2e Wedstrijd ook voor de lol ^^

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

noujaa het is ook de bedoeling dat je wat advies gaat geven over me voedingsplan lol

Comment

Denk dat je kcal inname te laag ligt voor te lang met je huidige voorstel. Denk niet dat dat goed voor je is, zeker niet met al die burners die je ernaast neemt. Kijk overigens wel uit voor de hoeveelheid cafeïne die je per dag binnenkrijgt met die dingen.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

ik zit al 3 weken rond de 800/900g caffine
        had het eerst op 400 merkte niks verhoogd naar 600 merkte er nogsteeds niks van nu is het rond de 800/900 en merk het..zit er zelf over na te denken over de 1g te gaan door puur caffine pils te nemen

ieder lichaam reageert anders tot nu vind ik 800/900mg wel okey but will see...

ik zou niet lager dan 1500 gaan..als ik het max 1700 hou?

Comment

Waar heb je het over, je kcal of je mg's cafeïne per dag?
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

beide... je zei als je met al die fatbuners te hoog in caffine gaat
            toen zei ik zit nu rond de 800/900mg

ook zei je dat 1600kcal voor ene lange periode slecht was
            toen vroeg ik rond de 1700 dan

zat het boek van arnold te lezen...en 1 week a 3 dagen voordat hij wedstrijd had zakte hij zijn kcal iname tussen 1500 en 1600...en mijn doel dermee is puur om op de 6% te komen..als ik spiefweefels mocht verliezen so be it

maar wil dit jaar zwaar gaan bulken

Comment

Ah oke. Zou je cafeïne inname niet boven de 1,5 gram laten stijgen. Vind 1,5 gram al erg veel eigenlijk.

Qua kcal denk ik dat je aan het crashen bent. Denk dat je met 2400kcal/dag al een nette 500kcal onder je behoefte zit, en als je dan ook nog wat cardio doet en je hebt al die burners van je moet dat echt zat zijn.

sigpic

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                Ah oke. Zou je cafeïne inname niet boven de 1,5 gram laten stijgen. Vind 1,5 gram al erg veel eigenlijk.

Qua kcal denk ik dat je aan het crashen bent. Denk dat je met 2400kcal/dag al een nette 500kcal onder je behoefte zit, en als je dan ook nog wat cardio doet en je hebt al die burners van je moet dat echt zat zijn.
                nee 2400 kcal iname is te hoog volgens de keto wet

ik ben 78kil staat gelijk aan 171lbs (afgrond)
                ik heb plusminus 13% vet
                13% van 171=148.77lbs staat gelijk aan 67.481kg droge spiermassa

148.77 is mijn dagelijkse protein iname 148.77*4=596.08 kcal dat is 30% van me dagelijkse behoefte kcal..100% is dan 1896.93 dat is mijn dagelijkse behoefte aan kcal volgens de keto wet.. 1896.93-596.08=1300.85
                80kcal is koolydraten behoefte dat is MAX 20gr per dag

1300.85-80=1220.85

dan blijft er 1220.85 kcal over voor vet
                1220.85/9=135.65gr fat

mijn macro's zijn dan
                Protein : 148.77
                Fat : 135.65
                Koolydraten : 20

totaal 1897kcal afgerond

BTW wat betreft cardio... mag ik bijna geen cardio doen...1x in de week max en 1 full body..en ik mag absolut gaan HIIT doen

dus in 1 maand en 4 dagen tijd (wat je op foto gezien heb) heb ik nog geen 5x cardio gedaan en niet langer dan 45 min

Comment

Ah oké. Zou dan toch niet verder zakken dan die 1900kcal, totdat je vooruitgang merkbaar trager gaat/stokt.

sigpic

Comment

ja had even goed research gedaan...en als ik lager in kcal ga...op langere termin gaat me vetburning veel langzamer

ik mag wel een crash dieet doen maar dan max 4 dagen (worden dan me laaste 4 dagen)

Comment

ik zou je graag dieet adviezen willen geven alleen ik ben geen voorstander van keto..

Ik hoop dat de supps het geld waard zijn. Ik zou het er niet voor over hebben. Good luck en hoop dat je goed ripped gaat worden

Comment

het is meestal zo dat je bij cutten vanzelf ook wat spiermassa verliest

op de 2 fotos ben ik duidelijk op me bicepts gefocus...ze zijn nogsteeds hetzelfde geen groei of verlies erin (als ik goed naar kijk..maar ik heb al jaren een bril nodig geheh)

en ja idd ik hoop dat het geld wel waar was...maar mijn mening is..zolang je iets niet geprobeerd hebt kan je geen oordeel over geven

ik ga ze gebruiken maandag a.s of een week later en zodra ik begonnen eraan ben maak ik om de 2 weken een foto, hopen dat die producten geen placebo spul zijn

ook had ik een vraagje over caffine: Omdat de lichaam heel snel aan caffine went, ik zit rond de 800/900mg nu op een dag. Mijn Fatburner is bijna op (vandaar nieuwe stack) maar die bevat ook caffine

wat is te adviseren een weekje stoppen of kan ik gewoon doorgaan?
                        moet niet zo zijn dat het geen nu heeft.

BTW punani
                        thanx...het is een get ripped or die trying achtige iets voor mij haha ik ben alles geweest in me leven..normaal super dik..maar nog noooooit onder de 8%..ik wil dat tenminste 1x in me leven hebben bereikt..als ik spiermassa verlies so be it (het liefst zo min mogelijk natuurlijk) =)
                        Last edited by sakurakilla; 14-05-2008, 10:26.

Comment

Zou even twee weken rust houden voor beste effect.

@ Punani
                          Waarom ben je geen voorstander van keto?

sigpic

Comment

Arnold was ook geen voorstander van keto
                            staat in zijn boek

Comment

Originally posted by sakurakilla View Post
                              Arnold was ook geen voorstander van keto
                              staat in zijn boek
                              Vast wel, maar ik wil graag een reden en dan niet aankomen met een andere bb'er die het ook vind.

sigpic

Comment

Sups

Voor hetzelfde geld wat je waarschijnlijk voor die sups hebt betaald, heb je twee goede kuren !

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X