo en iemand anders weer met 20 kilo. En guess what, ik ben een beginneling.

Met bankdrukken ben ik er vrijwel zeker van dat niemand van mijn leeftijd (van onze sportschool) meer kan drukken. Sterker nog, mensen beneden de 21/20 komen niet eens in de buurt. Maar dat zijn ook meer de mensen die 1 x per week komen en meteen onder de zonnebank gaan liggen...
                          precies hetzelfde hier ik begon vorig jaar op 65 kilo met bankdrukken.
                          Terwijl ik helemaal niet zo groot was. En zit nu ook wle ver boven het gemiddelde van mijn leeftijd daar ben ik zeker van.
                          Vaak staan er dan van die hele grote gasten met groten ogen te kijken als ik setje met 100 kg maak. Wel heel leuk natuurlijk geeft je veel zelfvertrouwen :P

Comment

• Originally posted by erikv View Post
                            pfff...vraagje: warom is hij eigenlijk gestopt..?
                            Ik zag laatst een bericht op een ander forum van hem, en hij was nogal ontzet met wat dingen die hier gebeurd waren, maar hij wilde er niet verder over spreken.

Comment

• aha..ok.Just wondering.

Comment

• drukken etc. tel ik alles MET stang. zou wel makkelijker zijn eigenlijk alleen de schijven te tellen, want stang is niet pcies 20 denk ik, en die korte niet pcies 10 en smit machine niet pcies 30 en legpress niet pcies 40. maja....
                                quibus: dr is niks loos/ gebeurd. dr was gast die onder zijn naam div. einaardigheden achteraf zei. en jah.. ik kan ook op body&fitness zeggen: ik ben erikV van bodynet en bnet is een kutforum. of zoiets.
                                een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X