warm weer weinig zin om te trainen :$

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Warm of niet ik ga gewoon fitnessen hoor. Is juist rustiger

Comment

nee, juist omgekeerd, meer zin om te trainen!
      The harder I work, the luckier I get!/ tú dijiste que no era capaz..ahora va por ti!

Comment

Sjah, je moet het een beetje gewend worden. Persoonlijk heb ik er niet zoveel last van, maar ik zweet wel meer.

Comment

Ook geen last van! Eten vind ik wel een stuk minder met die hitte.

grtz.
          Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

warmte is voor mij niet echt een probleem, maar het lage zuurstofgehalte in de lucht wel. 1 trapje oplopen en ik snak naar adem.
            the one and only tabata overlord

Comment

gym en warm weer

Hetzelfde bij mij! Ik ga ook sneller naar de gym met warm dan bij koud weer. Kcal verlies verzekert, natuurlijk wel veel meer water erbij.

Comment

Hoezo kcal verlies verzekerd? Met warm weer verlies je eerder gewicht in de vorm van vocht. Kcal moet nog steeds komen uit de work-outs. Het zweet is geen graadmeter hoeveel kcal verloren is, maar wel de graadmeter of je hard gewerkt hebt of niet

Comment

Ben ook niet zo'n held met trappenlopen in het warme weer. Zoiezo ben ik qua cardio eerder kapot. Hitte kan wel goed zijn voor je GH volgens een onderzoek, dus mij hoor je ook niet echt klagen.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

heeeey super warmte is aan t afnemen gister was heerlijk trainingsweer lekker koel briesje goed te doen

vndaag beetje te warm, geen briesje of wat dan ook....das wel jammer, maar dat mag de pret niet drukken gaan zo trainen......heerlijk gegeten, zo ff kh/eiw naar binnen werken ff uurtje of anderhalf wachten en huppa knallen maar weer
                    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                    We like it
                    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

Voor degenen die balen van het warme weer: het wordt koeler. De gemiddelde waarden zakken terug naar 18 graden. Op zich helemaal niet verkeerd. Ook vrij normaal voor de maand mei.
                      Als het in Juli/augustus maar weer terug komt die zomer...
                      Geniet, en drink met maten!

Comment

gewoon gaan trainen als t zonnetje weer onder is

Comment

Soort Ram me dan ofzo?

Comment

ja ik heb er ook last van. Waarschijnlijk ook deels omdat ik in de cut zit, maar door de warmte heb ik echt minder motivatie en zin. Ik maak elke training wel af en ga ook steeds tot het uiterste!
                            22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X