Het briljante quote topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by onderhandelen View Post
    bro schiet niet in de verdediging....boeiend al was je een racist LB, je mag je mening geven.......ik ben van mening dat t moet kunnen zolang je niet iemand persoonlijk aanvalt op zn ......

chill dat je t komt uitleggen voor je eigen beeldvorming zegmaar

FF ontopic als ik chickies zie komt er niets van trainen terecht, vooral bij die oef. waar ze zittend met hun benen open gaan zegmaar dodelijk gwoon

maar extra reps. nee in tegendeel, sommige doen t expresssss
    Onderhandelen heeft duidelijk geen gebrek aan testosteron.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

ik vond deze wel geinig

Originally posted by Mr. Symmetry View Post
      Aangezien je zo'n warme waardering laat merken voor mijn antwoorden, zal ik ook deze vraag weer beantwoorden: je moet de spuit midden in je knie zetten. Ff doorbijten, maar dan heb je ook wat. Pfff...

Comment

Hahahah. Ook leuk.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Op aanraden van Quibus:
          Originally posted by Falstyr View Post
          hmmm...

Ik zit op een Sodaar dieet.
          Heb 2 bapao's met kip, 1 pizza met tonijn, 1 zak M&M's, 2 repen pure chocola en wat nootjes gegeten in het laatste uur. Hartslag en lichaams temp knalt op moment door het dak heen om dat allemaal te verbranden :P

Flink water zuipen en de helft er uit schijten

sigpic

Comment

hahah

Comment

Krijg wel een opgeblazen gevoel van dat dieet :P

Comment

Lekker toch...

Comment

Hier nog een gortdroge:
                  Originally posted by Nex- View Post
                  Wanneer is de volgende wedstrijd Spanje/ Rusland?
                  Originally posted by quibus View Post

sigpic

Comment

Lol, ja wat een antwoord he.

Comment

Originally posted by onderhandelen View Post
                      net toch iets vaags meegemaakt hehe

we zijn van sportschool gewisseld, normaal train ik met mn bro, vandaag dus niet.....ik loop zoals gebruikelijk bij de balie lever mn pasje in krijg kluis sleutel loop richting kleedruimte zoals gebruikelijk en gefocust he.

Dit keer was t anders....ik kom binnen zie 2 chicks half naakt (raar maar waar direct was mn focus weg) ik hu was dat dan....kan mn ogen niet vanaf houden ik hmmm doen ze tegenwoordig gemengde kleedruimtes.

Loop kleedruimte uit zie ik kerls mij aankijken wtf komt die uit ik hmmm hehe ik zat daar waar ze ook wilde zitten

Nah lekker trainen, is t tijd om trug naar de kleedkamers te gaan hehe.

Kom binnen zie chicks mij aankijken wtf doe jij hier ik heel relaxed naar kluisje toe, normaal ben ik fucking snel weg...nu hehe handen wassen, rustig tas in pakken enz enz ja ja opeens was t zo ver komen chicks uit de douche whuaaa ik kijk zo zie borsten hmmmmm kijk iets meer naar beneden zie ik fucking pruiken van hier tot gunter gat verdamme, mode verschijnsel ofzo.

was vanavond dus een leuke trainingssessie hihi

Jullie ook zo iets vaags meegemaakt?

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                        Ik ben van mening dat je je spieren altijd moet blijven prikkelen met verschillende technieken en eofeningen. En altijd met voldoende intensiteit.

Offtopic:

Ga in de zon liggen man! je lijkt Frosty the snowman wel!
                        hehe ophaler vs soldaar

Comment

Originally posted by punani View Post
                          ook depot 9weken winny is te lang.Winny depot gaat ook langs de lever(alleen niet 2x).Verder 11weken mast=dht in combi met winny is lekker voor de jaap stam look.

sjaak ga knikkeren wat je bent een skinny ventje met love handles.

Topicstarter ken ik niet weet niet hoe hij er uitziet maar test only is 1 van de beste beginnerskuur. Heel veel suc6 ermee!!
                          Goud.

sigpic

Comment

Hij komt klaar BIJ zijn vriendin. Zit ie dan te beren in de wc daar dan of zo??
                            Originally posted by wommelgem View Post
                            'sterke ophaler' geef je adres eens door,dan zal ik bij jou eens komen beren,sukkel
                            @ Wommelgem

Stuur je vriendin maar liever langs. Die zie ik liever dan jou te moeten zien beren op mijn toilet
                            Ouch. Gedist.

sigpic

Comment

Ja ja, heb weer wat prachtige quotes gevonden:
                              Originally posted by Curiosio View Post
                              Helaas hoor ik die dingen vaker Bicepsman
                              Ik loop overdag ook met een blouse en een stropdas maar heb er niet meer of minder last van dan dat ik in mijn vrije tijd met een hempje of iets dergelijks aan loop.
                              De laatste keer was bij een patatzaak ( nee niet voor mezelf Mr. A ) Stonden 3 hele stoere jongens opmerkingen te maken over anabolen, impotentie, luchtbellen en meer van dat.
                              Omdat ik nog niet aan het cutten was kon ik het hebben, zou nu minder zijn ben ik bang
                              Op een gegeven moment ging de stoerste van het stel zelf aan me zitten en wilde me lek prikken met een sate-stokje...
                              Heb hem in zijn nek gepakt en met zijn kop tegen de vitrine aangeramd met de vraag of hij er doorheen wilde.
                              Wilde hij niet en de andere 2 ook niet. Hoewel het toen over en uit was baalde ik er toch van.

Het komt in onze samenleving nu eenmaal voor dat mensen denken meer of beter te zijn als een ander op grond van uiterlijk en dat soort dingen.
                              Triest..

Greets...
                              In kader van de vogelpest:

Originally posted by ezi View Post
                              Nu moet ik toch effe reageren. Het zal wel het effect hebben van het gooien van een knuppel in een hoenderhok, maar met die vogelpest raak je niet meer zoveel. ****
                              Armpjedrukken discussie op niveau:

Originally posted by Adonis View Post
                              Ik vind iets heel vreemds. Ik ken iemand en die zat op fitness met mij (inmiddels al weer gestopt) en die drukte minder dan mij, deedt minder dit, etc. etc. MAAR bij een keertje armpje drukken kon ik maar niet winnen?
                              Welke spieren, of van welke factoren hangt dat allemaal af dan (lengte arm misschien of zo)

en trouwens hoe vaak winnen jullie als jullie armpje drukken
                              Originally posted by Axor B. View Post
                              Leeftijd beste Koenkie, leeftijd.
                              Ik win namelijk altijd! je moet ze dus selecteren op leeftijd. ik ga nooit armpje drukken met iemand die ouder is dan 3 en het liefst ook nog een meisje. Werkt altijd!

Deze wijze les is helemaal gratis.[graag gedaan]

Grtzzz Ax
                              Originally posted by Adonis View Post
                              Deze wijsheid doet mij zeer goed. en ga ik dus snel in de praktijk brengen. Ff me gemiddelde omhoog gooien
                              Originally posted by Axor B. View Post
                              Als het toch blijkt dat de tegenstand te zwaar is, kan gebeuren dat je net een kleuter treft die zwaar onder de as zit, zelfs daar beginnen ze al heel vroeg mee, kan je altijd nog haar flink hard onder tafel schoppen, haar pop in de hens steken of zeggen dat sinterklaas haar buurman is.
                              Werkt dit nog niet dan hoop ik dat ze lang haar heeft of staartjes die pak je dan beet met je andere, vrije hand en ram haar dan flink hard met haar hoofdje op de tafel, het liefst op de rand.
                              Succes verzekerd!

Grtzzzzz Ax

sigpic

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                                petje af, general. jij heb toch echt wel de beste quotes.
                                en vooral deze. heb em al 5x weer gelezen en ik lach me steeds de paleuris
                                een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X