nieuwe sportschool

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• nieuwe sportschool

net toch iets vaags meegemaakt hehe

we zijn van sportschool gewisseld, normaal train ik met mn bro, vandaag dus niet.....ik loop zoals gebruikelijk bij de balie lever mn pasje in krijg kluis sleutel loop richting kleedruimte zoals gebruikelijk en gefocust he.

Dit keer was t anders....ik kom binnen zie 2 chicks half naakt (raar maar waar direct was mn focus weg) ik hu was dat dan....kan mn ogen niet vanaf houden ik hmmm doen ze tegenwoordig gemengde kleedruimtes.

Loop kleedruimte uit zie ik kerls mij aankijken wtf komt die uit ik hmmm hehe ik zat daar waar ze ook wilde zitten

Nah lekker trainen, is t tijd om trug naar de kleedkamers te gaan hehe.

Kom binnen zie chicks mij aankijken wtf doe jij hier ik heel relaxed naar kluisje toe, normaal ben ik fucking snel weg...nu hehe handen wassen, rustig tas in pakken enz enz ja ja opeens was t zo ver komen chicks uit de douche whuaaa ik kijk zo zie borsten hmmmmm kijk iets meer naar beneden zie ik fucking pruiken van hier tot gunter gat verdamme, mode verschijnsel ofzo.

was vanavond dus een leuke trainingssessie hihi

Jullie ook zo iets vaags meegemaakt?
    Last edited by onderhandelen; 20-05-2008, 21:27.
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    We like it

amen!!

btw waar train je ik wil ook

Comment

Waar train je ook alweer? Ik wil ook ik wil ook das nog s gemotiveerd trainen he

Comment

Hm.. ik ga morgen ook naar een nieuwe sportschool.. Hopelijk ook zo'n sportschool
        An eye for an eye makes the whole world go blind

Comment

gwoon verkeerde kleedruimte binnenlopen hehe

ze wisselen blijkbaar, 1ne keer zitten ze boven andere x beneden, wordt aangegeven als je binnen komt lopen niet gezien, staat igg niets op de deuren hehe (evil)

dit gaat vaker gebeuren, let maar op....chicks vinden t niet eens zo heel raar ze doen gwoon hun ding, zolang jij niet als een geile aap gaat gedragen, ook je ding doet hehe
          We like it

Comment

Hahahah, echt een OH-momentje hiero.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Tja het is en het blijft onderhandelen he? Dit soort dingen schijnen nou net hem te overkomen
              Geniet, en drink met maten!

Comment

aaahhaaahhaa.,... ik zou me doodschamen. wat een lol
                een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by onderhandelen View Post
                  net toch iets vaags meegemaakt hehe

we zijn van sportschool gewisseld, normaal train ik met mn bro, vandaag dus niet.....ik loop zoals gebruikelijk bij de balie lever mn pasje in krijg kluis sleutel loop richting kleedruimte zoals gebruikelijk en gefocust he.

Dit keer was t anders....ik kom binnen zie 2 chicks half naakt (raar maar waar direct was mn focus weg) ik hu was dat dan....kan mn ogen niet vanaf houden ik hmmm doen ze tegenwoordig gemengde kleedruimtes.

Loop kleedruimte uit zie ik kerls mij aankijken wtf komt die uit ik hmmm hehe ik zat daar waar ze ook wilde zitten

Nah lekker trainen, is t tijd om trug naar de kleedkamers te gaan hehe.

Kom binnen zie chicks mij aankijken wtf doe jij hier ik heel relaxed naar kluisje toe, normaal ben ik fucking snel weg...nu hehe handen wassen, rustig tas in pakken enz enz ja ja opeens was t zo ver komen chicks uit de douche whuaaa ik kijk zo zie borsten hmmmmm kijk iets meer naar beneden zie ik fucking pruiken van hier tot gunter gat verdamme, mode verschijnsel ofzo.

was vanavond dus een leuke trainingssessie hihi

Jullie ook zo iets vaags meegemaakt?

Hahaha, die bossen daar beneden vind ik ook niet echt smakelijk. Zat laatst in de sauna lag er ook 1 op een bankje met een enorme bush tussen haar benen. Blijf een strak landingsbaantje toch het mooist vinden...

Wel lache om zoiets mee te maken

Comment

Hhaha wat maf man, kan me niet voorstellen dat mij dit zou overkomen in mijn sportschool maar de situatie zelf wel

Zou hier zeker geen rekening mee houden de volgende keer

EDIT: Je topictitel doet je trouwens totaal niet verwachten aan een verhaal zoals dit, houe zo !

Comment

@DSO...toch is t echt zo, gebeurt altijd wel iets....mn bro is zo gek als een deur dus dan is t helemaal lachen:P

nah vanmiddag na college direct ff sportschool in gedoken, was vndaag precies t zelfde loop kleedruimte binnen richting kluisjes niks aan de hand....komt er zon kutwijf zo mager als de pest hey dit is een vrouwen kleedruimte....ik, ooh dacht al wat vreemd..zij, jah he mannenkleedruimte is beneden we wisselen om de week...ik, ooh oke thnxx voor je mededeling
                      We like it

Comment

Originally posted by onderhandelen View Post
                        @DSO...toch is t echt zo, gebeurt altijd wel iets....mn bro is zo gek als een deur dus dan is t helemaal lachen:P

nah vanmiddag na college direct ff sportschool in gedoken, was vndaag precies t zelfde loop kleedruimte binnen richting kluisjes niks aan de hand....komt er zon kutwijf zo mager als de pest hey dit is een vrouwen kleedruimte....ik, ooh dacht al wat vreemd..zij, jah he mannenkleedruimte is beneden we wisselen om de week...ik, ooh oke thnxx voor je mededeling
                        jammer man!
                        Volgende x hopelijk meer suc6

ik ga over 4 weekjes nieuwe sportschool maar zit nog te twijvelen tussen
                        1 luxe sportschool ook focking groot enzo maar wel 5km van huis dus dat moet ik fietsen
                        of om de hoek gaan 100meter lopen is het maar daar is het minder groot wel nieuwe appratuur enzo en goedkoper.
                        Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
                          jammer man!
                          Volgende x hopelijk meer suc6

ik ga over 4 weekjes nieuwe sportschool maar zit nog te twijvelen tussen
                          1 luxe sportschool ook focking groot enzo maar wel 5km van huis dus dat moet ik fietsen
                          of om de hoek gaan 100meter lopen is het maar daar is het minder groot wel nieuwe appratuur enzo en goedkoper.
                          De grootte van de school maakt toch geen zak uit? Ik heb liever een kleine hardcore gym dan zo'n grote 'kijk ons eens mooi zijn'-gym.
                          Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

hahahaahhaah en het ging ongeveer zo !!!

YouTube - Dressing Room Prank
                            Anything worth having, is worth working hard for!

Comment

Om de week wisselen mannen/vrouwen van kleedkamer?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X