Sakura's Road to the competition

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by de sterkste ophaler View Post
    Hahaha! Misschien wordt het idd eens tijd om eens een steak op de grill te gooien en een extra lepel bruine rijst met groenten erbij te eten! Bloody as hell! I love it!
    Te lang cutten is natuurlijk niet goed voor de geest. You need a break!
    nou mark.. ik heb vandaag 2 zakken doritos gegeten en 2 pakken volle melkchocolaa.. ik kon het wel laten zitten maar ik keek zo naar mijzelf

dacht bij mezelf 1 dag voor je refeed vandaag maar 1 kh bron 60gr havermout (op de "snoep" na) dus waarom jezelf niet belonen

ik zat 4 dagen lang op training (PT cursus) ik was van alle 21 aanwezige denk ik de 2e meest geripped persoon daar de andere was een top turner die ook aan wedstrijden doet.. daar kan ik nog niet aan tippen ^^

dus om dat alles gezien te hebben was ik behoorlijk trots op mijn progressie..

na de refeed dag van morgen begint 3 zware strikte laaste fase van dieet =)

Comment

• en dat is?

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
        Waarom zit punani op jouw account Zwaan? Had hij even een sextekortj ofzo?

@ Coelho
        Zijn zeker pro's die in de 3% zitten. Gezond is dit inderdaad niet, maar voor zo'n korte tijd zal het ook niet echt schadelijk zijn.
        Niet jaloers worden he,

Comment

• Originally posted by zwaan View Post
          Niet jaloers worden he,
          Je hebt me wel snel door bro.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• hahahahah ;-)

Comment

• keep it up bro.. hoeveel weken heb je nog?

Comment

• je had m anderhalf jaar geleden moeten zien.. hahaha :P

chubbyyyyyyyyy javaan !!!

moet zeggen. met t vetpercentage heeft hij me al ingehaald.
                knappe prestatie! en Lats zien er heel goed uit (BOLLE) :P:P

Comment

• Zekers een goed prestatie, de afgelopen periode

Comment

• Originally posted by Coelho View Post
                    Een vetpercentage lager dan 7% langdurige tijd is absoluut ongezond. 3.5% is mijns inziens naast ongezond en gevaarlijk in theorie, praktisch gezien onhaalbaar.
                    Ik vraag me af waarom je zo ontzettend laag wil zitten met je vetpercentage.
                    geloof mij, een vriend van me zit op zo'n 5% of er zelf onder zonder iets te doen, hij is is echt een aderbom en heeft zieke aflijning

Comment

• Update..

heb vandaag besloten dat ik zondag begin met bulken.
                      Het is heel zwaar om met het werk nog te cutten.
                      Ik heb een 71 urige werkweek en maak gekke uren. Cutten ging onwijs goed
                      Niet dat ik er moeite mee hebt mentaal (tot nutoe piece of cake) maar fysiek trek me lichaam het niet meer. En concentratie tegenover klanten gaat achteruit. En vaak bonkende koppijn rond 11 uur in de avond aan het werk

Was een geweldige ervaring. Best shape in my life..maar het stopt niet hierbij
                      Ik begin met een lean bulk

3 weken over behoefte (niet te hoog niet te laag) 1 weken ongeveer 600 a 700 kcal onder behoefte. Dus een 3 week bulk 1 week cut.
                      Dit zal ik tot 30 nov gaan doen. Waar ik 1 dec tot 1 jan een dirty bulk zal doen (verwacht hier het meeste vetpercentage aantezetten) van 1 jan tot 1 feb langzamer afbouwen tot een lean bulk die ik tot april zal doortrekken
                      vanaf april tot mei zal ik op onderhoud leven. Vanaf mei begin ik weer met cutten en verwacht in de zomer 2009 (dat is mijn on season time) veel beter uit te zien dan nu.

Maar 1 ding weet ik zeker. Mijn hele planning zal niet volgens dit lopen zal anders uitpakken. Maar ja een planning maken is goed.

Voor de cut was ik 88kilo met een vetpercentage tussen 25% en 28%
                      heb gisteren gewogen en ik woog 75.3kg met een vet percentage tussen 7.4% gemeten met een huidplooi meting 4 punts

Hierbij is het mij NIET gelukt om mijn doel van 5% bodyfat te bereiken. Maar als ik terug naar de ervaring en de before en after pics kijk. Ben ik behoorlijk trots op mijzelf. Ik zal geen foto van mij maken hoe ik er nu uitzie (gebrek aan camera en geen tijd om met me vriendin aftespreken voor de pic) Laaste foto die ik gepost hebt was op 25 aug.
                      Last edited by sakurakilla; 05-09-2008, 07:26.

Comment

• Vind het een mooi cutverhaal geweest kerel, vind ook dat je het echt top hebt gedaan. Goede keuzes, en veel succes verder met je bulk.
                        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
                          Vind het een mooi cutverhaal geweest kerel, vind ook dat je het echt top hebt gedaan. Goede keuzes, en veel succes verder met je bulk.
                          Thenx mr Ix..

heb tog wel besloten wat foto's te maken vandaag..probeer ze morgen te posten

Comment

• Bring on the goodies
                            Geniet, en drink met maten!

Comment

• Hier mijn eerst cutervaring

BEFORE

7MAART= 7APRIL!!

AFTER

Dit heb ik hiervan gemaak, Hoop dat ik wat mensen heb kunnen inspireren.

Weet alleen niet of ik moet gaan bulken of nog droger worden.. ik twijfel nog...

maar nu eerst me trippel wopper menu eten =)

Comment

• netjes gedaan, maar je hebt geen dikte in je buikspieren zo te zien?
                                en je mist wat schouders massa, t.o.v je armen en borst

mss een lichte bulk doen, licht ook maar net aan wat je wilt natuurlijk.

knappe prestatie, ik kan dat niet volhouden hoor, je bent goed bezig geweest
                                160kg squat
                                225kg deadlift
                                130kg benchpress

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X