noujaa het is ook de bedoeling dat je wat advies gaat geven over me voedingsplan lol
2e Wedstrijd ook voor de lol ^^
Collapse
X
-
Denk dat je kcal inname te laag ligt voor te lang met je huidige voorstel. Denk niet dat dat goed voor je is, zeker niet met al die burners die je ernaast neemt. Kijk overigens wel uit voor de hoeveelheid cafeïne die je per dag binnenkrijgt met die dingen."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
ik zit al 3 weken rond de 800/900g caffine
had het eerst op 400 merkte niks verhoogd naar 600 merkte er nogsteeds niks van nu is het rond de 800/900 en merk het..zit er zelf over na te denken over de 1g te gaan door puur caffine pils te nemen
ieder lichaam reageert anders tot nu vind ik 800/900mg wel okey but will see...
ik zou niet lager dan 1500 gaan..als ik het max 1700 hou?
Comment
-
Waar heb je het over, je kcal of je mg's cafeïne per dag?"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
-
beide... je zei als je met al die fatbuners te hoog in caffine gaat
toen zei ik zit nu rond de 800/900mg
ook zei je dat 1600kcal voor ene lange periode slecht was
toen vroeg ik rond de 1700 dan
zat het boek van arnold te lezen...en 1 week a 3 dagen voordat hij wedstrijd had zakte hij zijn kcal iname tussen 1500 en 1600...en mijn doel dermee is puur om op de 6% te komen..als ik spiefweefels mocht verliezen so be it
maar wil dit jaar zwaar gaan bulken
Comment
-
Ah oke. Zou je cafeïne inname niet boven de 1,5 gram laten stijgen. Vind 1,5 gram al erg veel eigenlijk.
Qua kcal denk ik dat je aan het crashen bent. Denk dat je met 2400kcal/dag al een nette 500kcal onder je behoefte zit, en als je dan ook nog wat cardio doet en je hebt al die burners van je moet dat echt zat zijn."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostAh oke. Zou je cafeïne inname niet boven de 1,5 gram laten stijgen. Vind 1,5 gram al erg veel eigenlijk.
Qua kcal denk ik dat je aan het crashen bent. Denk dat je met 2400kcal/dag al een nette 500kcal onder je behoefte zit, en als je dan ook nog wat cardio doet en je hebt al die burners van je moet dat echt zat zijn.
ik ben 78kil staat gelijk aan 171lbs (afgrond)
ik heb plusminus 13% vet
13% van 171=148.77lbs staat gelijk aan 67.481kg droge spiermassa
148.77 is mijn dagelijkse protein iname 148.77*4=596.08 kcal dat is 30% van me dagelijkse behoefte kcal..100% is dan 1896.93 dat is mijn dagelijkse behoefte aan kcal volgens de keto wet.. 1896.93-596.08=1300.85
80kcal is koolydraten behoefte dat is MAX 20gr per dag
1300.85-80=1220.85
dan blijft er 1220.85 kcal over voor vet
1220.85/9=135.65gr fat
mijn macro's zijn dan
Protein : 148.77
Fat : 135.65
Koolydraten : 20
totaal 1897kcal afgerond
BTW wat betreft cardio... mag ik bijna geen cardio doen...1x in de week max en 1 full body..en ik mag absolut gaan HIIT doen
dus in 1 maand en 4 dagen tijd (wat je op foto gezien heb) heb ik nog geen 5x cardio gedaan en niet langer dan 45 min
Comment
-
Ah oké. Zou dan toch niet verder zakken dan die 1900kcal, totdat je vooruitgang merkbaar trager gaat/stokt."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
-
het is meestal zo dat je bij cutten vanzelf ook wat spiermassa verliest
op de 2 fotos ben ik duidelijk op me bicepts gefocus...ze zijn nogsteeds hetzelfde geen groei of verlies erin (als ik goed naar kijk..maar ik heb al jaren een bril nodig geheh)
en ja idd ik hoop dat het geld wel waar was...maar mijn mening is..zolang je iets niet geprobeerd hebt kan je geen oordeel over geven
ik ga ze gebruiken maandag a.s of een week later en zodra ik begonnen eraan ben maak ik om de 2 weken een foto, hopen dat die producten geen placebo spul zijn
ook had ik een vraagje over caffine: Omdat de lichaam heel snel aan caffine went, ik zit rond de 800/900mg nu op een dag. Mijn Fatburner is bijna op (vandaar nieuwe stack) maar die bevat ook caffine
wat is te adviseren een weekje stoppen of kan ik gewoon doorgaan?
moet niet zo zijn dat het geen nu heeft.
BTW punani
thanx...het is een get ripped or die trying achtige iets voor mij haha ik ben alles geweest in me leven..normaal super dik..maar nog noooooit onder de 8%..ik wil dat tenminste 1x in me leven hebben bereikt..als ik spiermassa verlies so be it (het liefst zo min mogelijk natuurlijk) =)Last edited by sakurakilla; 14-05-2008, 10:26.
Comment
-
Zou even twee weken rust houden voor beste effect.
@ Punani
Waarom ben je geen voorstander van keto?"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
-
Originally posted by sakurakilla View PostArnold was ook geen voorstander van keto
staat in zijn boek"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
17 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
6 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment